Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Ive : (28 March 2015 - 01:40 PM) mapmix teaj
@  LuPeK : (26 March 2015 - 07:09 PM) nic
@  Altidore : (26 March 2015 - 06:04 PM) CO TO KURWA JEST
@  TRUE : (26 March 2015 - 12:16 PM) Acer: yeah im not sure why itz don't exist on servers list but that's truth. If ya wanna play type in console "connect ts.e2o.pl"
@  abu : (26 March 2015 - 10:43 AM) when we play
@  ~ACER* : (25 March 2015 - 08:53 PM) Polish serv not public listed?
@  TRUE : (25 March 2015 - 11:15 AM) kevinkevin: around 15 peepz each every single day @ our Polish server, so i don't know what are you talkin bout :)
@  kevinkevin : (25 March 2015 - 10:09 AM) when will demobase will be back on? @sof ....
@  TRUE : (23 March 2015 - 05:58 PM) candyman
@  evant : (23 March 2015 - 04:02 PM) helloo can we make more votes please?
@  Jay Kogen : (20 March 2015 - 07:46 PM) yep, it seems that it is down :ph34r:
@  Swoop : (20 March 2015 - 05:19 PM) wheres tdm server?..seeing the other servers on list but not demobase tdm
@  Jay Kogen : (20 March 2015 - 05:06 PM) http://caserun.com/games/ ?
@  Flexor : (20 March 2015 - 04:55 PM) yo guys can someone help me to download the full version of sof?
@  forgylicious : (19 March 2015 - 06:12 PM) hi ricardo
@  Sjeikz : (19 March 2015 - 05:46 PM) Hi guys :)
@  TRUE : (19 March 2015 - 01:58 PM) candyman
@  forgylicious : (19 March 2015 - 01:52 PM) haha, can't believe you remember that :P
@  ZioNi : (19 March 2015 - 01:54 AM) sorry RED, they dont recruit noobs
@  forgylicious : (18 March 2015 - 01:43 AM) TRUE, is 36ch recruiting?
@  TRUE : (16 March 2015 - 11:01 PM) too slow
@  TRUE : (16 March 2015 - 10:56 PM) connect 212.244.57.88:20100
@  redd82 : (16 March 2015 - 10:14 PM) http://ph-clan.pl/download.php?list.62
@  ~ACER* : (16 March 2015 - 06:58 PM) halibibi&
@  ~ACER* : (16 March 2015 - 06:58 PM) Halibi, join the cs demobase and you will find some^^
@  oz0rs : (16 March 2015 - 05:22 PM) CnR lovers Hide And Seek @ FULL
@  oz0rs : (16 March 2015 - 05:22 PM) Anyway Exotica zit veel op Hide and Seek :-)!
@  oz0rs : (16 March 2015 - 05:22 PM) I dont do Facebook you shank.
@  halabav : (16 March 2015 - 04:54 PM) AND BUTCHER >.>
@  halabav : (16 March 2015 - 04:54 PM) MISS THOSE TIMES MING AND ULTRA WHERE THE F ARE YOU GUYS ADD ON SKYPE S-OF2@HOTMAIL.COM

Community Status Updates


Photo

oz0rsExot!ca

Waarom full en geen Gold?
Mar 09 2015 02:12 PM
Photo

oz0rsJustin Bieber

hey wanna get laid <3?
Feb 27 2015 07:53 PM
Photo

oz0rsJay Kogen

fascismooooo!
Feb 27 2015 03:12 PM
Photo

Jay KogenLuPeK

LUP^333333333333333333333333333333333333
Nov 14 2014 08:49 AM
  • LuPeK's Photo
    LuPeK
    JAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

    Nov 14 2014 05:00 PM
Photo

Lezzy

Someone knows me?
Aug 08 2014 09:26 PM
Photo

DreadActivee

LOL, u still alive french frog? :D
Jul 07 2014 08:13 PM
Photo

NetBoss

Iam bored, write me1
May 07 2014 04:52 AM
Photo

NetBossXILLAX

XILLAX AND FUCKER dat duo of sof ^^
May 07 2014 04:50 AM
Photo
Photo

Nautica

having fun on my profile? good fuck off ;p;p;p;p
Apr 28 2014 11:28 AM
Photo
Photo

Nautica

hideseek.co.nr
Feb 14 2014 07:03 AM
Photo

magikzz

Editgear.tk , hideseek.tk
Feb 10 2014 08:46 AM
Photo

Nautica

BECAUSE FUCK YOU. THATS WHY
Jan 21 2014 10:37 AM
Photo

magikzz

Fuck DEMO Shit cunts
Jan 14 2014 10:42 AM