Jump to content

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  bing bang blaow : (18 August 2026 - 01:18 PM) any way to see pics from the baked cakes when some guys joined amex? remembered that fun stuff haha
@  oz0rs : (03 August 2026 - 08:06 PM) feking eggs kosmks :@
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:14 PM) https://www.mediafir...o/DEMO.zip/file
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:14 PM) /connect 85.144.232.228:20100 8 pm ces
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:13 PM) https://www.youtube....h?v=5rXCwsV_3bc
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:13 PM) we still play everyday hitmans 8 a clock
@  RAx* : (03 July 2026 - 04:02 PM) I played this game like 10-15 years ago :D
@  RAx* : (03 July 2026 - 04:01 PM) Hi is this game still working?
@  TRUE : (13 June 2026 - 12:51 AM) candyman
@  dAN-G_ : (03 June 2026 - 05:35 AM) Prsk & Dan-G still going at it
@  Kyro : (25 May 2026 - 10:01 AM) https://www.demobase...vive-the-scene/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:03 PM) https://sof2aftermath.online/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:02 PM) We play nowdays mix in full https://discord.gg/RF6ukKWNB Join if want play. Firstperson only
@  kansta : (01 May 2026 - 04:17 PM) https://discord.gg/RF6ukKWNB
@  Kyro : (01 May 2026 - 03:21 PM) hop in boys its gonna start soon
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) full tournament 1000 price pool, if ppl intrested
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) discord.gg/sof2aftermath
@  Fastlain : (21 April 2026 - 02:38 PM) Butcher can only play if he sponser hitman fragnet server
@  kansta : (19 April 2026 - 06:03 PM) https://discord.gg/GF73Qv3dc9 if you need sof2 so join my discord
@  kansta : (19 April 2026 - 06:02 PM) 8pm cest we play
@  Butcher : (18 April 2026 - 08:05 PM) I'm gona play sometime in tea, when is it going?
@  Stark.420 : (09 April 2026 - 07:42 AM) for sure its fun
@  luisu : (08 April 2026 - 09:25 PM) Need to come own some day..
@  Stark.420 : (08 April 2026 - 08:04 PM) /connect 85.144.232.228:20100 8 pm cest
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) amex sucks btw
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) sup ross
@  Stark.420 : (06 April 2026 - 07:56 PM) https://imgur.com/a/SaGdmwP 20 players in demo tonight, 8 pm CEST
@  Fastlain : (06 April 2026 - 04:01 PM) yo jaron is there away we can do it for you , or help you ?
@  shift : (06 April 2026 - 04:23 AM) dont have the time to maintain it unfortunately
@  kansta : (05 April 2026 - 09:23 AM) yo, can you put fairplay back? :D

Photo

echte nederlanders?!

52 replies to this topic

#41 ~ACER*

~ACER*

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,893 posts
  • Demo Team:.milazzo
  • Fairplay Guid:06e19

Posted 08 January 2013 - 09:54 PM

Voor 2000 en nog beter gezegd voor de EU. Jij bent nog klein dus ik snap dat je niet eens wist dat de meerderheid in Nederland TEGEN de EU heeft gestemd en de euro munt maar dat het alsnog doorgevoerd is met alle gevolgen vandien. Als je na 1990 bent geboren is de kans groot dat je geen herrineringen hebt aan een vrijer Nederland en dus dat bedoel ik met verlies aan cultuur en de opkoming van een politiestaat. Criminaliteit is alleen maar gestegen sindsdien. Vroeger was alles 100keer beter jongen maar helaas.

Ah weet je wat, laatmaar. haha

Milazzo <3
sof2-acer@hotmail.com

~~

•  
  • ~ACER* (1107) Top Shouter

#42 Junior

Junior

Escape Artist

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,179 posts
  • Demo Clan:c4.
  • Demo Team:[B]
  • Full Clan:-aMeX-
  • Fairplay Guid:chr1s

Posted 08 January 2013 - 10:02 PM

Paranoide much? Tis dat politie nu eenmalig nodig is omdat sommige mensen zich niet weten te gedragen. Dat er dan ook politiemensen zijn die niet met hun macht omkunnen is, gezien het feit zij ook mensen zijn, niet ondenkbaar. Maar uw manier van denken is echt lachwekkend mani en nogal zwart-wit. Ik durf zelf te stellen dat uw stelling respectloos is ten opzichte van mensen die effectief onderdrukt worden in hun land en dat jij een ongeschoold verwend nestje bent met een grote mond.
forgy zegt:
abu's day is ruined becuz of chris
abu is so mad
LOL

