Edited by Activee, 01 March 2012 - 12:20 AM.
Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ukf party & netsky
Started by Activee, Mar 01 2012 12:20 AM
21 replies to this topic
Posted 01 March 2012 - 02:32 PM
Yap I'll have a black hat, Bonnet and I think a violet, purple thing on my arm. Ahah this is gonna be funny
but damn I'm really struggling to buy these tickets today. Only visa works and I don't have it. So I need to find someone with it. But I will
but damn I'm really struggling to buy these tickets today. Only visa works and I don't have it. So I need to find someone with it. But I will
Edited by Activee, 01 March 2012 - 03:03 PM.
Posted 06 March 2012 - 06:38 PM
twas vet.. vooral de lotto arena zelf was zooo awesome.. nog nooit zoiets meegemaakt lik da.. in diene 1ste ring staan en zo naar beneden kijken naar allllll da volk, echt ni normaal..
kston perongeluk in de VIP, kwou zo pintn gaan aaln omdak zag datter weinig volk was daar aan dien bar en ksprong over da hek en zo een kwartier later hadk door dak in VIP stond
beetje me da wijf van jimtv gepraat hahaha, zis nog cava
kston perongeluk in de VIP, kwou zo pintn gaan aaln omdak zag datter weinig volk was daar aan dien bar en ksprong over da hek en zo een kwartier later hadk door dak in VIP stond
beetje me da wijf van jimtv gepraat hahaha, zis nog cava
Edited by hasta, 06 March 2012 - 06:38 PM.
TEAM.BE DEMOBASE NATION CUP NUMERO FUCKIN UNOAVELGEM
Posted 06 March 2012 - 07:21 PM
Uhu ook eerste x lotto arena voor mij, next meeting daar is skrillex, hopelijk den bovenste ring dan ook bomvol!
Tzal al serieus wa moeten gebeuren om nog nen avond te hebben dit jaar die dit overtreft! Bassix stond lang eerste bij mij ma nu zo zwaar nimer!
Wa was der zo speciaal aan dieje vip dan? Ben daar paar ke gepasseerd ma nie echt op gelet
Tzal al serieus wa moeten gebeuren om nog nen avond te hebben dit jaar die dit overtreft! Bassix stond lang eerste bij mij ma nu zo zwaar nimer!
Wa was der zo speciaal aan dieje vip dan? Ben daar paar ke gepasseerd ma nie echt op gelet
Edited by Odi., 06 March 2012 - 07:27 PM.
Posted 07 March 2012 - 04:33 PM
Die 'electro bucht' is juist het enige productiemateriaal van Skrillex waar nog enigzins kwaliteit in zit. Zijn dubstep is allen compleet hetzelfde
Adrian zegt:
im supoerhero
marvel asked me to be next xmen
but i refused to join their team
i said .|E for life
im supoerhero
marvel asked me to be next xmen
but i refused to join their team
i said .|E for life
Reply to this topic
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users