Jump to content

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:14 PM) https://www.mediafir...o/DEMO.zip/file
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:14 PM) /connect 85.144.232.228:20100 8 pm ces
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:13 PM) https://www.youtube....h?v=5rXCwsV_3bc
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:13 PM) we still play everyday hitmans 8 a clock
@  RAx* : (03 July 2026 - 04:02 PM) I played this game like 10-15 years ago :D
@  RAx* : (03 July 2026 - 04:01 PM) Hi is this game still working?
@  TRUE : (13 June 2026 - 12:51 AM) candyman
@  dAN-G_ : (03 June 2026 - 05:35 AM) Prsk & Dan-G still going at it
@  Kyro : (25 May 2026 - 10:01 AM) https://www.demobase...vive-the-scene/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:03 PM) https://sof2aftermath.online/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:02 PM) We play nowdays mix in full https://discord.gg/RF6ukKWNB Join if want play. Firstperson only
@  kansta : (01 May 2026 - 04:17 PM) https://discord.gg/RF6ukKWNB
@  Kyro : (01 May 2026 - 03:21 PM) hop in boys its gonna start soon
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) full tournament 1000 price pool, if ppl intrested
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) discord.gg/sof2aftermath
@  Fastlain : (21 April 2026 - 02:38 PM) Butcher can only play if he sponser hitman fragnet server
@  kansta : (19 April 2026 - 06:03 PM) https://discord.gg/GF73Qv3dc9 if you need sof2 so join my discord
@  kansta : (19 April 2026 - 06:02 PM) 8pm cest we play
@  Butcher : (18 April 2026 - 08:05 PM) I'm gona play sometime in tea, when is it going?
@  Stark.420 : (09 April 2026 - 07:42 AM) for sure its fun
@  luisu : (08 April 2026 - 09:25 PM) Need to come own some day..
@  Stark.420 : (08 April 2026 - 08:04 PM) /connect 85.144.232.228:20100 8 pm cest
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) amex sucks btw
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) sup ross
@  Stark.420 : (06 April 2026 - 07:56 PM) https://imgur.com/a/SaGdmwP 20 players in demo tonight, 8 pm CEST
@  Fastlain : (06 April 2026 - 04:01 PM) yo jaron is there away we can do it for you , or help you ?
@  shift : (06 April 2026 - 04:23 AM) dont have the time to maintain it unfortunately
@  kansta : (05 April 2026 - 09:23 AM) yo, can you put fairplay back? :D
@  Fastlain : (15 March 2026 - 01:37 PM) connect 85.144.232.228:20100
@  kansta : (06 March 2026 - 06:38 PM) tea time

Photo

Standard europees/niet

68 replies to this topic

#41 azzy

azzy

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 4,380 posts
  • Demo Clan:SOFKINGZ
  • Demo Team:aMeX
  • Full Clan:Freebytes
  • Fairplay Guid:ba1f0

Posted 10 December 2009 - 05:46 PM

LOL jij hebt gisteren duidelijk niet gekeken ahhahaha

Klopt, ik heb enkel de kopbal gezien en een korte samenvatting waar beide teams evenveel kansen hadden.. tell me if im wrong

edit : ahh wtf, deed jova mee? Lol

#42 QarismAtix

QarismAtix

Advanced

• Members
  • PipPip
  • 178 posts

Posted 10 December 2009 - 05:49 PM

wedstrijd was nog geen 2 min stil.

Definitie van topclub miss alleen al wat berijkt hebben in de afgelopen paar jaar.... Ajax is ook geen topclub niemand in nl fr be

Lyon is wel een topclub
Posted Image

#43 Mr. Mike

Mr. Mike

Super Elite

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,280 posts
  • Demo Clan:cC.
  • Demo Team:[B]
  • Full Clan:-|HsS|-

Posted 10 December 2009 - 06:33 PM

ummi ajax is al sinds eind 90 geen top club meer nee, ik zeg t ook al ben ik ajaxied in hart en nier.. just facts. (EDIT jaren met ibrahimovic ect waren ook goed.)

@ az miss wel maar az was vorig jaar ook vele male beter en deden het ook zeer goed tegen arsenal. Ik vond ze wel beter spelen gisteren ook al heb ik een hekel aan die kut kasen. Ik ken standart verder niet goed dus weet niet over situatie daar.

Lyon was ik vergeten indd zijn goed.

Edited by Ike, 10 December 2009 - 06:34 PM.

