Jump to content

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  dAN-G_ : (03 June 2026 - 05:35 AM) Prsk & Dan-G still going at it
@  Kyro : (25 May 2026 - 10:01 AM) https://www.demobase...vive-the-scene/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:03 PM) https://sof2aftermath.online/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:02 PM) We play nowdays mix in full https://discord.gg/RF6ukKWNB Join if want play. Firstperson only
@  kansta : (01 May 2026 - 04:17 PM) https://discord.gg/RF6ukKWNB
@  Kyro : (01 May 2026 - 03:21 PM) hop in boys its gonna start soon
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) full tournament 1000 price pool, if ppl intrested
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) discord.gg/sof2aftermath
@  Fastlain : (21 April 2026 - 02:38 PM) Butcher can only play if he sponser hitman fragnet server
@  kansta : (19 April 2026 - 06:03 PM) https://discord.gg/GF73Qv3dc9 if you need sof2 so join my discord
@  kansta : (19 April 2026 - 06:02 PM) 8pm cest we play
@  Butcher : (18 April 2026 - 08:05 PM) I'm gona play sometime in tea, when is it going?
@  Stark.420 : (09 April 2026 - 07:42 AM) for sure its fun
@  luisu : (08 April 2026 - 09:25 PM) Need to come own some day..
@  Stark.420 : (08 April 2026 - 08:04 PM) /connect 85.144.232.228:20100 8 pm cest
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) amex sucks btw
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) sup ross
@  Stark.420 : (06 April 2026 - 07:56 PM) https://imgur.com/a/SaGdmwP 20 players in demo tonight, 8 pm CEST
@  Fastlain : (06 April 2026 - 04:01 PM) yo jaron is there away we can do it for you , or help you ?
@  shift : (06 April 2026 - 04:23 AM) dont have the time to maintain it unfortunately
@  kansta : (05 April 2026 - 09:23 AM) yo, can you put fairplay back? :D
@  Fastlain : (15 March 2026 - 01:37 PM) connect 85.144.232.228:20100
@  kansta : (06 March 2026 - 06:38 PM) tea time
@  kansta : (06 March 2026 - 06:38 PM) https://www.mediafir...o/DEMO.zip/file
@  Fastlain : (19 February 2026 - 07:02 PM) where my TeA games at
@  Ibrahimovic : (19 January 2026 - 07:44 PM) :ph34r:
@  XILLAX : (12 January 2026 - 11:44 AM) dAN-G_ is gay
@  shift : (05 January 2026 - 02:53 AM) db is back time to hack
@  TRUE : (20 December 2025 - 06:48 PM) candyman
@  dAN-G_ : (09 December 2025 - 06:48 AM) stfu xillax

Photo

Allochtoon vs Autochtoon

211 replies to this topic

#161 Butcher

Butcher

Cup Staff

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8,681 posts
  • Demo Clan:Hunting 4 Stars
  • Demo Team:Avelgem
  • Fairplay Guid:h4x0r

Posted 18 March 2010 - 09:12 PM

Allen samen voor een witte kerst!

butcher.png
smallcupsilver.gif 2008 - The Great katana Cup - sK.
smallcupsilver.gif 2009 - Noobroom Clan tournament - 3v.
smallcupgold.gif 2009 - Facing Worlds - 3v.
smallcupsilver.gif 2010 - Demobase INF Team Cup III - Avelgem
smallcupsilver.gif 2010 - Demobase INF Open Cup VI - Ks.
smallcupbronze.gif 2010 - Demobase Nations Cup V - Belgium

smallcupbronze.gif 2014 - SOFII demo 2014 Cup - Avelgem

#162 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts
  • Demo Clan:cless
  • Fairplay Guid:um11

Posted 18 March 2010 - 09:41 PM

dat bedoel ik met 'slachtofferrol'

Umi, maak maar een nieuw topic. Ik wil wel eens bewijzen zien waarom jezus zou moeten hebben bestaan. of welke ander religieus persoon dan ook

BTW, ergens grappen over maken betekent niet er geen respect voor hebben.

ik hoef iemand die niet gelooft niks te bewijzen denk ik, je zult toch het tegengestelde spreken.
Posted Image

#163 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts

Posted 18 March 2010 - 09:52 PM

Aangezien ik niet gelovig ben word ik door de koran per definitie al beledigd, ik ben een ongelovig varken.

zoiets wordt er niet gezegd in de koran, misschien in de "koran" van wilders.

