Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
*iOwn
Guest_~#Se* turQua`_*
Posted 10 January 2010 - 09:10 PM
ik kan elke dag doordeweek tussen 8-10 vrijdag 6-11 ook en op zondag 7-10
ik moet dit wel aan m'n members navragen lol maar 2 van de 4 anderen kunnen wss al
[chiq vond 8-9 ook wel chill]
ps.
kunnen jullie ook morgen? dinsdag moet k tot 19:45 werke lol
Edited by ~#Se* turQua`, 10 January 2010 - 09:11 PM.
Posted 11 January 2010 - 11:34 PM
kzie het net pas xD ma morgen half 9 toch?lol rond 8
ik kan elke dag doordeweek tussen 8-10 vrijdag 6-11 ook en op zondag 7-10
ik moet dit wel aan m'n members navragen lol maar 2 van de 4 anderen kunnen wss al
[chiq vond 8-9 ook wel chill]
ps.
kunnen jullie ook morgen? dinsdag moet k tot 19:45 werke lol
------------------------------------------------------------
tech battle evenings cup '09- *iOwn.
Guest_~#Se* turQua`_*
Posted 12 January 2010 - 02:55 PM
kevvo heeft z'n muis gemolt afgelopen weekend dus die is er sowieso niet ;s, chubbs heb ik al een PM gestuurd en gxk en pals zijn sowieso nergens te bekennen doordeweeks lol
ik heb er al wel 3 gefixed, een 4e zal er proberen te zijn en 't hangt een beetje van chubbs/gxk/pals af, anders moet t dit weekend gespeeld worden ;(
Posted 12 January 2010 - 03:25 PM
Ja mij maakt het niet uit, weekend vind ik ook best liefst wel op zondag dan.ik weet niet of 't vandaag doorgaat, zoals ik al eerder zei tegen Ralph: we waren vorige week elke dag beschikbaar, volgende week zijn er tentamens en dus deze week worden projecten deze week geëindigd dus ik weet niet of we er 5 hebbe vanavond
kevvo heeft z'n muis gemolt afgelopen weekend dus die is er sowieso niet ;s, chubbs heb ik al een PM gestuurd en gxk en pals zijn sowieso nergens te bekennen doordeweeks lol
ik heb er al wel 3 gefixed, een 4e zal er proberen te zijn en 't hangt een beetje van chubbs/gxk/pals af, anders moet t dit weekend gespeeld worden ;(
------------------------------------------------------------
tech battle evenings cup '09- *iOwn.
Reply to this topic
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users