#43 maniman

maniman

Moderators

• Members
  • PipPipPipPip
  • 4,366 posts

Posted 08 January 2013 - 10:52 PM

Paranoide much? Tis dat politie nu eenmalig nodig is omdat sommige mensen zich niet weten te gedragen. Dat er dan ook politiemensen zijn die niet met hun macht omkunnen is, gezien het feit zij ook mensen zijn, niet ondenkbaar. Maar uw manier van denken is echt lachwekkend mani en nogal zwart-wit. Ik durf zelf te stellen dat uw stelling respectloos is ten opzichte van mensen die effectief onderdrukt worden in hun land en dat jij een ongeschoold verwend nestje bent met een grote mond.

Hey chefkok, ik werk voor mijn centen. Ik werk voor alles wat ik heb. Ik ben niet verwend. Een student is verwend, beetje lui leren met een financiering, en dan wss nog thuis wonen. Mijn punt is dat het erger en erger word. Jij woont niet in een laag inkomen wijk dus je ziet het niet. Je merkt het misschien wel als je afgestudeerd bent, en dan geen baan kunnen vinden. Zoals veel studenten. Dan ga je wel anders piepen. En dat ik een hekel aan politie heb is omdat ze dit zelf bij de jongeren ontwikkelen. Dit filmpje is nog soft vergeleken wat wij meemaakte die leeftijd en wat dagelijks gebeurd in stadswijken.

http://www.youtube.com/watch?v=3nEvl5xgZMU

Zo'n klein ventje kan je niet kwalijk nemen van een grote mond pikkie, kijk is even hoe jullie je met jullie vrienden in de klas gedroegen. Precies.

En oja, je kan NL niet met andere landen vergelijken met wat er hier gebeurd. Er spelen teveel dingen mee om het evenwichtig te oordelen.

Edited by maniman, 08 January 2013 - 10:57 PM.

Mirror-retarded-down-syndrome.gif

#44 ~ACER*

~ACER*

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,893 posts

Posted 08 January 2013 - 11:42 PM

Weee je kan echt niet serieus reageren op jou, deed weer me best hahaha.

Milazzo <3
sof2-acer@hotmail.com

~~

•  

#45 luminoKo

luminoKo

詐欺師の本能

• Moderators
  • PipPipPipPip
  • 4,535 posts
  • Demo Clan:c4. / relinquished.
  • Demo Team:!nfuriating.
  • Full Clan:dTeam #
  • Fairplay Guid:light

Posted 09 January 2013 - 04:24 PM

"popo zoekt ze op", laat me niet lachen..

Soms word je lastig gevallen om niks, in dit filmpje is dat niet het geval vanwege het gedrag op de weg maar soms slaat het nergens op waarvoor ze je aanspreken.
Oude vriend van me werkte ook bij politie, hij zei dat als ze zin hadden om te vechten dat ze extra rondje surveillance uitvoerden om confrontaties op te zoeken.
Dus ik snap wat Mani bedoelt, niet alle politieagenten zijn zo inderdaad zoals hij wel beweert, maar zitten zeker veel tards tussen.

Ik ben juist blij dat er steeds meer jochies zijn met een grote smoel. Ze snappen misschien niet waarom ze zich zo gedragen naast dat ze stoer willen zijn maar ik ben anti politie-staat. Het blijkt steeds meer geaccepteerd te worden en normaal te worden terwijl jaren geleden onze voorouders hier tegen hadden gevochten. Cultuur raakt verloren en het zogenaamde 'slaven' leven steeds meer in de normen en waarden geintegreerd. Voor mij is elke dode agent een goede agent. Klinkt koud maar ik heb liever een vrije wereld van cultuur dan een lege met een militair complex om eigen populatie in toon te houden.

Des te meer politie, des te meer criminaliteit. Dus helpen doet het zeker niet.

Er zijn genoeg mensen die het juist fijn vinden dat we in een multiculturele samenleving leven, zoals ik.
Helaas zijn er veel die het verneuken voor beide kanten, maar gelukkig is de meerderheid gewoon chill met elkaar.

