Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Jay Kogen : (18 August 2019 - 03:58 PM) Wooo!
@  LuPeK : (17 August 2019 - 06:34 PM) Wooo!
@  executor : (10 August 2019 - 06:45 PM) hi prsk! lets play some SoF4 128 tick, my crystal ball says it's the best esport ever
@  Skiller : (10 August 2019 - 01:16 AM) hello
@  executor : (09 August 2019 - 06:03 AM) inflixi v 3v. cupwar Aug 11, @20:00
@  executor : (09 August 2019 - 06:01 AM) omg hi sami, doc, jaron, miss you guys
@  havoc : (08 August 2019 - 10:17 AM) yoyo
@  Aytuo : (06 August 2019 - 07:56 PM) LOOOOL, still possible to play this ?
@  Jay Kogen : (04 August 2019 - 07:34 PM) sof4 official confirmed
@  sndk : (02 August 2019 - 06:19 PM) ok go
@  Murdoc : (02 August 2019 - 01:15 AM) ok Free pcw -HaZe- vs |she| 3/8 @20:00
@  sndk : (01 August 2019 - 11:55 AM) można by coś zagrać
@  FreeStyle : (30 July 2019 - 08:27 PM) Remeber pcw not cw
@  Ive : (29 July 2019 - 09:19 AM) @FreeStyle I'm gonna get 5 for real.. 9:00 PM today?
@  FreeStyle : (29 July 2019 - 08:57 AM) Anyone pcw 5v5?
@  ZioNi : (23 July 2019 - 08:15 PM) you know amex is suck
@  ZioNi : (23 July 2019 - 08:15 PM) ross dont make me angry
@  Speedi : (18 July 2019 - 10:08 PM) shut this shit down and let it rest in peace.
@  method : (13 July 2019 - 09:00 AM) hi where i can download full ?
@  Belgian Guy : (07 July 2019 - 04:04 PM) Unaccepted module 57cf7
@  bing bang blaow : (06 July 2019 - 11:17 AM) probably more action at h&s too but not sure I never check those servers out
@  bing bang blaow : (06 July 2019 - 11:15 AM) you can find like 10-40 active people in the evening, half of them sitting in 1fx the other half doing mixes in dep1/shop69/jor1. enough to scratch the itch
@  Brighty : (06 July 2019 - 09:48 AM) Damn this shit still exist lol
@  bing bang blaow : (03 July 2019 - 11:26 AM) 18099 -> r0x0r & unaccepted module danke
@  kansta : (30 June 2019 - 07:58 PM) hitman server ip:85.144.254.114:20100
@  bing bang blaow : (28 June 2019 - 06:04 PM) yo anyone remember the link of previous demobase? ross?
@  drnknmnky : (28 June 2019 - 11:12 AM) @XILLAX, FUCK AMEX O_o
@  skyloline : (25 June 2019 - 04:40 PM) whats up
@  sndk : (20 June 2019 - 06:14 AM) https://www.gametrac...om/search/sof2/
@  Ive : (19 June 2019 - 05:53 PM) 85.144.254.114:20100

Photo

unaccepted modul + forum error


4 replies to this topic

#1 Jay Kogen

Jay Kogen

    FNG

  • Members
  • Pip
  • 72 posts
  • Location:Germany
  • Demo Clan:-=|TeA|=-
  • Fairplay Guid:3d094

Posted 05 August 2019 - 07:43 PM

hey jaron,

 

pls fix. my guid is 3d094

 

thank yu

 

 

btw it is not possible to Register in here or set the Password back because the capture is not visible

 

image.png


Edited by Jay Kogen, 05 August 2019 - 11:41 PM.

bind mouse1 "+attack; say imanub; wait 1000; q"


#2 shift

shift

    BLOODS

  • Administrators
  • PipPipPipPip
  • 1,469 posts

Posted 05 August 2019 - 10:28 PM

got rid of captcha now



#3 Jay Kogen

Jay Kogen

    FNG

  • Members
  • Pip
  • 72 posts
  • Location:Germany
  • Demo Clan:-=|TeA|=-
  • Fairplay Guid:3d094

Posted 05 August 2019 - 11:41 PM

thank you for the really quick fix, gangsta jaron

 

image.png

huehue


Edited by Jay Kogen, 05 August 2019 - 11:43 PM.

bind mouse1 "+attack; say imanub; wait 1000; q"


#4 shift

shift

    BLOODS

  • Administrators
  • PipPipPipPip
  • 1,469 posts

Posted 06 August 2019 - 11:52 PM

done



#5 Jay Kogen

Jay Kogen

    FNG

  • Members
  • Pip
  • 72 posts
  • Location:Germany
  • Demo Clan:-=|TeA|=-
  • Fairplay Guid:3d094

Posted 16 August 2019 - 02:10 PM

thank yu


Edited by Jay Kogen, 16 August 2019 - 11:55 PM.

bind mouse1 "+attack; say imanub; wait 1000; q"




Reply to this topic



  

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users