Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Stark.420 : (16 February 2019 - 05:33 PM) fast, egy's wont let me play even tho they can spectate aim with first person spec LMAO
@  Stark.420 : (14 February 2019 - 04:14 PM) c0e7d unaccepted module
@  XILLAX : (14 February 2019 - 03:03 PM) Happy valentines day bitches
@  MarkuZ : (11 February 2019 - 08:55 PM) It's long time ago ffs haha!
@  MarkuZ : (11 February 2019 - 08:54 PM) Whaat? Are you guys still talking here? :)
@  TRUE : (28 January 2019 - 02:17 PM) happy new year ok
@  Stark.420 : (24 January 2019 - 10:11 PM) Fairplay site is down
@  forgylicious : (21 January 2019 - 08:48 PM) sup kevvo. I JUST WANNA SCREAAM
@  Nems : (19 January 2019 - 11:55 PM) 20bd3 - unaccepted module found
@  niko : (15 January 2019 - 05:17 PM) i love SKILLER AND HES angelic MOTHER, i love ALTMAN FAMILLY too
@  Kevvo : (14 January 2019 - 04:38 PM) All my black personz in the back who fuck hoes with no stringz attached say yiiiiiiii. aMeX-4-Lyfe.
@  Ive : (03 January 2019 - 11:38 PM) 1st
@  forgylicious : (31 December 2018 - 01:29 AM) ps. happy new years lekker
@  forgylicious : (31 December 2018 - 01:28 AM) shutup dark...
@  LuPeK : (29 December 2018 - 07:51 PM) demo is still alive every evening someone is playing on tea
@  rippa : (27 December 2018 - 07:08 PM) Hi Guys
@  vo!ume : (26 December 2018 - 10:18 PM) Feel free to browse on my website: https://usemypick.com/
@  LuPeK : (26 December 2018 - 07:43 PM) Wooo
@  DARK : (23 December 2018 - 11:27 AM) Shutup forgy...
@  bECkenbAUr : (18 December 2018 - 09:02 PM) http://www.demobase....-nation-cup-19/
@  Prodi : (10 December 2018 - 11:05 PM) shift
@  bECkenbAUr : (09 December 2018 - 10:32 AM) nice
@  shift : (09 December 2018 - 06:30 AM) fp is back
@  Fritz : (08 December 2018 - 04:06 AM) @shifty fp down for good?
@  bECkenbAUr : (04 December 2018 - 10:30 AM) restart FP server
@  Museki : (03 December 2018 - 06:29 PM) Where can i download full and demo?
@  bECkenbAUr : (29 November 2018 - 01:00 PM) Restart FP server please , we cant fs anybody , and now server is down
@  forgylicious : (29 November 2018 - 04:49 AM) Sup apc
@  LuPeK : (16 November 2018 - 09:07 PM) Wooo
@  HerculePoirot : (13 November 2018 - 06:24 PM) ~.AoD` still the best clan

Photo

Download


74 replies to this topic

#61 SubZeroDaClown

SubZeroDaClown

    Contributor

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 709 posts
  • Location:Hackland

Posted 23 April 2008 - 10:57 AM

well, i was talking about the sof.. and why i wouldn't use this nerdbase when im bored @ school?
Posted Image

#62 uMii

uMii

    Contributor

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts
  • Demo Clan:cless
  • Fairplay Guid:um11

Posted 11 March 2009 - 12:10 PM

hmm caserun.com is down? and i need 2 download fp again
Posted Image

#63 Butcher

Butcher

    Cup Staff

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8,660 posts
  • Location:Belgium
  • Demo Clan:Hunting 4 Stars
  • Demo Team:Avelgem
  • Fairplay Guid:h4x0r

Posted 11 March 2009 - 02:25 PM

http://www.macu-projects.be/team-avelge ... les&file=6

www.team-avelgem.tk

butcher.png
smallcupsilver.gif 2008 - The Great katana Cup - sK.
smallcupsilver.gif 2009 - Noobroom Clan tournament - 3v.
smallcupgold.gif 2009 - Facing Worlds - 3v.
smallcupsilver.gif 2010 - Demobase INF Team Cup III - Avelgem
smallcupsilver.gif 2010 - Demobase INF Open Cup VI - Ks.
smallcupbronze.gif 2010 - Demobase Nations Cup V - Belgium

smallcupbronze.gif 2014 - SOFII demo 2014 Cup - Avelgem


#64 uMii

uMii

    Contributor

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts
  • Demo Clan:cless
  • Fairplay Guid:um11

Posted 11 March 2009 - 02:37 PM

ty noob
Posted Image

#65 Ming

Ming

    Contributor

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,599 posts
  • Demo Team:ιηƒυяιαтιηg gαмιηg ツ
  • Fairplay Guid:bEncE

Posted 13 March 2009 - 11:28 AM

link doesn't work ..
Posted Image Noobroom Clan Tournament III - identity
Posted Image 2on2 Mini Cup - with Aarsman
Posted Image Demobase INF Open Team Cup V - inevitable.