Hey chefkok, ik werk voor mijn centen. Ik werk voor alles wat ik heb. Ik ben niet verwend. Een student is verwend, beetje lui leren met een financiering, en dan wss nog thuis wonen. Mijn punt is dat het erger en erger word. Jij woont niet in een laag inkomen wijk dus je ziet het niet. Je merkt het misschien wel als je afgestudeerd bent, en dan geen baan kunnen vinden. Zoals veel studenten. Dan ga je wel anders piepen. En dat ik een hekel aan politie heb is omdat ze dit zelf bij de jongeren ontwikkelen. Dit filmpje is nog soft vergeleken wat wij meemaakte die leeftijd en wat dagelijks gebeurd in stadswijken.

Ik respecteer je harde werk en je hebt vast veel meegemaakt, maar ook dit slaat nergens op.
Ik ben al jaren student en ik woon al een tijdje op mezelf.
In de beginjaren veel studiefinanciering gehad, maar werk nu ook gewoon om hier te kunnen blijven wonen.
Dit is ook appels met peren vergelijken als je het mij vraagt, in Afrika hebben ze helemaal niks.
Betekent niet dat wij dan onszelf zo moeten aanpassen dat wij dat ook ervaren.
We zitten eenmaal in een systeem dat we kunnen kiezen om studiefinanciering aan te vragen.
Tuurlijk had ik in mijn beginjaren in mijn studie volop kunnen werken, maar de keuze voor een financiële boost was prima.
Posted Image
ひどく腹立たしい

#46 asrael

asrael

I don't start fights, i make explosions

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8,546 posts
  • Demo Clan:consilium Caedes.
  • Fairplay Guid:f4503

Posted 14 January 2013 - 05:39 PM

http://www.youtube.com/watch?v=3nEvl5xgZMU

Zo'n klein ventje kan je niet kwalijk nemen van een grote mond pikkie, kijk is even hoe jullie je met jullie vrienden in de klas gedroegen. Precies.

En oja, je kan NL niet met andere landen vergelijken met wat er hier gebeurd. Er spelen teveel dingen mee om het evenwichtig te oordelen.

<_<
Proletariërs praten over studenten..

Daarnaast is dit natuurlijk echt een typische emotionele non-discussie. Dit is van beide kanten redelijk fout. Je hoeft als persoon niet zo tegen de politie in te gaan, en de politie hoeft niet zo op iemand in te gaan. Maar ja, mensen zijn nu eenmaal niet allemaal even snugger en makkelijk te provoceren. Vanwaar moet dit een titel krijgen als:"Echte nederlanders?". Aangezien genoeg nederlanders dit doen, zou dat toch een redelijke ja zijn. Ze passen prima tussen het plebs van NL.

Edited by asrael, 14 January 2013 - 05:43 PM.

Adrian zegt:
im supoerhero
marvel asked me to be next xmen
but i refused to join their team
i said .|E for life

#47 azzy

azzy

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 4,380 posts
  • Demo Clan:SOFKINGZ
  • Demo Team:aMeX
  • Full Clan:Freebytes
  • Fairplay Guid:ba1f0

Posted 14 January 2013 - 09:18 PM

Altijd wel zijn er mongolen bij die die jongeren gaan verdedigen, nujah.. ik vond 't filmpje best wel lachen, zowel de antwoorden van die jongeren als van de politie.. maar wat een kk arrogante gozertjes, ze zijn overduidelijk in de fout of niet? Bek dicht dan en trek niet gelijk de racistenkaart naarboven, die shit wordt echt ouddddddddddddddd.

#48 TURQUA

TURQUA

Bike stealer

• Members
  • PipPipPipPip
  • 559 posts

Posted 14 January 2013 - 09:47 PM

marokkanen:
292 euro, ze zien er niet uit als een bank directeuren die per maand miljoenen binnen harken, ze waren hooguit wat bot en spraken ze zelfs met u aan, wtf verwacht je nog meer, dat de politie na 292 euro van hun afgepakt te hebben ze voor hun verjaardagsfeest uitgenodigd worden?

