Jump to content

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  dAN-G_ : (03 June 2026 - 05:35 AM) Prsk & Dan-G still going at it
@  Kyro : (25 May 2026 - 10:01 AM) https://www.demobase...vive-the-scene/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:03 PM) https://sof2aftermath.online/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:02 PM) We play nowdays mix in full https://discord.gg/RF6ukKWNB Join if want play. Firstperson only
@  kansta : (01 May 2026 - 04:17 PM) https://discord.gg/RF6ukKWNB
@  Kyro : (01 May 2026 - 03:21 PM) hop in boys its gonna start soon
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) full tournament 1000 price pool, if ppl intrested
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) discord.gg/sof2aftermath
@  Fastlain : (21 April 2026 - 02:38 PM) Butcher can only play if he sponser hitman fragnet server
@  kansta : (19 April 2026 - 06:03 PM) https://discord.gg/GF73Qv3dc9 if you need sof2 so join my discord
@  kansta : (19 April 2026 - 06:02 PM) 8pm cest we play
@  Butcher : (18 April 2026 - 08:05 PM) I'm gona play sometime in tea, when is it going?
@  Stark.420 : (09 April 2026 - 07:42 AM) for sure its fun
@  luisu : (08 April 2026 - 09:25 PM) Need to come own some day..
@  Stark.420 : (08 April 2026 - 08:04 PM) /connect 85.144.232.228:20100 8 pm cest
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) amex sucks btw
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) sup ross
@  Stark.420 : (06 April 2026 - 07:56 PM) https://imgur.com/a/SaGdmwP 20 players in demo tonight, 8 pm CEST
@  Fastlain : (06 April 2026 - 04:01 PM) yo jaron is there away we can do it for you , or help you ?
@  shift : (06 April 2026 - 04:23 AM) dont have the time to maintain it unfortunately
@  kansta : (05 April 2026 - 09:23 AM) yo, can you put fairplay back? :D
@  Fastlain : (15 March 2026 - 01:37 PM) connect 85.144.232.228:20100
@  kansta : (06 March 2026 - 06:38 PM) tea time
@  kansta : (06 March 2026 - 06:38 PM) https://www.mediafir...o/DEMO.zip/file
@  Fastlain : (19 February 2026 - 07:02 PM) where my TeA games at
@  Ibrahimovic : (19 January 2026 - 07:44 PM) :ph34r:
@  XILLAX : (12 January 2026 - 11:44 AM) dAN-G_ is gay
@  shift : (05 January 2026 - 02:53 AM) db is back time to hack
@  TRUE : (20 December 2025 - 06:48 PM) candyman
@  dAN-G_ : (09 December 2025 - 06:48 AM) stfu xillax

Photo

Allochtoon vs Autochtoon

211 replies to this topic

#201 Mr. Mike

Mr. Mike

Super Elite

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,280 posts
  • Demo Clan:cC.
  • Demo Team:[B]
  • Full Clan:-|HsS|-

Posted 19 March 2010 - 03:22 PM

Voor jullie hollanders!!!!!! ------------>

Voor jullie moslims!!!!!!! ------------>

Edited by Ike, 19 March 2010 - 03:22 PM.

We ride together, We die together, HsS for life.
Posted Image

XILLAX zegt (14:14):
kass online?
Mike. zegt (14:14):
Yes
XILLAX zegt (14:15):
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"
Mike. zegt (14:15):
muahzor@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHA

#202 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts
  • Demo Clan:cless
  • Fairplay Guid:um11

Posted 19 March 2010 - 04:14 PM

Hierom wou ik dus niet de moeite nemen om Niels te 'bewijzen' dat de islam bestaat ofzo.
Posted Image

#203 Inou

Inou

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,202 posts
  • Demo Clan:-l-R-Z-l-
  • Demo Team:Avelgem

Posted 19 March 2010 - 04:50 PM

Geloven dat er een opperwezen is dat alles heeft gemaakt en controle heeft over alles dat gaande is, is echt heel kortzichtig(vind ik). Enig idee hoe groot de fucking kosmos is? Nee, niemand, het einde is voor hedendaagse en waarschijnlijk ook de nabije toekomstige wetenschap onbereikbaar. Sterker nog, de kosmos groeit nog steeds. Daarnaast vind ik het stukje van Umii ook zeer sensationeel geschreven, komt zo uit te telegraaf(binnen monds gelach). De student bewijst hier wel een punt(bijvoorbeeld: kou is de afwezigheid van warmte) maar dat is nog lang geen bewijs dat de stellingen van de professor onjuist waren. Verre van zijn het bewijzen op een geloof, het komt er nogmaals op neer dat er enkel vertrouwen is. Dus als ik er op vertrouw dat god bestaat, ik naar zijn model leef, dan zal het mij goed vergaan? Aantrekkelijk, makkelijk. Het geloof is niet voor mij.