We ride together, We die together, HsS for life.
Posted Image

XILLAX zegt (14:14):
kass online?
Mike. zegt (14:14):
Yes
XILLAX zegt (14:15):
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"
Mike. zegt (14:15):
muahzor@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHA

#44 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts
  • Demo Clan:cless
  • Fairplay Guid:um11

Posted 10 December 2009 - 06:34 PM

Ik kon het niet laten xd

Ike je moest eens weten hoeveel geblesseerden Standard heeft, aanvoerder geblesseerd (Defour), topspits geblesseerd(Jovanovic), 2 topspelers praktisch net vertrokken.. er is al veel veranderd tegenover het Standard van vorig jaar, dat Alkmaar zowizo dik zou geownd hebben moesten ze dezelfde kern hebben en zonder de geblesseerden, no offense.. ze hadden toen zelfs van Liverpool moeten winnen, niet te vergeten dat ze na 5 minuten tegen Arsenal al met 2-0 voor stonden en echt niet onderlagen.. in bijna geen enkel van hun championsleague wedstrijden, het is geen slechte ploeg.. ookal sucken ze wel hard in de competitie momenteel lol.. en zoveel kritiek door smerige fouten etc.

Al moet ik eerlijk toegeven dat ze na gisteren maar 2 mensen mogen bedanken.. Sinan bolat en god :D dat was wel een miracel voor hun.. en zoveel ongeluk voor AZ, moet echt pijnlijk zijn.

sorry, kon het ook niet laten :D
Posted Image

#45 Mr. Mike

Mr. Mike

Super Elite

• Members
  • 6,280 posts

Posted 10 December 2009 - 06:35 PM

Maar god oh od wat een doelpunt he. Die maakt een spits miss maar 1 keer in ze leven :D
Posted Image

kass online?
Yes
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"
muahzor@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHA

#46 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts

Posted 10 December 2009 - 06:37 PM

ummi ajax is al sinds eind 90 geen top club meer nee, ik zeg t ook al ben ik ajaxied in hart en nier.. just facts. (EDIT jaren met ibrahimovic ect waren ook goed.)

@ az miss wel maar az was vorig jaar ook vele male beter en deden het ook zeer goed tegen arsenal. Ik vond ze wel beter spelen gisteren ook al heb ik een hekel aan die kut kasen. Ik ken standart verder niet goed dus weet niet over situatie daar.

Lyon was ik vergeten indd zijn goed.

je blijft niet voor fftjes een topclub mike. Ajax heeft alles behaald in het verleden wat er maar te behalen viel.
Wat betreft zijn geschiedenis, voetballers,naam, supporters en het belangrijkste, geld, is Ajax zonder nadenken 1 van de meest succesvolle topclubs in europa.
Dat Nederland laatste jaren achteruit is gegaan betekend nog steed niet dat Ajax geen topclub is.
Geschiedenis zul je nooit kunnen veranderen :D

Edited by uMii, 10 December 2009 - 06:39 PM.

Posted Image

#47 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts

Posted 10 December 2009 - 06:38 PM

en waarom vind je Lyon dan wel een topclub? Ze hebben nog geen 1 cup kunnen behalen in hun bestaan(in europa ofc), meestal bleef het bij een kwartfinale of halve finale.
Posted Image

#48 Mr. Mike

Mr. Mike

Super Elite

• Members
  • 6,280 posts

Posted 10 December 2009 - 07:57 PM

Ik heb het niet over de geschiedenis maar over dit moment. Ajax is op DIT moment geen topclub fenerbache ook niet. Ajax heeft wel een prachtige history uiteraard.
Posted Image

kass online?
Yes
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"
muahzor@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHA

#49 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts

Posted 10 December 2009 - 08:08 PM

Ik heb het niet over de geschiedenis maar over dit moment. Ajax is op DIT moment geen topclub fenerbache ook niet. Ajax heeft wel een prachtige history uiteraard.

ze blijven beiden een topclub.
Posted Image

#50 asrael

asrael

I don't start fights, i make explosions

• Members
  • 8,546 posts
  • Demo Clan:consilium Caedes.
  • Fairplay Guid:f4503

Posted 10 December 2009 - 08:17 PM

Beter stoppen jullie allebei met deze nutteloze discussie.

Danku
Adrian zegt:
im supoerhero
marvel asked me to be next xmen
but i refused to join their team
i said .|E for life

#51 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts

Posted 10 December 2009 - 09:10 PM

Beter stoppen jullie allebei met deze nutteloze discussie.

