Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sensation Black 20 Maart @ Hasselt
Posted 20 March 2010 - 11:37 AM
no offence puly, maar serieus mij zie je echt niet naar een feest gaan waar 16 jarige jongens/meisjes ook heen gaan.
heb geen zin om om me heen kids te zien.
tis al een maandje terug maar alsnog
als mensen deze line up zien hebben ze schijt aan of er kiddies komen, deze line up zijn alleen maar toppers.
Ze komen dan 100% zeker hier komt 90% van de dj's waar de mensen van Hardstyle/Hardcore van houden afsluiting is weer hardcore idd.
Line up:
Ruthless
Psyko Punks
Deepack vs Coone
D-Block & S-te-fan
Technoboy
Headhunterz
Noisecontrollers (Live)
Black Overdose
Donkey Rollers (Live)
Noise Surpressor (Live)
Black Heroes =
Neophyte Records vs Traxtorm Records
Dat zijn
Neophyte
Stunned Guys
Tommyknocker
Panic
Evil Activities
Mad Dog
Tha Playah
Art of Fighters
harde line up dus.
*Hey man, come join obvious
sten :l get ready, pop it, let's go says:
*obviously not
pulyka plays big guy now what he doesnt remember is his time @ high with fastlain when he become a better player!
Posted 20 March 2010 - 11:52 AM
tis al een maandje terug maar alsnog
als mensen deze line up zien hebben ze schijt aan of er kiddies komen, deze line up zijn alleen maar toppers.
Ze komen dan 100% zeker hier komt 90% van de dj's waar de mensen van Hardstyle/Hardcore van houden afsluiting is weer hardcore idd.
Line up:
Ruthless
Psyko Punks
Deepack vs Coone
D-Block & S-te-fan
Technoboy
Headhunterz
Noisecontrollers (Live)
Black Overdose
Donkey Rollers (Live)
Noise Surpressor (Live)
Black Heroes =
Neophyte Records vs Traxtorm Records
Dat zijn
Neophyte
Stunned Guys
Tommyknocker
Panic
Evil Activities
Mad Dog
Tha Playah
Art of Fighters
harde line up dus.
omg die hardcore lineup is bruut!
"Being offended is a choice!"
Small Penis Award 2010
Posted 21 March 2010 - 05:37 PM
Edited by Pulyka, 21 March 2010 - 05:38 PM.
*obviously not
pulyka plays big guy now what he doesnt remember is his time @ high with fastlain when he become a better player!
Posted 22 March 2010 - 10:36 PM
*obviously not
Posted 24 March 2010 - 12:44 PM
Klinkt toch een beetje goedkoop hé.
Knul, als je op het je pc via youtube kijkt klinkt alles goedkoop.
Ook al vind je de muziek kut, ik weet zeker dat als je vooraan staat, met het volume op standje Tjernobyl , dat je keihard uit je plaat gaat.
Ik hoef het ook niet heel de avond ofzo, maar het laatste uurtje even keihard ongegeneerd raggen is gewoon top.
Small Penis Award 2010
Posted 24 March 2010 - 12:55 PM
in de afmixing, en met behulp van compressoren en dergelijke dat je track wat zuiver klinkt. Ik heb eens 5min aan zo'n track gewerkt, en heb het gepost op zo'n forum. Een zieke track vonden ze het. Zegt al genoeg.
Posted 24 March 2010 - 01:15 PM
'Knul', ik ben zelf bezig met producing en audio engineering en ik weet wel waarover ik spreek. Tussen minj samplepacks en VST's zit het vol van zo'n hardstyle kicks,, fx kicks, zo'n synths, pff ... er is bitterweinig werk aan, geoof me. De structuur is ook oersimpel, het meeste werk zit
in de afmixing, en met behulp van compressoren en dergelijke dat je track wat zuiver klinkt. Ik heb eens 5min aan zo'n track gewerkt, en heb het gepost op zo'n forum. Een zieke track vonden ze het. Zegt al genoeg.
Je praat over hardstyle terwijl er geen hardstyle te horen is. En hier vinden ze een rapmixje van een sofnerd ook gruwelijk dus je argumentatie is zwak.
Post jij je in 5 minuten in elkaar geflanst super gruwelijke nummer dan maar even hier, dan zal ik mijn oordeel even vellen.
Ook heeft het waarderen van muziek helemaal niks te maken met de structuur of de opbouw, smaak is persoonlijk, en daarom is jou post totaal nutteloos en subjectief.
Ga jij maar lekker verder mixen, ik zie je in de zomer dan wel op Defqon1 staan aan gezien het allemaal zo makkelijk is.
Dag knul!
Small Penis Award 2010
Posted 24 March 2010 - 02:25 PM
'Knul', ik ben zelf bezig met producing en audio engineering en ik weet wel waarover ik spreek. Tussen minj samplepacks en VST's zit het vol van zo'n hardstyle kicks,, fx kicks, zo'n synths, pff ... er is bitterweinig werk aan, geoof me. De structuur is ook oersimpel, het meeste werk zit
als je zon ''heldenplaa't'' hebt gemaakt wil ik hem wel is horen,
SECONDARY DNC IV U/VDTCHBLS
Posted 24 March 2010 - 02:26 PM
Arme sloebers of niet.
fijn tegen de pijn
Je hebt pijn en gaat daarom maar speed snuiven... Wat een drama hier zeg.
als je zon ''heldenplaa't'' hebt gemaakt wil ik hem wel is horen,
Ik dus ook, zullen we samen lachen?
Edited by Anus Cocainus, 24 March 2010 - 02:28 PM.
Small Penis Award 2010
Reply to this topic
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users