Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Genk - Standard
Posted 17 May 2011 - 07:12 PM
hier is nog ne link. en odi, doe nie zo debiel, ten eerste wast ij duidelijk iets later gwn dan carcela en had hij de bedoeling om den bal te spelen en ten tweede hoezo zou deze fase bepalend zijn voor heel genk hun seizoen? drastischen aap haha
abu's day is ruined becuz of chris
abu is so mad
LOL
Posted 17 May 2011 - 08:36 PM
Edited by Odi., 17 May 2011 - 08:39 PM.
Posted 17 May 2011 - 08:38 PM
Vossen (kopbal), de bruyne 2x, Ogunjimi en Vdb(voorlangs) die allemaal de kans hadden om te scoren.
Jammer dat er hier alleen maar 2 subjectieve leken posten, maakt het minder interessant voor mij als objectieve supporter.
En alleen Courtois goed? haha ok dan laten we hier maar bij want kheb nu al door dat hopeloos zou zijn moest ik daar op in gaan.
abu is so mad
LOL
Posted 17 May 2011 - 08:45 PM
je mocht nog genksupporter zijn maar als je nog niet toegeeft dat genk het 1ste half uur zelf niet overgekomen heeft behalve 1 counter die naastgeschoten word
genk is kampioen en het is niet onverdiend als je hun seizoen bekijkt, maar standard was de beste ploeg vanavond zoals in de hele playoffs
Posted 17 May 2011 - 08:56 PM
junior zwijg maar want kben zeker dat je zelf niet voetbalt
je mocht nog genksupporter zijn maar als je nog niet toegeeft dat genk het 1ste half uur zelf niet overgekomen heeft behalve 1 counter die naastgeschoten word
genk is kampioen en het is niet onverdiend als je hun seizoen bekijkt, maar standard was de beste ploeg vanavond zoals in de hele playoffs
waar heb ik zoiets gezegd? Ik zeg alleen maar de feiten. Maar mss moet ge straks nog keer de hoogtepunten bekijken ofzo want ge lijkt mij nu gwn ne emotionele gefrustreerde supporter. Anders zoud ge het feit of ik al dan niet voetbal niet eens ter sprake brengen. En ge zoud er nog van verschieten waar ik voor ik door omstandigheden moest stoppen gespeeld heb en mocht spelen.
edit: @odi, De punten werden dan voor de playoffs ook in 2 gedeeld hé idioot. Zo was het verschil veel kleiner dan het werkelijk was. Trouwens Genk heeft dit seizoen 2x keer gewonnen van standard zowel thuis met 4-2 als in Luik met 1-2. Ken uw feiten zou'k zo zeggen voor da ge de discussie aangaat met belachelijke argumenten.
Edited by Junior, 17 May 2011 - 09:09 PM.
abu is so mad
LOL
Posted 17 May 2011 - 09:14 PM

http://i.imgur.com/crFoj.jpg http://img81.imagesh...kuserbarig2.jpg
Noobroom Tournament 2010 - sofKingz
BEST YOUTUBE CHANNEL - http://www.youtube.c...mplexstudiossof
Posted 17 May 2011 - 09:33 PM

Demobase INF Open Cup III - Explosive c4.
Demobase INF Open Cup IV - Explosive c4.
Demobase INF Open Cup V - Explosive c4.
The Great Katana Cup - Explosive c4.
Noobroom Clan Tournament - Explosive c4.
Facing Worlds - Explosive c4.
Demobase INF Open Cup VI - Explosive c4.
Facing Worlds II - Explosive c4.
Posted 17 May 2011 - 11:40 PM
Ik moest lachen om de gefrustreerde comments, losers.
Best player in the game.
Reply to this topic
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users