Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Juan : (27 May 2020 - 12:30 PM) Hello, My ingame name is Juan and i decided to play sof2 again, but i tried to join 1fx server and realised i am banned, any ideas how i am supposed to get rid of it?
@  Butcher : (26 May 2020 - 06:17 PM) mix @ Avelgem Legends NOW!!!
@  azzy : (24 May 2020 - 09:16 AM) https://www.youtube....h?v=2jcT9jzONgQ I can't help it
@  Larrey : (21 May 2020 - 04:04 PM) remove my account
@  Kokki : (20 May 2020 - 07:39 PM) unaccepted module GUID:5ca06 just do it
@  Stickman : (19 May 2020 - 03:11 AM) Got the game downloaded but can’t see any servers... any idea why?
@  vo!ume : (18 May 2020 - 07:07 PM) NEW VIDEO IS UP: https://www.youtube....h?v=ax7Oo3Zp7v4
@  ~ACER* : (14 May 2020 - 10:53 AM) or demo
@  Sharpy : (13 May 2020 - 10:59 PM) TOMMYD DOWNLOAD GOLD
@  nsolox : (11 May 2020 - 11:14 AM) sup all
@  ~ACER* : (10 May 2020 - 07:06 PM) negative
@  Larrey : (10 May 2020 - 03:57 PM) remove my account ty
@  Sharpy : (10 May 2020 - 08:29 AM) https://steamcommuni...onpaul2016swag/
@  Sharpy : (10 May 2020 - 08:28 AM) yo guys add me on steam
@  FreeStyle : (08 May 2020 - 08:23 PM) mixwar atm
@  Neo : (08 May 2020 - 12:08 PM) Please help. Unaccepted Module GUID: 0321f
@  Duman2 : (08 May 2020 - 09:24 AM) nvm got it
@  Duman2 : (08 May 2020 - 09:06 AM) how do i download this shit again?
@  RagaMann : (07 May 2020 - 05:42 PM) discord 5on5 inf arc channel ++ mix need 3 more
@  UnnamedPlayer : (04 May 2020 - 11:02 AM) Nice, it’s really addicting to play at your server @azzy! You should try to fix statistics, don’t know if that’s possible lol
@  azzy : (03 May 2020 - 08:26 PM) https://ibb.co/dggdYq3
@  azzy : (03 May 2020 - 01:59 PM) Hosted a TDM server with 32 bots called "The Brig | TDM" on demo. It's actually fun, dem old Dinks vibes!
@  vo!ume : (29 April 2020 - 04:41 PM) whats up people. Check out my latest music upload. https://www.youtube....h?v=l161_P3cU6M
@  shift : (29 April 2020 - 02:48 AM) ok let me know if theres any more problems
@  FreeStyle : (28 April 2020 - 08:32 PM) thanks shifty.
@  Butcher : (28 April 2020 - 12:38 PM) thanks shift, looking forward to see you on https://discord.gg/F7E7Wx4
@  shift : (28 April 2020 - 12:42 AM) ok found out what is causing the fp crashing the webhost is being a c word, ill get it fixed asap
@  Butcher : (27 April 2020 - 05:53 PM) fp keeps crashing indeed
@  Butcher : (27 April 2020 - 05:53 PM) mix @ Avelgem Legends now!
@  Elturco : (26 April 2020 - 10:12 PM) FP DOWN AGAIN

Photo

Funny old years


4 replies to this topic

#1 C1

C1

    Contributor

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,085 posts
  • Location:Poland

Posted 12 December 2016 - 10:47 AM

Im sitting at my work, bored as fuck and i decided to check if this site is still alive. Damn, so many nice memories when i read old topics from 2007 etc :)


"winning with 1mm is c1 tbh

i once saw him winning 1vs4 vs 3v with 1mm LOL he killed two of them while one was patbunk and one was smallbunk. he killed on while going up small and the first kill was in conf while he took case."


#2 TURQUA

TURQUA

    Bike stealer

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 559 posts

Posted 12 December 2016 - 11:09 PM


iconMovie.gif GOD OF THE ARENA (se turqua) - SIXTH SENSE 3 (se azzy) - SERIOUS GAMING 2 (se fleim)
i_external.png YOUTUBE CHANNEL

 

a player changes, the game changes, best friends become strangers

 

the stars of the elite                                                                                                     

azzy / darknessfainth / fleim / foxdiehawk / rocket / turqua

                                                                                               barre / conlin / pals / gxk / krimii / ladyy / sky / twister


#3 C1

C1

    Contributor

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,085 posts
  • Location:Poland

Posted 13 December 2016 - 08:56 AM

Oooo haha :D I forgot bout this movie :)


"winning with 1mm is c1 tbh

i once saw him winning 1vs4 vs 3v with 1mm LOL he killed two of them while one was patbunk and one was smallbunk. he killed on while going up small and the first kill was in conf while he took case."


#4 vo!ume

vo!ume

    GOD

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 2,864 posts
  • Location:sLOVEnia

Posted 17 December 2016 - 09:49 PM

C jedaaaaaan


Life is a rough river full of shit, and you are sitting in a boat without oars.

ArrowRightRed.gifmockup-2.jpg

99.99% of people lives their life just to survive, 00.01% of people live theirs life just to understand it.


#5 C1

C1

    Contributor

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,085 posts
  • Location:Poland

Posted 18 December 2016 - 11:12 AM

Haha yo ma men! :)


"winning with 1mm is c1 tbh

i once saw him winning 1vs4 vs 3v with 1mm LOL he killed two of them while one was patbunk and one was smallbunk. he killed on while going up small and the first kill was in conf while he took case."




Reply to this topic



  

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users