Er is wel iets waar ik in geloof:

Spinoza's Theorie
[wikipedia]Spinoza gaat ervan uit dat er slechts één substantie bestaat, door hem begrepen als datgene wat op zichzelf bestaat en uit zichzelf moet worden begrepen; dat wil zeggen datgene, welks begrip niet het begrip van iets anders, waaruit het zou moeten worden afgeleid, vooronderstelt[11]. Het is zijn eigen oorzaak en wordt gelijk gesteld aan de hele natuur, ofwel God. De attributen van deze substantie zijn oneindig in aantal en vormen tezamen haar wezen; de mens echter kent er slechts twee, namelijk denking en uitgebreidheid. De afzonderlijke dingen zijn modi (wijzigingen, veranderingen) van deze substantie.[/wikipedia]

Alle materie is immers energie.

Waar ik nog niet helemaal over uit ben is het bestaan van een leven na de dood. Wat alle beta studenten met mij eens zullen zijn is dat energie niet verloren gaat, het verandert enkel van vorm. Volgens Spinoza is onze geest ook gemaakt van energie. Lastig.

Even tussendoor: Top thread! Serieuze comments op db! Hulde!
Posted Image

#204 Mr. Mike

Mr. Mike

Super Elite

• Members
  • 6,280 posts
  • Demo Clan:cC.
  • Demo Team:[B]
  • Full Clan:-|HsS|-

Posted 19 March 2010 - 04:54 PM

Ik zelf heb niet heef erg veel met geloof.. Me familie wel, ik heb een italiaanse afkomst en als ik daar ben moet ik na de kerk en alles ook al versta ik de helft niet. Ik denk wel dat er wat is maar het hele bijbel verhaal vind ik een niet geloofwaardig. Niet al te min heb k wel een kruis op me arm staan.. vuile hypocriet die ik er ook ben ;)
We ride together, We die together, HsS for life.
Posted Image

XILLAX zegt (14:14):
kass online?
Mike. zegt (14:14):
Yes
XILLAX zegt (14:15):
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"
Mike. zegt (14:15):
muahzor@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHA

#205 RiffyCille

RiffyCille

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,762 posts

Posted 19 March 2010 - 06:10 PM

Posted Image

meningen tellen niet (en al helemaal niet op een gaming forum) , er moeten maatregelen worden genomen om dit probleem op te lossen..

praatjes praatjes praatjes , word er moe van.. kijk die Milly, gewoon door een politie agent , het word steeds gekker :S

Edited by RiffyCille, 19 March 2010 - 06:11 PM.

Posted Image

#206 Anus Cocainus

Anus Cocainus

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,381 posts
  • Demo Clan:Ginne
  • Demo Team:Oknie
  • Fairplay Guid:712e3

Posted 19 March 2010 - 06:15 PM

Posted Image

meningen tellen niet (en al helemaal niet op een gaming forum) , er moeten maatregelen worden genomen om dit probleem op te lossen..

praatjes praatjes praatjes , word er moe van.. kijk die Milly, gewoon door een politie agent , het word steeds gekker :S

Het begint allemaal met praten Riffy.

"Being offended is a choice!"

Posted Image Small Penis Award 2010

#207 Richard

Richard

CRIPS

• Administrators
  • PipPipPipPip
  • 677 posts
  • Demo Clan:c4

Posted 19 March 2010 - 06:43 PM

Het begint met acceptatie, accepteer elkaar ongeacht afkomst, religie, uiterlijk of mening en de meeste van de huidige conflicten zouden de wereld uit zijn

Ik heb geen geloof, ik geloof niet in een god, maar ik respecteer de mensen en hun geloof wel, en voor mij maakt het dan niet uit of de profeet nou mohammed of jezus heet, laat mensen gewoon in hun waarde.
XILLAX zegt:
*size dont mean much
*it's how you use it

-- EHMM LIKE WTF?

#208 Inou

Inou

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,202 posts
  • Demo Clan:-l-R-Z-l-
  • Demo Team:Avelgem

Posted 19 March 2010 - 06:50 PM

Ja, laat mensen in hun waarde, maar als er gevraagd wordt naar je mening ga ik er niet om liegen om andere gelovige in hun waarde te laten. Alles moet met mate.
Posted Image

#209 R3NZ0

R3NZ0

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 4,162 posts
  • Fairplay Guid:r3nzo

Posted 19 March 2010 - 06:54 PM

interessant Spinoza's Theorie serieus
Posted Image - FACING WORLDS II - *eN |

#210 luminoKo

luminoKo

詐欺師の本能

• Moderators
  • PipPipPipPip
  • 4,535 posts
  • Demo Clan:c4. / relinquished.
  • Demo Team:!nfuriating.
  • Full Clan:dTeam #
  • Fairplay Guid:light

Posted 19 March 2010 - 07:03 PM

het gaat erom dat ze zelfde betekenissen hebben anus, god blijf god. Het heeft alleen een ander naam binnen bepaalde geloven.

Dan kan je dat excuus dus altijd maar gebruiken. Ja god is god, dus ik kan mezelf niet dwingen andere te accepteren omdat deze god dat niet wil (niet Allah per se, maar het principe).

ik ben voor de evolutie, wou het posten maar zie dat anus het al heeft genoemd... ik wil jullie godsdienst(en) niet belachelijk maken ofzo maar slaat gewoon helemaal nergens op, de wereld in 7 dagen geschapen, oh nee 1 dag rust genomen!!! wtf zal in de koran ook genoeg onzin staan en daar geloof je gewoon kei hard in door al die andere dingen na te leven zoals de ramadan en die onzin ;)

Mee eens indd, goede post.

