Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Allochtoon vs Autochtoon
Posted 18 March 2010 - 09:12 PM

2008 - The Great katana Cup - sK.
2009 - Noobroom Clan tournament - 3v.
2009 - Facing Worlds - 3v.
2010 - Demobase INF Team Cup III - Avelgem
2010 - Demobase INF Open Cup VI - Ks.
2010 - Demobase Nations Cup V - Belgium
2014 - SOFII demo 2014 Cup - Avelgem
Posted 18 March 2010 - 09:41 PM
dat bedoel ik met 'slachtofferrol'
Umi, maak maar een nieuw topic. Ik wil wel eens bewijzen zien waarom jezus zou moeten hebben bestaan. of welke ander religieus persoon dan ook
BTW, ergens grappen over maken betekent niet er geen respect voor hebben.
ik hoef iemand die niet gelooft niks te bewijzen denk ik, je zult toch het tegengestelde spreken.
Posted 18 March 2010 - 09:52 PM
zoiets wordt er niet gezegd in de koran, misschien in de "koran" van wilders.Aangezien ik niet gelovig ben word ik door de koran per definitie al beledigd, ik ben een ongelovig varken.
blame de media.Je leest ook niet zo gauw dat er een Nederlandse man overval heeft gepleegd met vetgedrukte letters. Buitenlanders worden gewoon eerder gezien dan blanken, dat kan je zowiezo niet ontkennen.Je wordt in Nederland als buitenlander nou eenmaal sneller met criminaliteit geassocieerd, omdat buitenlanders in Nederlands nou eenmaal vaker in de criminaliteit belanden.
Je zegt 'dit vind ik zo jammer aan het nederlandse volk'. Je zou het eigenlijk jammer moeten vinden dat jou mede-buitenlanders het keer op keer zo verneuken voor jou.
Acties hebben nou eenmaal consequenties, je kan 'het nederlandse volk' niet kwalijk nemen dat ze op de hoogte van de feiten zijn.
Hoezo? Mijn ouders hebben mij ook prachtig opgevoed, en geleerd wat goed en slecht is. Oke ik ben nooit in aanraking met justitie ofzo gekomen,maar ik blijf ook niet de heiligste. Omdat m'n ouders mij zo hebben opgevoed? No way.Het is algemeen bekend dat het grote probleem van de huidige probleem jongeren te vinden is in de opvoeding.
Het feit dat wij beter tegen beledigingen kunnen, is dat wij minder emotioneel reageren op zaken. Wij denken ergens over na en reageren dan pas.
Bijvoorbeeld: mijn moeder is een alcoholistische bitch, ze kan me gestolen worden.
Als mijn moeder niet zo'n kutwijf was geweest had ik best respect voor haar gehad, maar aangezien de feiten anders liggen ga ik niet heel hypocriet zeggen dat ze de beste is.
Nederlanders weten ook prima wat wel en niet dierbaar is, maar dat respect dient wel verdient te worden. Iemand krijgt van mij geen respect omdat hij of zij toevallig familie van me is, respect dient te worden verdient.
Moet weer even verder werken, tot zo
Edited by uMii, 18 March 2010 - 09:52 PM.
Posted 18 March 2010 - 10:44 PM
blame de media.Je leest ook niet zo gauw dat er een Nederlandse man overval heeft gepleegd met vetgedrukte letters. Buitenlanders worden gewoon eerder gezien dan blanken, dat kan je zowiezo niet ontkennen.
Je ziet vaak buitenlanders in de krant staan omdat ze gewoon vaker met politie in aanraking komen. Kijk maar in de gevangenis, meer als de helft is buitenlander. Vandaar dat het ook logisch is dat je ze vaker in de krant ziet staan.
Kom niet aanzetten met dat jullie gewoon gezocht worden door alles en iedereen, dat is wel erg makkelijk.
Nee hoor niks aan de hand, de media verzint alles maar. Gast doe je oogkleppen toch is af.
Hoezo? Mijn ouders hebben mij ook prachtig opgevoed, en geleerd wat goed en slecht is. Oke ik ben nooit in aanraking met justitie ofzo gekomen,maar ik blijf ook niet de heiligste. Omdat m'n ouders mij zo hebben opgevoed? No way.