Je wordt in Nederland als buitenlander nou eenmaal sneller met criminaliteit geassocieerd, omdat buitenlanders in Nederlands nou eenmaal vaker in de criminaliteit belanden.
Je zegt 'dit vind ik zo jammer aan het nederlandse volk'. Je zou het eigenlijk jammer moeten vinden dat jou mede-buitenlanders het keer op keer zo verneuken voor jou.
Acties hebben nou eenmaal consequenties, je kan 'het nederlandse volk' niet kwalijk nemen dat ze op de hoogte van de feiten zijn.

blame de media.Je leest ook niet zo gauw dat er een Nederlandse man overval heeft gepleegd met vetgedrukte letters. Buitenlanders worden gewoon eerder gezien dan blanken, dat kan je zowiezo niet ontkennen.

Het is algemeen bekend dat het grote probleem van de huidige probleem jongeren te vinden is in de opvoeding.
Het feit dat wij beter tegen beledigingen kunnen, is dat wij minder emotioneel reageren op zaken. Wij denken ergens over na en reageren dan pas.
Bijvoorbeeld: mijn moeder is een alcoholistische bitch, ze kan me gestolen worden.
Als mijn moeder niet zo'n kutwijf was geweest had ik best respect voor haar gehad, maar aangezien de feiten anders liggen ga ik niet heel hypocriet zeggen dat ze de beste is.
Nederlanders weten ook prima wat wel en niet dierbaar is, maar dat respect dient wel verdient te worden. Iemand krijgt van mij geen respect omdat hij of zij toevallig familie van me is, respect dient te worden verdient.
Moet weer even verder werken, tot zo ;)

Hoezo? Mijn ouders hebben mij ook prachtig opgevoed, en geleerd wat goed en slecht is. Oke ik ben nooit in aanraking met justitie ofzo gekomen,maar ik blijf ook niet de heiligste. Omdat m'n ouders mij zo hebben opgevoed? No way.

Edited by uMii, 18 March 2010 - 09:52 PM.

Posted Image

#164 Anus Cocainus

Anus Cocainus

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,381 posts
  • Demo Clan:Ginne
  • Demo Team:Oknie
  • Fairplay Guid:712e3

Posted 18 March 2010 - 10:44 PM

blame de media.Je leest ook niet zo gauw dat er een Nederlandse man overval heeft gepleegd met vetgedrukte letters. Buitenlanders worden gewoon eerder gezien dan blanken, dat kan je zowiezo niet ontkennen.

Je ziet vaak buitenlanders in de krant staan omdat ze gewoon vaker met politie in aanraking komen. Kijk maar in de gevangenis, meer als de helft is buitenlander. Vandaar dat het ook logisch is dat je ze vaker in de krant ziet staan.
Kom niet aanzetten met dat jullie gewoon gezocht worden door alles en iedereen, dat is wel erg makkelijk.
Nee hoor niks aan de hand, de media verzint alles maar. Gast doe je oogkleppen toch is af.

Hoezo? Mijn ouders hebben mij ook prachtig opgevoed, en geleerd wat goed en slecht is. Oke ik ben nooit in aanraking met justitie ofzo gekomen,maar ik blijf ook niet de heiligste. Omdat m'n ouders mij zo hebben opgevoed? No way.

Je hoeft ook niet heilig te zijn, maar een goede opvoeding met veel sociale controle is gewoon erg belangrijk.
Die gastjes lopen vanaf een jaar of 10 gewoon op straat tot 12 uur s'nachts, dat gaat echt nergens over.
Plus het feit dat jullie zo voor elkaar opkomen draagt bij aan slecht gedrag. Het slaat ook helemaal nergens op.
Voorbeeld:

Vriend van me is dronken en is fucking irritant, valt meisje lastig, en na herhaalde waarschuwingen word hij een keer goed op z'n bek geslagen door haar vriend.
Wij lachen hem keihard uit en denken 'HAHA GERECHTIGHEID!'.

Nu hetzelfde probleem maar dan met een Marokkaan: Valt meisje lastig, maar word niet geslagen omdat hij 10 van die kleine kut ventjes om zich heen heeft staan.
Gevolg -> Slecht gedrag word niet afgestraft, niet door het slachtoffer en niet door de vriendengroep.
Ze geven alleen maar zoveel overlast omdat ze allemaal voor elkaar opkomen, hoe debiel die ene ook bezig is.
Zolang ze als makke lammetjes achterelkaar aan blijven lopen gaan we nog veel problemen hebben met die gastjes.

"Being offended is a choice!"

Posted Image Small Penis Award 2010

#165 Guest_~#Se* turQua`_*

Guest_~#Se* turQua`_*
  • Guests

Posted 18 March 2010 - 10:55 PM

Harry potter > Jezus qua echtheid

Jezus > jou borsthaar qua echtheid

#166 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts

Posted 18 March 2010 - 11:02 PM

Je ziet vaak buitenlanders in de krant staan omdat ze gewoon vaker met politie in aanraking komen. Kijk maar in de gevangenis, meer als de helft is buitenlander. Vandaar dat het ook logisch is dat je ze vaker in de krant ziet staan.
Kom niet aanzetten met dat jullie gewoon gezocht worden door alles en iedereen, dat is wel erg makkelijk.
Nee hoor niks aan de hand, de media verzint alles maar. Gast doe je oogkleppen toch is af.