Anus, je post indd erg sterk man. Mooi om te lezen. Je mag dan problemen met je relatie hebben maar je bent weer helemaal terug :(

Over dat student verhaal.
Dat is hetzelfde als je zegt dat iemand die vet driftig is gewoon een te kort komt aan socialiteit. Zo kan je dingen altijd veranderen (over dat kou-warmte en licht/donker citaat). Dan zou je het woord 'koud' nooit hoeven te gebruiken, pas als iets -200 zoveel graden onder 0 is lol...

"Ik ben niet vies, maar kom tekort aan schoon".

En voor mij is religie alleen maar ontstaan doordat onzekere mensen vroeger iets nodig hadden om ergens aan te denken om zo de dag weer voor te komen met zekerheid. Dit is m'n persoonlijke mening, maar om die reden is het dus heeel erg om te zien dat mensen bijvoorbeeld mensen neer steken vanwege hun geloof dat beledigd is terwijl ik daar dus helemaal niet in geloof.

Edited by luminoKo, 19 March 2010 - 07:04 PM.

Posted Image
ひどく腹立たしい

#211 Anus Cocainus

Anus Cocainus

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,381 posts
  • Demo Clan:Ginne
  • Demo Team:Oknie
  • Fairplay Guid:712e3

Posted 19 March 2010 - 07:32 PM

En voor mij is religie alleen maar ontstaan doordat onzekere mensen vroeger iets nodig hadden om ergens aan te denken om zo de dag weer voor te komen met zekerheid. Dit is m'n persoonlijke mening, maar om die reden is het dus heeel erg om te zien dat mensen bijvoorbeeld mensen neer steken vanwege hun geloof dat beledigd is terwijl ik daar dus helemaal niet in geloof.

Ik denk ook dat je het in die hoek moet zoeken.
Overigens heeft het denk ik ook gewoon met ontwikkeling te maken, ik weet niet of je ooit plaatjes hebt gezien van de gigantische sprinkhanen-plaag, maar als dat duizenden jaren terug gebeurde, snap ik best dat mensen denken dat zoiets het werk van god kan zijn.

Of bijvoorbeeld in de 2e wereldoorlog, gebruikten de Amerikanen een afgelegen eiland als tussen basis voor vliegtuigen e.d.
Het eiland was bewoond met een soort van inboorlingen, inclusief neusbotjes en rafiki staf.
Die hadden natuurlijk nog nooit een vliegtuig gezien, laat staan soldaten.
Als dank hebben de Amerikanen daar voedsel-pakketten gedropt, en toen de oorlog voorbij was werd het eiland verlaten.
Maanden later werd het eiland een keer bezocht, en op de plaats van het oude vliegveld hadden de inboorlingen namaak vliegtuigen van hout gemaakt, in de hoop dat er weer voedsel uit de hemel zal vallen.
Ook werden de houten vliegtuigen ritueel bezongen en werd er voor de vliegtuigen gebeden.

Heel verhaal, maar de conclusie is gewoon dat onwetendheid en onderontwikkeling de basis kunnen zijn voor religieuze aangelegenheden.

"Being offended is a choice!"

Posted Image Small Penis Award 2010

#212 asrael

asrael

I don't start fights, i make explosions

• Members
  • 8,546 posts
  • Demo Clan:consilium Caedes.
  • Fairplay Guid:f4503

Posted 19 March 2010 - 10:49 PM

Ik vroeg om bewijs ;(

Het is een leuk verhaal, uiteraard.
Maar het ingaan op het gebruik van 'koude & donker' etc. is gewoon ingaan op taalgebruik.
Één goed wetenschapper weet ook dat donker de afwezigheid van licht is en koude de afwezigheid van warmte.
Maar voor het gemak, gebruikt men het toch. Prachtig, maar is totaal niet relevant aan geloof.

Mooie stelling Inou. Ik geloof niet in dualiteit, een splitsing van lichaam en geest. Daarom geloof ik ook niet in het leven na de dood.
De kracht van onze 'geest' ( eigenlijk weer zo iets Umi, als je er over nadenkt ;) ) ligt in onze hersenen. Onze hersenen kunnen woorden/beelden genereren zonder dat deze er zijn. Wij begrijpen eigenlijk nog zo weinig van de hersenen, en wat onze hersenen wel niet kunnen.

Spinoza's theorie, heb ik in andere maten gehoord.
Ik heb ooit namelijk een artikeltje gelezen over het bestaan van 1 ding, wat 'almachtig' is. Het kan alles creëren behalve zichzelf. Alles wat het creëert is eindig.
Later word dit 'iets' vergeleken met god, maar ik geloof precies in deze stelling ( Nouja, precies ;/ ) Alleen dat het iets, het universum is.

Edited by asrael, 19 March 2010 - 11:05 PM.

Adrian zegt:
im supoerhero
marvel asked me to be next xmen
but i refused to join their team
i said .|E for life

Reply to this topic

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users