Aai kan wel maar deze 18 jarige boy is bang:$
wel in het weekend ofzo dan;)
Week OV gg
Ps heeft er niet iemand chille plek waar we 1st ff gezamelijk een potje sof kunnen spelen
![]()
Voordat we de stad ingaan ^^
Bij marco (rexel) ja, chille osso
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Posted 22 May 2012 - 12:05 PM
Edited by maKatzo, 22 May 2012 - 12:06 PM.

Notice how someone who names the topclans always puts cC first. Eat that c4.
Posted 22 May 2012 - 12:07 PM
Loel gezamelijk soffen check dit weer man:d buiten bier zupen!! Btw rene weet niet of jij met dw auto gaat maar kan ik anders met je mee rijden? Je komt toch welles in lwd:d
Posted 22 May 2012 - 12:14 PM
Posted 22 May 2012 - 12:27 PM
edited by lumiko to:spieter spetter spater, lekker in het water
splash splash splash nice in the water
Team-Tournament 2007
Dads Team-Tournament 2008
Demobase INF Team Cup III
Demobase Team Cup IV
Posted 22 May 2012 - 01:36 PM
WEEK OV GG
Posted 22 May 2012 - 03:39 PM
Het is juist andersomDonderdagavond is studentenavond, beste dag imo.
Neem vrijdag ff vrij, moet kunnen!
Zeker nu de zomer eraan komt hoef je steeds minder te doen voor school, meld je ff ziek!
LWD toch? eerste trein terug gozer! zeg dat je gaat stappen, maak het toevallig laat, hoppa ben je half 7 in je nest in LWDZal eens zien wat ik kan doen maar een vrijdag of zaterdag zou fijner zijn voor mij:)
ouders zijn er namelijk vrij streng op (ja woon nog bij me ouders :$) dat soort shit aangezien ik 2x bem blijven zitten:(
Mwaaa weekend is juist zoals dat.... Hangt ook van de plaats af waar je gaat. Dodag is nog altijd wel ok imo, nog steeds meer dan de helft is studentPep, donderdag is wannabe-studenten avond geworden. Niks aan omdat alle paupers uit de dorpen ook komen.
Plus, ik heb het doordeweeks redelijk druk, ik zie het ook liever 's weekends gebeuren
Posted 22 May 2012 - 04:07 PM
0 members, 0 guests, 0 anonymous users