van advocaat naar een nobody, ah cmon
Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mathieu's schoolresultaten
Posted 06 February 2010 - 11:15 PM
ah odi ik zou nooit gaan werken zoals jij dat doet, realiseer jij je wel dat je een ander rijkt maakt (je baas) zo in een drukkerij
eigen baas of uitkering lol
LOL jij zat zeker in een klas voor speciale kinderen?
abu's day is ruined becuz of chris
abu is so mad
LOL
Posted 07 February 2010 - 12:43 AM
...
kben kik wel 2 keer gestopt me een studie en kwerk nu, ben ik nu ook ne retard jrm?
4 buizen eerste jaar hoeft trouwens geen drama te zijn... zolang er niet te veel bijkomen van tweede semester.
hoe waren jou resultaten trouwens? :$
kweeni waardak ooit et woord retard in dit topic eb gepost maar nu daje et toch aan bod brengt,
uw broer is inderdaad retarded, elke keer datie moest beginn leren istie war gaan spelen op sof haha
da is voor mij retarded zijn
en mijn punten waren zeer goed, 1 buis van de 9 vakn en de rest minimum 12, dank u
TEAM.BE DEMOBASE NATION CUP NUMERO FUCKIN UNOAVELGEM
Posted 09 February 2010 - 04:29 PM
Aja dus gij ga nen miljonair worden natuurlijk, welken job schikt ge wel te kunnen doen mss, binnen de 5 jaar inhalen lol..
Vo mij heeft da werken ferm z'n voordelen ja, aje zoe weten tgeen dak krijg vo wa dak mor moe doen.
Kben moeten gaan werken omda'k geen ander keus had, en kzag dr ferm tegenop en nu dak da doe valt da vree goe mee en zou'k sowiso nimer trg na school willen. Tegenwoordig zijn der genoeg goeibetaalde jobs, ge moet 't alleen WILLEN doen, zkr alles da me overheid enal te maken heeft.
Ondertussen ben'k vollenbak aant uitkijken vo te beginne als cipier of politieproeven te gaan afleggen.
Dus tenzij gij dierenarts word of iet waarvoor daje nog vele jaren ga mogen voor verderstuderen, gaje nog mor wa gaan verderdromen over binnen de 5 jaar in te halen.
't leven draait nie alleen om geld en 't nolifen om 't te kunnen verdienen you know..
Neem maar van mij aan dat ik weet waarover ik spreek, ik heb de keerzijde van de medaille al lang gezien al van voor dat gij aan't werken waart. Maar ge zijt nog een naïef ventje zie ik, dus ik verwijt u niks. Gaat gij maar voor u 1500 (en dan is't al veel) euro uurtjes klopppen, terwijl iemand die net afstudeert begint met een netto loon van 1500 of meer en een pak minder moet werken als gij. En dan spreek ik van studenten die in loondienst gaan werken. En gij wilt een overheidsfunctie zonder diploma? Das lachwekkend.
Congratz trouwens voor de resultaten Hasta en kkj.
Edited by Kevvo, 09 February 2010 - 04:30 PM.
Best player in the game.
Posted 09 February 2010 - 04:40 PM
En waar sta er da'k geen diploma heb? Er zijn richtingen in't middelbaar waar ge na 6 jaar wel een diploma hebt, zoals Handel - Talen.
En precies moe'k meer lachen me de zever da uit u snobmuilke komt.
Een kort opleiding vo cipier of politie of weet'k veel en iedereen kan dien job doen maja, zo iet da is precies nie vo saai pieten lijk gij.
Maja kijk kga de discussie hier laten eindigen
Posted 09 February 2010 - 06:25 PM
achterliknzielig man die belgen.

- MAPS AND MORE - www.dbmaps.co.nr
- MTS| - www.mtsclan.net
- Best sof2 action of the year - vimeo.com/52739118
Posted 09 February 2010 - 06:37 PM
LOL jij zat zeker in een klas voor speciale kinderen?
sinds de basisschool werd ik al in klassen 2jaar hoger geplaatst in middelbaar onderwijs boden ze me hoger educatie aan. mijn iq ~ 110 misschien iets hoger laatstte test gedaan 3jaar geleden.
