Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Allochtoon vs Autochtoon
Posted 23 February 2010 - 04:16 PM
Maar of dat nou in een positieve of negatieve zin is, weet jij niet, dat weet ik niet en iedereen die zegt dat hij het weet neemt speculatie voor feiten.
Nog meer 'feiten' umi ?
im supoerhero
marvel asked me to be next xmen
but i refused to join their team
i said .|E for life
Posted 23 February 2010 - 04:20 PM
boen boen boen. totdat hij schoon is. en dan naar de volgende
edited by lumiko to:spieter spetter spater, lekker in het water
splash splash splash nice in the water
[B]illy's :
Team-Tournament 2007
Dads Team-Tournament 2008
Demobase INF Team Cup III
Demobase Team Cup IV
Posted 23 February 2010 - 04:23 PM
ik neem aan dat je slim genoeg bent om te kunnen begrijpen dat nederland er zeker niet beter op zou worden, als "wij" er niet waren.Nederland zou uiteraard anders zijn geweest, dat is onvermijdelijk.
Maar of dat nou in een positieve of negatieve zin is, weet jij niet, dat weet ik niet en iedereen die zegt dat hij het weet neemt speculatie voor feiten.
Nog meer 'feiten' umi ?
denk eens na niels, er was zoveel werkloosheid hier.
laat ook, je begrijpt mij wel, doet alleen alsof geloof ik -.-'
Posted 23 February 2010 - 04:28 PM
je snapt het niet, daarvoor hadden we jullie. maar jullie kregen een eigen mening. heel vervelend. beginnen over menselijkheid enzo ;s konden jullie niet gewoon blijven doen waar jullie goed in waren?
boen boen boen. totdat hij schoon is. en dan naar de volgende
huh zeg jy dit?
gast, de turken(ottomanen) hebben de europeanen wat mensenlijkheid bijgebracht.
Toen jullie nog op elkaars stront zaten te scheiten, leerden wij jullie wat een wc was.
Posted 23 February 2010 - 04:58 PM
Vergeet niet dat de helft van alle gastarbeiders hier heen kwamen voor de welvaart. Turken en Marokkanen zijn nooit slaven geweest. En veelal veel ouders van buitenlandse afkomst schamen zich voor het gedrag van hun kinderen.
Natuurlijk konden mijn oud-ouders 50 jaar geleden de gastarbeiders beter behandelen, maar het was heus geen nazi gedrag wat hier vertoond werd hoor.
Naar mijn mening mag iedereen zich op de borst slaan dat hij of zij woont in Nederland. Mensen die zeiken, zijn zwak. Allochtoon of Autochtoon.
Posted 23 February 2010 - 05:04 PM
Wow Umi met alle respect je zit veel te veel te ouwehoeren. Dit gaat nergens over.
Vergeet niet dat de helft van alle gastarbeiders hier heen kwamen voor de welvaart. Turken en Marokkanen zijn nooit slaven geweest. En veelal veel ouders van buitenlandse afkomst schamen zich voor het gedrag van hun kinderen.
Natuurlijk konden mijn oud-ouders 50 jaar geleden de gastarbeiders beter behandelen, maar het was heus geen nazi gedrag wat hier vertoond werd hoor.
Naar mijn mening mag iedereen zich op de borst slaan dat hij of zij woont in Nederland. Mensen die zeiken, zijn zwak. Allochtoon of Autochtoon.
zei ik wat anders dan?
beweerde ik wat anders? volgens mij lees je t totaal verkeerd ofzo -.-
Posted 23 February 2010 - 05:16 PM
zei ik wat anders dan?
beweerde ik wat anders? volgens mij lees je t totaal verkeerd ofzo -.-
Het is Allochtoon vs Autochtoon.
Niet geschiedenis tegen geschiedenis. Wtf hebt dat er mee te maken. Ik kan ook zo duizende gruweldaden vinden van Turkije.
Als je dit topic goed wilt discusseren probeer dan te checken hoeveel de allochtoon voor nl doet, en de autochtoon voor nl doet
zo kom je rechtvaardig uit
Edited by mani-tzu, 23 February 2010 - 05:18 PM.
Posted 23 February 2010 - 05:30 PM
Het is Allochtoon vs Autochtoon.
Niet geschiedenis tegen geschiedenis. Wtf hebt dat er mee te maken. Ik kan ook zo duizende gruweldaden vinden van Turkije.
Als je dit topic goed wilt discusseren probeer dan te checken hoeveel de allochtoon voor nl doet, en de autochtoon voor nl doet
zo kom je rechtvaardig uit
ohja hoor, met anderhalf miljoen allochtonen zal dat echt rechtvaardig zijn.
Reply to this topic
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users