NL: 16miljoen inwoners. 3.5 miljoen buitenlanders waarvan de helft maar een niet westers achtergrond heeft, dus kortgezegd, in ons taal 99% een moslim is.
dus van de 1.7miljoen niet-westerse buitenlanders tegenover de +-13 miljoen nederlanders wil jy beweren dat er meer buitenlanders in de bak zitten?
dit kan je zelf niet geloven denk ik.
Kijk wat de media jou heeft aangedaan Anus.

Je hoeft ook niet heilig te zijn, maar een goede opvoeding met veel sociale controle is gewoon erg belangrijk.
Die gastjes lopen vanaf een jaar of 10 gewoon op straat tot 12 uur s'nachts, dat gaat echt nergens over.
Plus het feit dat jullie zo voor elkaar opkomen draagt bij aan slecht gedrag. Het slaat ook helemaal nergens op.
Voorbeeld:

Vriend van me is dronken en is fucking irritant, valt meisje lastig, en na herhaalde waarschuwingen word hij een keer goed op z'n bek geslagen door haar vriend.
Wij lachen hem keihard uit en denken 'HAHA GERECHTIGHEID!'.

Nu hetzelfde probleem maar dan met een Marokkaan: Valt meisje lastig, maar word niet geslagen omdat hij 10 van die kleine kut ventjes om zich heen heeft staan.
Gevolg -> Slecht gedrag word niet afgestraft, niet door het slachtoffer en niet door de vriendengroep.
Ze geven alleen maar zoveel overlast omdat ze allemaal voor elkaar opkomen, hoe debiel die ene ook bezig is.
Zolang ze als makke lammetjes achterelkaar aan blijven lopen gaan we nog veel problemen hebben met die gastjes.

Dit zegt al genoeg over wat voor waarde jy aan je vriend hecht, als je nog vriend durft te zeggen na zo iets ;x

Edited by uMii, 18 March 2010 - 11:03 PM.

Posted Image

#167 Anus Cocainus

Anus Cocainus

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,381 posts

Posted 18 March 2010 - 11:16 PM

NL: 16miljoen inwoners. 3.5 miljoen buitenlanders waarvan de helft maar een niet westers achtergrond heeft, dus kortgezegd, in ons taal 99% een moslim is.
dus van de 1.7miljoen niet-westerse buitenlanders tegenover de +-13 miljoen nederlanders wil jy beweren dat er meer buitenlanders in de bak zitten?
dit kan je zelf niet geloven denk ik.
Kijk wat de media jou heeft aangedaan Anus.

Voor de hardnekkige ontkenners dan maar:

Gedetineerden totaal: 13530
Aantal gedetineerden geboren in Nederland: 6270

=46% geboren in Nederland.

Dus er zitten meer buitenlanders als Nederlanders in de gevangenis. PUNT UIT.
Kijk wat de media jou heeft aangedaan Umi.

Dit zegt al genoeg over wat voor waarde jy aan je vriend hecht, als je nog vriend durft te zeggen na zo iets ;x

Als een vriend van mij klappen verdient, dan krijgt hij ze. Vriend of niet, als hij zich als een mongool gedraagt en solliciteert naar een pak slaag, dan moet hij niet huilen als hij ze ook echt krijgt.
Van deze ervaring zal hij leren, en hij denkt op deze manier wel 2 keer na de volgende keer.

Edited by Anus Cocainus, 18 March 2010 - 11:19 PM.

#168 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts

Posted 18 March 2010 - 11:24 PM

Voor de hardnekkige ontkenners dan maar:

Gedetineerden totaal: 13530
Aantal gedetineerden geboren in Nederland: 6270

=46% geboren in Nederland.

Dus er zitten meer buitenlanders als Nederlanders in de gevangenis. PUNT UIT.
Kijk wat de media jou heeft aangedaan Umi.

bron?

beweer me aub niet dat van de 54% buitenlande getedineerden allemaal moslims zijn,want zoals ik zei van de 3 miljoen buitenlanders is de helft niet-westers,wat dus betekend dat de ander helft duitser of wat dan ook is.
Posted Image

#169 Anus Cocainus

Anus Cocainus

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,381 posts

Posted 18 March 2010 - 11:30 PM

bron?

beweer me aub niet dat van de 54% buitenlande getedineerden allemaal moslims zijn,want zoals ik zei van de 3 miljoen buitenlanders is de helft niet-westers,wat dus betekend dat de ander helft duitser of wat dan ook is.

