Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kampioen 2011-2012
Posted 20 December 2011 - 08:25 PM
wat is dat?AJAX
Posted 20 December 2011 - 09:14 PM
Ajax, tja... als ze van der Wiel en Eriksen binnenkort verkopen, dan zitten ze wel met een groot probleem.
AZ doet het goed, maar ik denk niet dat ze hun vorm vol kunnen houden.
Twente is te wisselvallig geworden, daar heb ik geen vertrouwen meer in.
Mijn mening.
Posted 21 December 2011 - 12:17 PM
Ben benieuwd of ze het weer kunnen.
Maar zoals Flair zegt, als PSV dit jaar geen landskampioen wordt zou dat wel teleurstellend zijn qua de investering die erin zit, maar aan de andere kant kijk naar Real die ook mega inkopen doet en ook gewoon verliest van Barca.
Fredje moet misschien nog bouwen

ひどく腹立たしい
Posted 21 December 2011 - 01:15 PM
Posted 21 December 2011 - 02:00 PM
Dat ze beter kunnen, betekent niet dat het bagger is.
En als je niet normaal kan posten, post dan niet. Ik volg zowat elke interessante competitie en Belg. En wedstrijden van de eredivisie worden hier in Blgie ook nog eens wekelijks uitgezonden, wijsneus.
ik zeg nog...no offense vroeg het me gwn af... wrm voel je jezelf dan gelijk zo aangevallen jezus..

Notice how someone who names the topclans always puts cC first. Eat that c4.
Posted 21 December 2011 - 02:23 PM
ik zeg nog...no offense vroeg het me gwn af... wrm voel je jezelf dan gelijk zo aangevallen jezus..
als je zoiets gaat posten, is dat nauwelijks goed te maken door erna ff een nutteloze no offense te zetten. Gwn een kinderachtige reactie.
Edited by Junior, 21 December 2011 - 02:24 PM.
abu's day is ruined becuz of chris
abu is so mad
LOL
Posted 21 December 2011 - 03:20 PM
Als de geblesseerden bij Ajax weer terug zijn kunnen ze (hopelijk) weer zo'n imposante race maken als vorig seizoen.
Ben benieuwd of ze het weer kunnen.
Maar zoals Flair zegt, als PSV dit jaar geen landskampioen wordt zou dat wel teleurstellend zijn qua de investering die erin zit, maar aan de andere kant kijk naar Real die ook mega inkopen doet en ook gewoon verliest van Barca.
Fredje moet misschien nog bouwen
Fred Rutten moet eruit geknikkerd worden, dat is 1 ding wat zeker is!
Fairplay Cup v1.00 - {{{MDK}}}
>|S4A|< CTF Tournament - Xeyes
Fairplay Cup v1.00 II - {{{MDK}}}
Posted 22 December 2011 - 08:30 AM
NO OFFENCE!
Reply to this topic
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users