Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Allochtoon vs Autochtoon
Posted 19 March 2010 - 12:27 PM
want umi! ik heb een woordenboek en bij het woord 'dom' staat jou foto (serious)
BTW
ik ben geen racist... ik hou gewoon niet van buitenlders ;s is dit zo raar?
edited by lumiko to:spieter spetter spater, lekker in het water
splash splash splash nice in the water
[B]illy's :
Team-Tournament 2007
Dads Team-Tournament 2008
Demobase INF Team Cup III
Demobase Team Cup IV
Posted 19 March 2010 - 01:21 PM
ik zou ook niet van ze houde als ik door ze werd geprikt in mn jeugd ;s ;s ;s ;s ;s ;s ;s ;s ;sbuitenlanders zijn dom ;s
want umi! ik heb een woordenboek en bij het woord 'dom' staat jou foto (serious)
BTW
ik ben geen racist... ik hou gewoon niet van buitenlders ;s is dit zo raar?
Posted 19 March 2010 - 01:33 PM
Ik stel je voor om dit te lezen Asrael =)Als je het BEWIJST, valt er niets tegen te spreken, toch ?
Dat is toch waar bewijs voor is.
Een atheïstische professor in de wijsbegeerte sprak tot zijn klas over het probleem dat de wetenschap heeft met Allah, de almachtige. Hij vroeg een van zijn Moslim studenten om op te staan en naar voren te komen.
Professor : Ben jij een Moslim?
Student : Ja meneer.
Professor : Dus je gelooft in Allah ?
Student : Absoluut, meneer.
Professor : Is Allah Goed ?
Student : Zeker.
Professor : Is Allah ALMACHTIG ?
Student : Ja.
Professor : Mijn broer, die zich bekeerd had tot moslim, is gestorven aan kanker terwijl hij Allah gebeden had hem te genezen.
De meesten van ons zouden anderen die ziek zijn helpen. Maar Allah deed dat niet. Is Allah dan wel goed geweest
voor hem? Hmm?
(De student was stil )
Professor : Daar heb je geen antwoord op, he? Laten we eens opnieuw beginnen, jongeman. Is Allah Goed?
Professor : Is Satan goed ?
Student : Nee.
Professor : Waar komt Satan vandaan ?
Student : Van . . . Allah .. ...
Professor : Dat is juist. Zeg eens, is er kwaad in deze wereld?
Professor : Kwaad is overal, niet ? En Allah heeft alles gemaakt, Correct?
Professor : Wie heeft het kwaad gecreëerd ?
(Student geeft geen antwoord)
Professor : Is er ziekte? Immoraliteit? Haat? Lelijkheid? Al deze dingen bestaan in de wereld, toch?
Student : Ja, meneer.
Professor : Zeg eens, wie heeft dat allemaal geschapen?
(Student had geen antwoord)
Professor : De wetenschap zegt dat we 5 zintuigen hebben waarmee we de wereld om ons heen identificeren en waarnemen. Zeg
eens . .. Heb jij ooit Allah gezien?
Student : Nee, meneer.
Professor : Zeg eens . .. Heb jij ooit je Allah gehoord?
Student : Nee, meneer.
Professor : Heb jij ooit Allah gevoeld, aangeraakt, geroken of geproefd? Heb je ooit enige sensuele perceptie van Allah in welke vorm
dat ook gehad?
Student : Nee, meneer. Ik ben bang van niet.
Professor : Toch geloof je nog steeds Allah?
Professor : Volgens empirische, testbare, aantoonbare protocol, zegt de wetenschap dat jouw Allah niet bestaat. Wat heb je daarop
te zeggen?
Student : Niets. Ik heb slechts mijn Vertrouwen.
Professor : Ja,Vertrouwen . En dat is het probleem dat de wetenschap heeft. . . . .
Student : Professor, is er zoiets als warmte?
Professor : Ja.
Student : En is er zoiets als koude?
Professor : Ja.
Student : Nee, meneer. Dat is er niet.
