En ik zei dat er achter ging zoeken. Alhoewel, ... wat bereik ik dan? Haal ik m'n doel dan? Heb ik de 'discussie' dan gewonnen?
Ik heb echt 1000 demos, en als ik dat dan moet zoeken pff ... op naam gaat ook al niet, de meeste heten daizjfgazj.mp3 of iazjfiz.mp3
Wat ik wel snel kan vinden zijn die hardstyle samples ... waarvan sommigen zeggen:"wow wtf, die overgang, zalig!" ...
Moet ik ze eens uploaden?
Ik maak geen topnummer in 5min, ze zeiden dat gewoon op dat forum. Niet echt relevant dus, maar slecht was 't niet voor dat genre.
De discussie begon na het youtube filmpje van Pulyka, waarin toch echt snoeiharde hardcore te horen was.
Wauw, klinkt zalig.
Filmpje niet gezien, ik zag alleen de lineup van SS Black. Waar inderdaad ook veel hardcore te zien was, Tommyknocker, Noize Supressor, blabla.
Apart wereldje als je 't mij vraagt.
En hoe weet jij dat? Je bent blijkbaar even erg als ik. :-)Idd, autotune eroverheen klaar is kees.
Btw, je doet net alsof ik de grootste hater van dit soort muziek ben. 't Zijn er nochtans veel die hardcore/hardcorebeluisteraars verwijten
van een laag IQ, e.d., dat doe ik dus niet. Al heb ik soms de neiging met dit soort discussies. Ik vind het gewoon goedkope muziek, that's all.
Echt niets voor jou? :-(
Nochtans goed om te soffen!
Edited by Raul Santos, 24 March 2010 - 04:10 PM.