LOL jij hebt gisteren duidelijk niet gekeken ahhahaha
Klopt, ik heb enkel de kopbal gezien en een korte samenvatting waar beide teams evenveel kansen hadden.. tell me if im wrong
edit : ahh wtf, deed jova mee? Lol
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Posted 10 December 2009 - 05:46 PM
LOL jij hebt gisteren duidelijk niet gekeken ahhahaha

Noobroom Tournament 2010 - sofKingz
BEST YOUTUBE CHANNEL - http://www.youtube.c...mplexstudiossof
Posted 10 December 2009 - 06:33 PM
Edited by Ike, 10 December 2009 - 06:34 PM.

XILLAX zegt (14:14):
kass online?
Mike. zegt (14:14):
Yes
XILLAX zegt (14:15):
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"
Mike. zegt (14:15):
muahzor@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHA
Posted 10 December 2009 - 06:34 PM
sorry, kon het ook niet latenIk kon het niet laten xd
Ike je moest eens weten hoeveel geblesseerden Standard heeft, aanvoerder geblesseerd (Defour), topspits geblesseerd(Jovanovic), 2 topspelers praktisch net vertrokken.. er is al veel veranderd tegenover het Standard van vorig jaar, dat Alkmaar zowizo dik zou geownd hebben moesten ze dezelfde kern hebben en zonder de geblesseerden, no offense.. ze hadden toen zelfs van Liverpool moeten winnen, niet te vergeten dat ze na 5 minuten tegen Arsenal al met 2-0 voor stonden en echt niet onderlagen.. in bijna geen enkel van hun championsleague wedstrijden, het is geen slechte ploeg.. ookal sucken ze wel hard in de competitie momenteel lol.. en zoveel kritiek door smerige fouten etc.
Al moet ik eerlijk toegeven dat ze na gisteren maar 2 mensen mogen bedanken.. Sinan bolat en goddat was wel een miracel voor hun.. en zoveel ongeluk voor AZ, moet echt pijnlijk zijn.
Posted 10 December 2009 - 06:35 PM

kass online?
Yes
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"
muahzor@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHA
Posted 10 December 2009 - 06:37 PM
je blijft niet voor fftjes een topclub mike. Ajax heeft alles behaald in het verleden wat er maar te behalen viel.ummi ajax is al sinds eind 90 geen top club meer nee, ik zeg t ook al ben ik ajaxied in hart en nier.. just facts. (EDIT jaren met ibrahimovic ect waren ook goed.)
@ az miss wel maar az was vorig jaar ook vele male beter en deden het ook zeer goed tegen arsenal. Ik vond ze wel beter spelen gisteren ook al heb ik een hekel aan die kut kasen. Ik ken standart verder niet goed dus weet niet over situatie daar.
Lyon was ik vergeten indd zijn goed.
Edited by uMii, 10 December 2009 - 06:39 PM.
Posted 10 December 2009 - 07:57 PM

kass online?
Yes
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"
muahzor@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHA
Posted 10 December 2009 - 09:41 PM
je blijft niet voor fftjes een topclub mike. Ajax heeft alles behaald in het verleden wat er maar te behalen viel.
Wat betreft zijn geschiedenis, voetballers,naam, supporters en het belangrijkste, geld, is Ajax zonder nadenken 1 van de meest succesvolle topclubs in europa.
Dat Nederland laatste jaren achteruit is gegaan betekend nog steed niet dat Ajax geen topclub is.
Geschiedenis zul je nooit kunnen veranderen
Edited by YoGGie, 10 December 2009 - 09:44 PM.
Posted 10 December 2009 - 09:53 PM
Posted 10 December 2009 - 10:00 PM
OUWE??!! OUUUUUUUUUUUWWWEEEEEEE!!!
Ik zou je nog best serieus willen nemen als je het woord IS vervangt door was.
Was ajax vroeger een topclub? Ja, vroeger wel ja. Maar nu niet meer. Er gaat te weinig geld rond in de nederlandse competitie om het ooit nog wereldttop te maken. En vergis je niet onze competitie is onderhand ook al een stuk zwakker als de franse. En wat betreft mensen uit het eigen land die in de Nederlanse competitie komen... Afgelopen week is er een jongen van 16 jaar. Direct na het jeugd EK van psv naar chelsea gehaald omdat hij het wel goed deed. Geloof me, over 5 jaar is de nederlandse competitie het kijken ook niet meer waard. Dan gaan we lekker spaans en engelse competitie kijken, dat is tenminste voetbal.
(italiaanse competitie kijk ik voor geen goud naar)
Edit: en ja voor jou umi blijft ajax misschien altijd een topclub. Maar zeg is eerlijk.. kijk jij nog hetzelfde naar manchester city als 2 jaar geleden? kijk jij nog hetzelfde naar Juventus als 5 jaar geleden?
Posted 10 December 2009 - 10:04 PM
man u @ wikipedia:juventus is en zal een topclub blijven, hoe dan ook thijs.
ik denk dat jy wel begrijpt wat ik met topclub bedoel. toch?
je speelt niet ieder jaar zomaar op europees niveau, dat doen echt alleen topclubs hoor( cl of uefa)
Maar ik denk dat het wel goed komt als die grote clubs in NL inzien dat het niet alleen om prestaties draaien, en beetje vooruit zullen denken.
en ja, over nl competitie heb je zwaar gelijk in wat ik erg jammer vindt, terwijl er altijd wat goeie voetballers uit nl vandaan komen.
@ turqua: volgens mij vergis jy je daar in. Het is echt wel Arsenal dat puur z'n eigen jeugdvoetballers op t hoogste niveau stuurt, dat zie je echt niet bij man.u gebeuren -.-'
Posted 10 December 2009 - 10:11 PM
man u @ wikipedia:
"De club heeft een van 's werelds beste jeugdopleidingen en is een van enige clubs die met zijn jeugdopleiding de Europese top weet te bereiken."
Kweet zeker dat David Beckham, Ryan Giggs, Paul Scholes, Nicky Butt van de eigen jeugd afkomen. Rio Ferdinand komt ook van de jeugd af als ik het goed heb, maar dat weet k niet zeker ;d
black person pleasejullie zijn alletwee fout, beste jeugdopleiding voor de moment is in duitsland.
Posted 11 December 2009 - 04:57 PM
lol dikste bullshit everwedstrijd is gekocht! Ten eerste waarom 4 min extra tijd???? was niks gebeurt. Ten 2e laat die lul nog een keer 30 sec na extra tijd doorgaan tot de vrije trap gegeven word.. az trainer is bondscoach belgie Dick Advocaat.
Belgen denken dat ze kunnen voetballen maar hebben wel een nederlandse coach nodig! Anyways NL ----> Be anyday met t 2e elftal al.
En nog 1 ding voor umi
Fenerbache Pro club HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
Posted 11 December 2009 - 04:59 PM
feit is dat duitsland veel wint op moment (EK -17,...)black person please
0 members, 0 guests, 0 anonymous users