Danku

wie ben jy?
Posted Image

#52 Mr. Mike

Mr. Mike

Super Elite

• Members
  • 6,280 posts

Posted 10 December 2009 - 09:14 PM

ok wat jij wil thb ftw anyways.
Posted Image

kass online?
Yes
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"
muahzor@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHA

#53 YoGGie

YoGGie

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 873 posts
  • Demo Clan:None
  • Demo Team:-aMeX-
  • Full Clan:None
  • Fairplay Guid:b9568

Posted 10 December 2009 - 09:41 PM

je blijft niet voor fftjes een topclub mike. Ajax heeft alles behaald in het verleden wat er maar te behalen viel.
Wat betreft zijn geschiedenis, voetballers,naam, supporters en het belangrijkste, geld, is Ajax zonder nadenken 1 van de meest succesvolle topclubs in europa.
Dat Nederland laatste jaren achteruit is gegaan betekend nog steed niet dat Ajax geen topclub is.
Geschiedenis zul je nooit kunnen veranderen :D

OUWE??!! OUUUUUUUUUUUWWWEEEEEEE!!!

Ik zou je nog best serieus willen nemen als je het woord IS vervangt door was.
Was ajax vroeger een topclub? Ja, vroeger wel ja. Maar nu niet meer. Er gaat te weinig geld rond in de nederlandse competitie om het ooit nog wereldttop te maken. En vergis je niet onze competitie is onderhand ook al een stuk zwakker als de franse. En wat betreft mensen uit het eigen land die in de Nederlanse competitie komen... Afgelopen week is er een jongen van 16 jaar. Direct na het jeugd EK van psv naar chelsea gehaald omdat hij het wel goed deed. Geloof me, over 5 jaar is de nederlandse competitie het kijken ook niet meer waard. Dan gaan we lekker spaans en engelse competitie kijken, dat is tenminste voetbal.
(italiaanse competitie kijk ik voor geen goud naar)

Edit: en ja voor jou umi blijft ajax misschien altijd een topclub. Maar zeg is eerlijk.. kijk jij nog hetzelfde naar manchester city als 2 jaar geleden? kijk jij nog hetzelfde naar Juventus als 5 jaar geleden?

Edited by YoGGie, 10 December 2009 - 09:44 PM.

Posted Image Self Pro-Claimed Most Negative Person On This Forum

Uploaded with ImageShack.us

#54 Guest_~#Se* turQua`_*

Guest_~#Se* turQua`_*
  • Guests

Posted 10 December 2009 - 09:53 PM

Daarom respect voor man u, de enige club die het met 1 trainer volhoud en ipv miljoenenaankopen doen de jeugd opleidt.
bijv. Ajax heeft een goede jeugdopleiding, was ooit een van de beste van Europa, maar hoeveel trainers hebben ze de afgelopen 10 jaar gehad?

#55 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts

Posted 10 December 2009 - 10:00 PM

OUWE??!! OUUUUUUUUUUUWWWEEEEEEE!!!

Ik zou je nog best serieus willen nemen als je het woord IS vervangt door was.
Was ajax vroeger een topclub? Ja, vroeger wel ja. Maar nu niet meer. Er gaat te weinig geld rond in de nederlandse competitie om het ooit nog wereldttop te maken. En vergis je niet onze competitie is onderhand ook al een stuk zwakker als de franse. En wat betreft mensen uit het eigen land die in de Nederlanse competitie komen... Afgelopen week is er een jongen van 16 jaar. Direct na het jeugd EK van psv naar chelsea gehaald omdat hij het wel goed deed. Geloof me, over 5 jaar is de nederlandse competitie het kijken ook niet meer waard. Dan gaan we lekker spaans en engelse competitie kijken, dat is tenminste voetbal.
(italiaanse competitie kijk ik voor geen goud naar)

Edit: en ja voor jou umi blijft ajax misschien altijd een topclub. Maar zeg is eerlijk.. kijk jij nog hetzelfde naar manchester city als 2 jaar geleden? kijk jij nog hetzelfde naar Juventus als 5 jaar geleden?

juventus is en zal een topclub blijven, hoe dan ook thijs.
ik denk dat jy wel begrijpt wat ik met topclub bedoel. toch?
je speelt niet ieder jaar zomaar op europees niveau, dat doen echt alleen topclubs hoor( cl of uefa)
Maar ik denk dat het wel goed komt als die grote clubs in NL inzien dat het niet alleen om prestaties draaien, en beetje vooruit zullen denken.
en ja, over nl competitie heb je zwaar gelijk in wat ik erg jammer vindt, terwijl er altijd wat goeie voetballers uit nl vandaan komen.