Je hoeft ook niet heilig te zijn, maar een goede opvoeding met veel sociale controle is gewoon erg belangrijk.
Die gastjes lopen vanaf een jaar of 10 gewoon op straat tot 12 uur s'nachts, dat gaat echt nergens over.
Plus het feit dat jullie zo voor elkaar opkomen draagt bij aan slecht gedrag. Het slaat ook helemaal nergens op.
Voorbeeld:
Vriend van me is dronken en is fucking irritant, valt meisje lastig, en na herhaalde waarschuwingen word hij een keer goed op z'n bek geslagen door haar vriend.
Wij lachen hem keihard uit en denken 'HAHA GERECHTIGHEID!'.
Nu hetzelfde probleem maar dan met een Marokkaan: Valt meisje lastig, maar word niet geslagen omdat hij 10 van die kleine kut ventjes om zich heen heeft staan.
Gevolg -> Slecht gedrag word niet afgestraft, niet door het slachtoffer en niet door de vriendengroep.
Ze geven alleen maar zoveel overlast omdat ze allemaal voor elkaar opkomen, hoe debiel die ene ook bezig is.
Zolang ze als makke lammetjes achterelkaar aan blijven lopen gaan we nog veel problemen hebben met die gastjes.
"Being offended is a choice!"
Small Penis Award 2010
Posted 18 March 2010 - 11:02 PM
NL: 16miljoen inwoners. 3.5 miljoen buitenlanders waarvan de helft maar een niet westers achtergrond heeft, dus kortgezegd, in ons taal 99% een moslim is.Je ziet vaak buitenlanders in de krant staan omdat ze gewoon vaker met politie in aanraking komen. Kijk maar in de gevangenis, meer als de helft is buitenlander. Vandaar dat het ook logisch is dat je ze vaker in de krant ziet staan.
Kom niet aanzetten met dat jullie gewoon gezocht worden door alles en iedereen, dat is wel erg makkelijk.
Nee hoor niks aan de hand, de media verzint alles maar. Gast doe je oogkleppen toch is af.
dus van de 1.7miljoen niet-westerse buitenlanders tegenover de +-13 miljoen nederlanders wil jy beweren dat er meer buitenlanders in de bak zitten?
dit kan je zelf niet geloven denk ik.
Kijk wat de media jou heeft aangedaan Anus.
Dit zegt al genoeg over wat voor waarde jy aan je vriend hecht, als je nog vriend durft te zeggen na zo iets ;xJe hoeft ook niet heilig te zijn, maar een goede opvoeding met veel sociale controle is gewoon erg belangrijk.
Die gastjes lopen vanaf een jaar of 10 gewoon op straat tot 12 uur s'nachts, dat gaat echt nergens over.
Plus het feit dat jullie zo voor elkaar opkomen draagt bij aan slecht gedrag. Het slaat ook helemaal nergens op.
Voorbeeld:
Vriend van me is dronken en is fucking irritant, valt meisje lastig, en na herhaalde waarschuwingen word hij een keer goed op z'n bek geslagen door haar vriend.
Wij lachen hem keihard uit en denken 'HAHA GERECHTIGHEID!'.
Nu hetzelfde probleem maar dan met een Marokkaan: Valt meisje lastig, maar word niet geslagen omdat hij 10 van die kleine kut ventjes om zich heen heeft staan.
Gevolg -> Slecht gedrag word niet afgestraft, niet door het slachtoffer en niet door de vriendengroep.
Ze geven alleen maar zoveel overlast omdat ze allemaal voor elkaar opkomen, hoe debiel die ene ook bezig is.
Zolang ze als makke lammetjes achterelkaar aan blijven lopen gaan we nog veel problemen hebben met die gastjes.
Edited by uMii, 18 March 2010 - 11:03 PM.
Posted 18 March 2010 - 11:16 PM
NL: 16miljoen inwoners. 3.5 miljoen buitenlanders waarvan de helft maar een niet westers achtergrond heeft, dus kortgezegd, in ons taal 99% een moslim is.
dus van de 1.7miljoen niet-westerse buitenlanders tegenover de +-13 miljoen nederlanders wil jy beweren dat er meer buitenlanders in de bak zitten?
dit kan je zelf niet geloven denk ik.