#66 skyloline

skyloline

    Contributor

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 3,865 posts
  • Location:Estonia

Posted 14 March 2009 - 11:00 AM

where can I download that GOLD FP or something

Polish Cup - #noskillzGaming

Demobase NationsCup IV - Team.Estonia

History:

sK., -HaZe- , [[ cG |, .sD', .sL', couz, bro|, ironCore`, estownia, , enemysNightmare(eN), *HtF*, GS|, .[cR], -=*$|GOD|$*=-, -=T|c=-, //eXeLenCe, eGang, Dk , incontrol, -oSa-, tGz, [R10], .g3, plastiquez, -NijnTje-, DTG, /Rs*, @conflict, inflixi, DaClowns, -wee-


#67 shift

shift

    BLOODS

  • Administrators
  • PipPipPipPip
  • 1,467 posts

Posted 19 March 2009 - 11:21 PM

fairplay/fairplay.exe

#68 @:F

@:F

    UnnamedPlayer

  • Members
  • 1 posts
  • Demo Clan:u$
  • Demo Team:cleaning bullshit
  • Fairplay Guid:abbf5

Posted 06 February 2010 - 06:47 PM

what a shit program everyday 1 or 2 updates and still the error message invalid module pls try again late....work on anugs and make a final update nerds....cause this is shit and no one want to use it....pffff :F

#69 Junior

Junior

    Escape Artist

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,176 posts
  • Location:Belgium
  • Demo Clan:c4.
  • Demo Team:[B]
  • Full Clan:-aMeX-
  • Fairplay Guid:chr1s

Posted 06 February 2010 - 06:50 PM

what a shit program everyday 1 or 2 updates and still the error message invalid module pls try again late....work on anugs and make a final update nerds....cause this is shit and no one want to use it....pffff :F


ur mom
forgy zegt:
abu's day is ruined becuz of chris
abu is so mad
LOL

#70 BariS

BariS

    Contributor

  • Moderators
  • PipPipPipPip
  • 834 posts
  • Location:Den Haag, The Netherlands
  • Full Clan:-={CST}=-
  • Fairplay Guid:baris

Posted 07 February 2010 - 12:29 AM

what a shit program everyday 1 or 2 updates and still the error message invalid module pls try again late....work on anugs and make a final update nerds....cause this is shit and no one want to use it....pffff :F


I will just remind you of the name of this fairplay. It's "fpbete.exe". In case you did not notice bete stands for beta, well I hope I informed you good enough. This is still a beta in development, that means it's being worked on to finalize, and to finalize it, it's going to need to be upgraded a lot. This also means, since it's still a beta, no one is obliged to use it. Just use the excuse that it's not final yet, and that you wont use a beta when people whine you in scrims.

#71 XILLAX

XILLAX

    Super Elite

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,011 posts
  • Location:Scotland
  • Demo Clan:c4
  • Demo Team:-aMeX-
  • Fairplay Guid:p3n1s

Posted 07 February 2010 - 02:20 AM

if you don't want to use it, then don't use it @:F
R.I.P. Wombat, Hokie & Haapis Never Forgotten...
Posted Image

#72 executor

executor

    Contributor

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 831 posts
  • Location:America
  • Demo Clan:3v.
  • Demo Team:3v.
  • Full Clan:3v.
  • Fairplay Guid:3v.

Posted 07 February 2010 - 03:04 AM

cannot connect to fp server :lol: help me jaron

"I hate snipers though, hate to have one in a team but hate even more to play versus good sniper on east" -Dr. Funk - August 10, 2009

 

3v. smallcup.gifDB INF Open Cup III (09/2006)
3v. smallcup.gifDB INF Open Cup V (05/2008)
3v. smallcup_silver.gifNoobroom's Tournament (08/2009)
3v. smallcup.gifFacing Worlds Cup (01/2010)


#73 BariS

BariS

    Contributor

  • Moderators
  • PipPipPipPip
  • 834 posts
  • Location:Den Haag, The Netherlands
  • Full Clan:-={CST}=-
  • Fairplay Guid:baris

Posted 11 February 2010 - 05:34 PM

Hey Shift, since the fpbete is final. Could you maybe give it a decent name and link it to the download button in caserun.com/fairplay?

#74 Luigiz

Luigiz

    Happy doggy is happy

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 2,485 posts
  • Location:Finland, Kouvola
  • Demo Clan:consilium Caedes
  • Full Clan:Ra
  • Fairplay Guid:31bdb

Posted 11 February 2010 - 05:35 PM

Hey Shift, since the fpbete is final. Could you maybe give it a decent name and link it to the download button in caserun.com/fairplay?


Guess it will be done : D
EDIT: Atleast can't find any reason why not to do it : )

Edited by Luigiz, 11 February 2010 - 05:39 PM.


#75 <(T2K)>Pino_Bass

<(T2K)>Pino_Bass

    UnnamedPlayer

  • Members
  • 1 posts
  • Location:El Salvador
  • Full Clan:<(T2K)>
  • Fairplay Guid:564b1

Posted 10 April 2011 - 03:39 PM

Lol ty...
fairplay 564b112:28:45 el salvador
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image



Reply to this topic



  

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users