@ turqua: volgens mij vergis jy je daar in. Het is echt wel Arsenal dat puur z'n eigen jeugdvoetballers op t hoogste niveau stuurt, dat zie je echt niet bij man.u gebeuren -.-'
Posted Image

#56 Guest_~#Se* turQua`_*

Guest_~#Se* turQua`_*
  • Guests

Posted 10 December 2009 - 10:04 PM

juventus is en zal een topclub blijven, hoe dan ook thijs.
ik denk dat jy wel begrijpt wat ik met topclub bedoel. toch?
je speelt niet ieder jaar zomaar op europees niveau, dat doen echt alleen topclubs hoor( cl of uefa)
Maar ik denk dat het wel goed komt als die grote clubs in NL inzien dat het niet alleen om prestaties draaien, en beetje vooruit zullen denken.
en ja, over nl competitie heb je zwaar gelijk in wat ik erg jammer vindt, terwijl er altijd wat goeie voetballers uit nl vandaan komen.

@ turqua: volgens mij vergis jy je daar in. Het is echt wel Arsenal dat puur z'n eigen jeugdvoetballers op t hoogste niveau stuurt, dat zie je echt niet bij man.u gebeuren -.-'

man u @ wikipedia:
"De club heeft een van 's werelds beste jeugdopleidingen en is een van enige clubs die met zijn jeugdopleiding de Europese top weet te bereiken."
Kweet zeker dat David Beckham, Ryan Giggs, Paul Scholes, Nicky Butt van de eigen jeugd afkomen. Rio Ferdinand komt ook van de jeugd af als ik het goed heb, maar dat weet k niet zeker ;d

#57 Junior

Junior

Escape Artist

• Members
  • 5,179 posts
  • Demo Clan:c4.
  • Full Clan:-aMeX-
  • Fairplay Guid:chr1s

Posted 10 December 2009 - 10:07 PM

jullie zijn alletwee fout, beste jeugdopleiding voor de moment is in duitsland.
forgy zegt:
abu's day is ruined becuz of chris
abu is so mad
LOL

#58 Guest_~#Se* turQua`_*

Guest_~#Se* turQua`_*
  • Guests

Posted 10 December 2009 - 10:11 PM

man u @ wikipedia:
"De club heeft een van 's werelds beste jeugdopleidingen en is een van enige clubs die met zijn jeugdopleiding de Europese top weet te bereiken."
Kweet zeker dat David Beckham, Ryan Giggs, Paul Scholes, Nicky Butt van de eigen jeugd afkomen. Rio Ferdinand komt ook van de jeugd af als ik het goed heb, maar dat weet k niet zeker ;d

jullie zijn alletwee fout, beste jeugdopleiding voor de moment is in duitsland.

black person please
Posted Image

#59 NeDDy

NeDDy

Elite

• Members
  • PipPipPip
  • 253 posts

Posted 11 December 2009 - 04:57 PM

wedstrijd is gekocht! Ten eerste waarom 4 min extra tijd???? was niks gebeurt. Ten 2e laat die lul nog een keer 30 sec na extra tijd doorgaan tot de vrije trap gegeven word.. az trainer is bondscoach belgie Dick Advocaat.

Belgen denken dat ze kunnen voetballen maar hebben wel een nederlandse coach nodig! Anyways NL ----> Be anyday met t 2e elftal al.

En nog 1 ding voor umi

Fenerbache Pro club HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

lol dikste bullshit ever
als jullie hollandse nubs nu geen uren op de grond liggen te janken had er amper extra tijd geweest. Scheidsrechter blijft de klok stilleggen tot het gedaan is

en dick advocaat lol we hebben hem niet nodig het had ook bijna die ene fransman geweest
www.slowmotions.tk[color="#000080"]

#60 NeDDy

NeDDy

Elite

• Members
  • PipPipPip
  • 253 posts

Posted 11 December 2009 - 04:59 PM

black person please
Posted Image

feit is dat duitsland veel wint op moment (EK -17,...)
maar spanje kom op dat weet elk kind dat daar het talent steekt
zal maar geen namen beginnen zeggen?
EN DIE SPELERS hebben teminste iets bereikt geen dure nerds zoals Toni,...
www.slowmotions.tk[color="#000080"]

Reply to this topic

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users