Kijk wat de media jou heeft aangedaan Anus.
Voor de hardnekkige ontkenners dan maar:
Gedetineerden totaal: 13530
Aantal gedetineerden geboren in Nederland: 6270
=46% geboren in Nederland.
Dus er zitten meer buitenlanders als Nederlanders in de gevangenis. PUNT UIT.
Kijk wat de media jou heeft aangedaan Umi.
Dit zegt al genoeg over wat voor waarde jy aan je vriend hecht, als je nog vriend durft te zeggen na zo iets ;x
Als een vriend van mij klappen verdient, dan krijgt hij ze. Vriend of niet, als hij zich als een mongool gedraagt en solliciteert naar een pak slaag, dan moet hij niet huilen als hij ze ook echt krijgt.
Van deze ervaring zal hij leren, en hij denkt op deze manier wel 2 keer na de volgende keer.
Edited by Anus Cocainus, 18 March 2010 - 11:19 PM.
Small Penis Award 2010
Posted 18 March 2010 - 11:24 PM
Voor de hardnekkige ontkenners dan maar:
Gedetineerden totaal: 13530
Aantal gedetineerden geboren in Nederland: 6270
=46% geboren in Nederland.
Dus er zitten meer buitenlanders als Nederlanders in de gevangenis. PUNT UIT.
Kijk wat de media jou heeft aangedaan Umi.
bron?
beweer me aub niet dat van de 54% buitenlande getedineerden allemaal moslims zijn,want zoals ik zei van de 3 miljoen buitenlanders is de helft niet-westers,wat dus betekend dat de ander helft duitser of wat dan ook is.
Posted 18 March 2010 - 11:30 PM
bron?
beweer me aub niet dat van de 54% buitenlande getedineerden allemaal moslims zijn,want zoals ik zei van de 3 miljoen buitenlanders is de helft niet-westers,wat dus betekend dat de ander helft duitser of wat dan ook is.
Bron is CBS.nl, http://statline.cbs....STB=G1,G2,G3,G4
Ik beweer ook niet dat de helft van de gevangenen moslims zijn, ik zei dat meer als de helft buitenlander was. Je moet me geen woorden in de mond leggen die ik niet zeg.
Small Penis Award 2010
Posted 18 March 2010 - 11:33 PM
we hebben t over de allochtonen en moslims, + omdat ik jou ken weet ik bijna zeker dat jy het ook op moslims doelde.Bron is CBS.nl, http://statline.cbs....STB=G1,G2,G3,G4
Ik beweer ook niet dat de helft van de gevangenen moslims zijn, ik zei dat meer als de helft buitenlander was. Je moet me geen woorden in de mond leggen die ik niet zeg.
zo niet, mijn excuses ervoor dan.
Posted 18 March 2010 - 11:53 PM
we hebben t over de allochtonen en moslims, + omdat ik jou ken weet ik bijna zeker dat jy het ook op moslims doelde.
zo niet, mijn excuses ervoor dan.
Excuses geaccepteerd.
Ik had het idd over allochtonen, en dit zijn allemaal allochtonen van de eerste generatie. (niet in Nederland geboren)
Moet toch even zeggen dat ik het tof vind dat je je mengt in deze discussie, en dat je op een normale manier reageert. Dat is tegenwoordig al heel wat.
Small Penis Award 2010
Posted 18 March 2010 - 11:58 PM
zolang iedereen maar normaal kan discusserenExcuses geaccepteerd.
Ik had het idd over allochtonen, en dit zijn allemaal allochtonen van de eerste generatie. (niet in Nederland geboren)
Moet toch even zeggen dat ik het tof vind dat je je mengt in deze discussie, en dat je op een normale manier reageert. Dat is tegenwoordig al heel wat.
Posted 19 March 2010 - 10:41 AM
Als je het BEWIJST, valt er niets tegen te spreken, toch ?ik hoef iemand die niet gelooft niks te bewijzen denk ik, je zult toch het tegengestelde spreken.
Dat is toch waar bewijs voor is.
im supoerhero
marvel asked me to be next xmen
but i refused to join their team
i said .|E for life
Reply to this topic
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users