Bron is CBS.nl, http://statline.cbs....STB=G1,G2,G3,G4

Ik beweer ook niet dat de helft van de gevangenen moslims zijn, ik zei dat meer als de helft buitenlander was. Je moet me geen woorden in de mond leggen die ik niet zeg.

#170 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts

Posted 18 March 2010 - 11:33 PM

Bron is CBS.nl, http://statline.cbs....STB=G1,G2,G3,G4

Ik beweer ook niet dat de helft van de gevangenen moslims zijn, ik zei dat meer als de helft buitenlander was. Je moet me geen woorden in de mond leggen die ik niet zeg.

we hebben t over de allochtonen en moslims, + omdat ik jou ken weet ik bijna zeker dat jy het ook op moslims doelde.

zo niet, mijn excuses ervoor dan.
Posted Image

#171 Anus Cocainus

Anus Cocainus

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,381 posts

Posted 18 March 2010 - 11:53 PM

we hebben t over de allochtonen en moslims, + omdat ik jou ken weet ik bijna zeker dat jy het ook op moslims doelde.

zo niet, mijn excuses ervoor dan.

Excuses geaccepteerd.
Ik had het idd over allochtonen, en dit zijn allemaal allochtonen van de eerste generatie. (niet in Nederland geboren)
Moet toch even zeggen dat ik het tof vind dat je je mengt in deze discussie, en dat je op een normale manier reageert. Dat is tegenwoordig al heel wat.

#172 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts

Posted 18 March 2010 - 11:58 PM

Excuses geaccepteerd.
Ik had het idd over allochtonen, en dit zijn allemaal allochtonen van de eerste generatie. (niet in Nederland geboren)
Moet toch even zeggen dat ik het tof vind dat je je mengt in deze discussie, en dat je op een normale manier reageert. Dat is tegenwoordig al heel wat.

zolang iedereen maar normaal kan discusseren ;)
Posted Image

#173 Guest_~#Se* turQua`_*

Guest_~#Se* turQua`_*
  • Guests

Posted 19 March 2010 - 02:56 AM

LUMI MENTALITEIT

Posted Image

Edited by ~#Se* turQua`, 19 March 2010 - 02:58 AM.

#174 luminoKo

luminoKo

詐欺師の本能

• Moderators
  • PipPipPipPip
  • 4,535 posts
  • Demo Clan:c4. / relinquished.
  • Demo Team:!nfuriating.
  • Full Clan:dTeam #
  • Fairplay Guid:light

Posted 19 March 2010 - 09:34 AM

LUMI MENTALITEIT

Ga nou niet zoals martijntje doen ;) spaar me de moeite
Posted Image
ひどく腹立たしい

#175 AldoRaine

AldoRaine

FNG

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 19 March 2010 - 09:41 AM

indd respect voor uMi, dat bewijst maar weer dat ze niet allemaal zo zijn
I WANT MY SCALPS

#176 Anus Cocainus

Anus Cocainus

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,381 posts

Posted 19 March 2010 - 10:01 AM

indd respect voor uMi, dat bewijst maar weer dat ze niet allemaal zo zijn

Dat ze niet allemaal hoe zijn?

#177 AldoRaine

AldoRaine

FNG

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 19 March 2010 - 10:06 AM

zoals de meeste straatjongeren van allochtonen afkomst die voor overlast zorgen.

Edited by AldoRaine, 19 March 2010 - 10:06 AM.

I WANT MY SCALPS

#178 Anus Cocainus

Anus Cocainus

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,381 posts

Posted 19 March 2010 - 10:25 AM

jwt

Posted Image

#179 Brighty

Brighty

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,034 posts
  • Demo Clan:none
  • Demo Team:none
  • Full Clan:-={CST}=-
  • Fairplay Guid:j0shy

Posted 19 March 2010 - 10:34 AM

haha zowizo

Posted Image
Posted Image Fairplay Cup V1.00 - eXp. eXperience

- - Brighty Almighty - -
- - DamageMachine - -
- - HeAdHuNtEr - -
- - AldoRaine - -
- - ScALpeR - -

Posted Image

#180 asrael

asrael

I don't start fights, i make explosions

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8,546 posts
  • Demo Clan:consilium Caedes.
  • Fairplay Guid:f4503

Posted 19 March 2010 - 10:41 AM

ik hoef iemand die niet gelooft niks te bewijzen denk ik, je zult toch het tegengestelde spreken.

Als je het BEWIJST, valt er niets tegen te spreken, toch ?

Dat is toch waar bewijs voor is.
Adrian zegt:
im supoerhero
marvel asked me to be next xmen
but i refused to join their team
i said .|E for life

Reply to this topic

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users