Jawel, het kan glad zijn van het zweetbij basketbal mag je elkaar amper aanraken, dan kan je ook niet omvallen, lol
je kan je balans verliezen door van alles
EN JE AKN OVER JE VERTERS STRUIKELEN
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Posted 24 January 2011 - 02:00 AM
Jawel, het kan glad zijn van het zweetbij basketbal mag je elkaar amper aanraken, dan kan je ook niet omvallen, lol
Posted 24 January 2011 - 07:20 PM
Posted 24 January 2011 - 08:20 PM
Tsjah. Dat theatrale zit er nu eenmaal in. Vindt ik ook jammer, maar je kan toch niet zeggen dat De Jong een 'echte kerel' is op zo'n manier : D
SECONDARY DNC IV U/VDTCHBLS
Posted 24 January 2011 - 08:26 PM
dat is niet echt waar wat je nu zegt lol: er is wel minder fysiek contact dan bij voetbal, als je bijv naar slidings kijkt, maar je hebt in het voetbal gewoon teveel aanstellers etc

Posted 24 January 2011 - 08:49 PM
Tsjah. Dat theatrale zit er nu eenmaal in. Vindt ik ook jammer, maar je kan toch niet zeggen dat De Jong een 'echte kerel' is op zo'n manier : D
Posted 24 January 2011 - 08:56 PM
tja, bij b-bal is dan ook wel minder reden om als een gek naar de grond te gaan omdat het gewoon een niet fysieke sport is ;D
maar je hebt wel gelijk hoor, er zijn wel veel aanstellers maar dat maakt het ook wel weer mooi, lekker stoken en het publiek keihard opnaaien!
zoals niels zou zeggen: vindt ik ook
Posted 24 January 2011 - 09:02 PM
Edited by P4P3R, 24 January 2011 - 09:03 PM.
Posted 24 January 2011 - 09:46 PM
Tja dat is het verschil met basketbal, ze hebben vrij weinig om zich over aan te stellen waaruit ze voordeel kunnen halen.
Oh wacht dat had Steven al gezegd..
button you better just stfu
SECONDARY DNC IV U/VDTCHBLS
Posted 24 January 2011 - 10:12 PM
gewoon kaart geven die aanstellers, jammer dat de scheidsrechters alleen een kaart geven bij schwalbes. Zou ook bij extreme aanstellers moeten gebeuren tbhDirk je kan niet ontkennen dat er toch een behoorlijk stel aanstellers zijn bij voetbal. Figo, Robben, Suarez.. ik bedoel maar.

0 members, 0 guests, 0 anonymous users