turk:
groot gelijk, dat hij die boete krijgt ok, maar de politie is er om de publieke orde te bewaken, niet om de burgers publiekelijk aan een schandpaal te hangen, zijn vrienden die zijn stem horen, zijn lichaam en de auto zien weten echt wel over wie het gaat, zelfs zonder kenteken of gezicht, je kunt ook gewoon een boete uitdelen zonder het meteen op TV uit te zenden of op youtube te gooien

het was best grappig om te zien, kon er wel om lachen, maar mensen die hier echt geshockeerd door zijn en er schande van spreken missen naar mijn mening enigszins wat empathisch vermogen
ik bedoel, ik zou het niet zo gedaan hebben, zeker niet als die turk haha, maar ik vind het wel begrijpelijk

iconMovie.gif GOD OF THE ARENA (se turqua) - SIXTH SENSE 3 (se azzy) - SERIOUS GAMING 2 (se fleim)
i_external.png YOUTUBE CHANNEL

a player changes, the game changes, best friends become strangers

the stars of the elite                                                                                                     

azzy / darknessfainth / fleim / foxdiehawk / rocket / turqua

barre / conlin / pals / gxk / krimii / ladyy / sky / twister

#49 Sohi

Sohi

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,987 posts
  • Demo Clan:|eG.|
  • Demo Team:@core.
  • Fairplay Guid:196a5

Posted 14 January 2013 - 10:07 PM

deze is fucking beste

#50 azzy

azzy

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 4,380 posts
  • Demo Clan:SOFKINGZ
  • Demo Team:aMeX
  • Full Clan:Freebytes
  • Fairplay Guid:ba1f0

Posted 14 January 2013 - 10:27 PM

marokkanen:
292 euro, ze zien er niet uit als een bank directeuren die per maand miljoenen binnen harken, ze waren hooguit wat bot en spraken ze zelfs met u aan, wtf verwacht je nog meer, dat de politie na 292 euro van hun afgepakt te hebben ze voor hun verjaardagsfeest uitgenodigd worden?

turk:
groot gelijk, dat hij die boete krijgt ok, maar de politie is er om de publieke orde te bewaken, niet om de burgers publiekelijk aan een schandpaal te hangen, zijn vrienden die zijn stem horen, zijn lichaam en de auto zien weten echt wel over wie het gaat, zelfs zonder kenteken of gezicht, je kunt ook gewoon een boete uitdelen zonder het meteen op TV uit te zenden of op youtube te gooien

het was best grappig om te zien, kon er wel om lachen, maar mensen die hier echt geshockeerd door zijn en er schande van spreken missen naar mijn mening enigszins wat empathisch vermogen
ik bedoel, ik zou het niet zo gedaan hebben, zeker niet als die turk haha, maar ik vind het wel begrijpelijk

Ja, dat ze pissed zijn is begrijpelijk, maar die comment "als het een engelsman was mocht ie wel gewoon engels praten" was kk dom en laat duidelijk merken dat hij denkt dat die politie agenten racisten zijn en hen daarom beboet, terwijl hij volgens de wet in fout was.. period.

Die camera shit was wel grappig lol.. zou ik ook niet mee kunnen lachen zouden ze je filmen zonder toestemming.. ookal is het op de openbare weg, het komt wel op tv voor duizende kijkers..

#51 TURQUA

TURQUA

Bike stealer

• Members
  • PipPipPipPip
  • 559 posts

Posted 14 January 2013 - 10:57 PM

ja wel fucking overdreven idioot hoe hij reageert, maar aan z'n 'telefoongesprek' te horen zal die wel in een halve scheiding zitten ofzo haha voor de rest is 't wel hilarisch :D

iconMovie.gif GOD OF THE ARENA (se turqua) - SIXTH SENSE 3 (se azzy) - SERIOUS GAMING 2 (se fleim)
i_external.png YOUTUBE CHANNEL

a player changes, the game changes, best friends become strangers

the stars of the elite                                                                                                     

azzy / darknessfainth / fleim / foxdiehawk / rocket / turqua

barre / conlin / pals / gxk / krimii / ladyy / sky / twister

#52 ~ACER*

~ACER*

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,893 posts

Posted 22 January 2013 - 12:03 PM

Maniman, is het zo beter dan? Geen politie in de buurt 'zoals vroeger'.
Kwam deze net tegen, vind het toch wel beetje apart maar ben benieuwd naar je mening.

http://apache.omroep...1257396_vlq.mp4

Milazzo <3
sof2-acer@hotmail.com

~~

•  

#53 Kenji

Kenji

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 983 posts