(alleen mijn taal is zeer triest niveau)
dat voor iemand die 2 maanden vast heeft gezeten in de gevangenis wauwww
watk wil zeggen is dat zulke baantjes nutteloos voor jezelf en voor het systeem zijn
begin iets voor je eigen als je geen mooin papiere hebt leen desnoods bij de bank dan heb je het tenminste geprobeerd
geleerd van mijn papa
Posted 09 February 2010 - 06:41 PM
Doet er maar al 500 bij ten eerste. En als gij elke maandagvoormiddag, dinsdag, vrijdag en zondagnamiddag thuis zijn veel uurtjes kloppen vind wil'k wel keer weten wa vo "droomjob" gij schikt te doen..
En waar sta er da'k geen diploma heb? Er zijn richtingen in't middelbaar waar ge na 6 jaar wel een diploma hebt, zoals Handel - Talen.
En precies moe'k meer lachen me de zever da uit u snobmuilke komt.
Een kort opleiding vo cipier of politie of weet'k veel en iedereen kan dien job doen maja, zo iet da is precies nie vo saai pieten lijk gij.
Maja kijk kga de discussie hier laten eindigen
Odi tbh, kort opleiding, alsde voor politieinspecteur gaat , hebde 1 jaar proeven (psychologische, intellectuele, athletische, en een interview met de hoge pietjes vd flikken in brussel)
en dan moeje minstens nog 1 jaar opleiding doen waarvoor ge (1100 euro/maand word betaald wel al) voor ge maar ah werk kunt, dus das al 2 jaar, das nie echt een korte opleiding imho, en nie iedereen kan da doen, da is echt sick moeilijk die proeve lol...
alsde politie agent bedoelt, ok jah easy peasy, maar dan moeje heletijd verkeer regele en boetes schrijve, wa da ook suckt en monotoon is.
There is no 'ctrl' button on fastcolts computer. Fastcolt is always in control.
anyways, even though I'm not a pokerwhore like fastcolt, that's what I do the most also, betting small to check what others do
but in this situation, fastcolt > me, listening to him is like asking a crackjunk how to use crack, u can trust it
Posted 09 February 2010 - 06:45 PM
daarbij ook nog is verklaring van goed gedrag
verkort opleiding kijk voor glazenwasser dat is een pracht baan bij hoogtes imo
True da hebde ook nog nodig
anyways, even though I'm not a pokerwhore like fastcolt, that's what I do the most also, betting small to check what others do
but in this situation, fastcolt > me, listening to him is like asking a crackjunk how to use crack, u can trust it
Posted 09 February 2010 - 08:30 PM
een iq van 110 is normaal, ik heb 121 lol..sinds de basisschool werd ik al in klassen 2jaar hoger geplaatst in middelbaar onderwijs boden ze me hoger educatie aan. mijn iq ~ 110 misschien iets hoger laatstte test gedaan 3jaar geleden.
watk wil zeggen is dat zulke baantjes nutteloos voor jezelf en voor het systeem zijn
begin iets voor je eigen als je geen mooin papiere hebt leen desnoods bij de bank dan heb je het tenminste geprobeerd
geleerd van mijn papa
en als je taal zeer triest is hoe de fck kn je dan 2 jaar hoger geplaatst worden..
Posted 09 February 2010 - 08:38 PM
iq wordt toch gwn per leeftijd bepaald en neemt niet echt toe naarmate je ouder wordt of ben vergis ik mij nu?sinds de basisschool werd ik al in klassen 2jaar hoger geplaatst in middelbaar onderwijs boden ze me hoger educatie aan. mijn iq ~ 110 misschien iets hoger laatstte test gedaan 3jaar geleden.
geleerd van mijn papa
Posted 09 February 2010 - 08:41 PM
iq wordt toch gwn per leeftijd bepaald en neemt niet echt toe naarmate je ouder wordt of ben vergis ik mij nu?
neemt niet noodzakelijk toe naarmate je ouder wordt, maar als je bv 14 bent of 18 dan is de IQ test voor jouw leeftijd voorgeschreven een heel verschil, dus als je 14 hebt kan je bv 100 hale en als je 18 bent 105 of omgekeerd omdat het andere testen zijn, en het moeilijkheids niveau neemt wel toe in verschill tss bv iemand die 12 is en een officieele iq test gaat doen dan iemand die 18 is, dan zal die 18 test moeilijker zijn logischerwijs...
DUS er kan een verschil in zitten naarmate je ouder wordt. maar dat betekent zkr niet dat omdat je ouder bent dat je IQ hoger is dan als je jonger was
Reply to this topic
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users