vallah niet om dom te doen turq.. we hebbe peace..'deze nerd'? Ik ken je niet eens, the fuck praat je met me alsof ik ooit met je gechillt heb
hahaa suure, toen die zei 2 uur(?) station was ik er gewoon TBH, niet voor hem, maar omdat ik zelf de trein naar zutphen(deventer) moest hebben, maar heb niemand die op hem lijkt gezien ;s
iemand wijs zei me ooit:
Krijg je nog 5 euro van hem? Waarom zou je dan moeilijk gaan doen? Vraag het niet meer terug en je bent de rest van je leven van hem af. Als die weer voor geld komt zeg je hem dat je nog 5 euro krijgt.
Waarschijnlijk ben jij nog iemand van WTF HIJ KEEK NAAR ME, KOM WE GAAN HEM KLAPPE BOYZZ, maar ik vermijd problemen liever dan ze te veroorzaken.
maar jij was de gene die begon van kom ma 8 uur in goor .. welke plek weet ik niet meer.. ik vroeg jou vaak genoeg kom na hengelo zo en zo .. en jij zegt ja 2 uur ben ik elke dag in hengelo trein pakke overstappe en shit.. mja denk je dat ik dan nog kom.. wie weet stap je gelijk door na je andere trein en dan me gwn nakt .. sta ik daar voor nix.. plus ik weet nie eens hoe jij deruit ziet :x?.. ik heb vaak genoeg gevraagd of je wou kome. .en daarmee bedoel ik .. ik wou zkr zijn dat je kwam tijd waar enz.. mja fok dat geef mijn 5je trg dan
Edited by iboshow, 27 January 2010 - 05:51 PM.