(Het werd erg stil in de klas)
Student : Professor, je kan warmte hebben, gematigde warmte, intense warmte, zelfs hitte, gloeiend heet, maar ook een heel klein beetje warmte. Maar we hebben niet zoiets als koude. Wanneer we 273 °C onder nul, het absolute nulpunt bereiken, is er geen warmte meer, maar verder dan dat kunnen we niet gaan. Er is niet zoiets als koude. Het woord beschrijft slechts de afwezigheid van warmte. We kunnen koude niet meten. Warmte is energie. Koude is niet het tegenovergestelde van warmte, meneer, het is alleen de afwezigheid ervan.
(Je kon een speld horen vallen)
Student : Hoe zit het met donker, Professor? Is er zoiets als donker?
Professor : Ja. Wat is de nacht anders als het niet donker is?
Student : U heeft het verkeerd, meneer. Donker is alleen de afwezigheid van iets. Er is flauw licht, normaal licht, fel licht, flits licht, helder licht. Maar als er geen licht is dan is er niets en dat noemen we donker, toch? Als donker zou bestaan, zouden we donker nog donkerder kunnen maken, toch?
Professor : En wat wil je daarmee zeggen, jongeman?
Student : Meneer, mijn punt is dat uw filosofische uitgangspunt onjuist is.
Professor : Onjuist? Kan je dat uitleggen?
Student : Meneer u gebruikt het uitgangspunt van dualiteit. U stelt dat er leven is dat er dood is, dat er een goede god en een slechte god is. U beziet het concept van Allah als iets eindigs, als iets dat we kunnen meten. Meneer, de wetenschap kan niet eens verklaren wat een gedachte is. Wij weten dat de hersenen daarvoor elektriciteit en magnetisme gebruiken, maar het is nog nooit gezien en nog veel minder begrepen.
Wanneer u de dood beschouwt als het tegenovergestelde van leven dan gaat u eraan voorbij dat de dood niet zelfstandig als iets kan bestaan zonder leven. De dood is niet het tegenovergestelde van leven, maar alleen de afwezigheid ervan.
Vertel eens, Professor, leert u uw studenten dat zij zijn geëvolueerd van een aap?
Professor : Wanneer je refereert aan het natuurlijke evolutieproces, ja zeker.
Student : Heeft u ooit evolutie geobserveerd met uw eigen ogen?
(De professor schudde zijn hoofd met een glimlach terwijl hij zich begon te realiseren waar de discussie heenging)
Student : Aangezien nog nooit ook maar iemand het evolutieproces in werking heeft kunnen zien en het zelfs niet bewezen kan worden dat het een voortgaand proces is, is het daarom niet zo. professor, dat u ons slechts uw mening probeert te onderwijzen? Bent u niet in plaats van een professor in de wetenschap eigenlijk een predikant?
(De klas ging even plat )
Student : Is er iemand in the klas die ooit het brein van de professor heeft gezien?
(De klas bulderde van het lachen )
Student : Is er iemand die ooit het brein van de professor heeft gehoord, gevoeld, aangeraakt, geroken, geproefd? . . . Niemand lijkt dat ooit gedaan te hebben. Dus, volgens het empirisch, testbare, aantoonbare protocol, zegt de wetenschap, professor, dat u geen brein heeft. Met alle respect, meneer, maar hoe kunnen we geloven dat het juist is wat u ons onderwijst?
(De klas was stil. De professor staarde de student aan, zijn gezicht ondoorgrondelijk )
Professor : Ik denk dat je daar maar op moet vertrouwen, jongeman.
Student : Dat is het meneer . . . Exact !
De band tussen de mens en Allah is vertrouwen.
Dat is alles dat de dingen in leven houdt en in beweging..
Edited by uMii, 19 March 2010 - 01:39 PM.
Posted 19 March 2010 - 01:40 PM
edited by lumiko to:spieter spetter spater, lekker in het water
splash splash splash nice in the water
[B]illy's :
Team-Tournament 2007
Dads Team-Tournament 2008
Demobase INF Team Cup III
Demobase Team Cup IV
Posted 19 March 2010 - 01:55 PM
Ook dat je gemaakt bent voor een bepaalde reden, dat je niet doelloos over deze aarde loopt maar nog met een doel kunt leven.
Ik vind het goed dat mensen geloven in hun meerdere (god), zo hou je in mijn mening vertrouwen in het leven, en heb je in slechtere periodes, iets om aan vast te houden.
SECONDARY DNC IV U/VDTCHBLS
Posted 19 March 2010 - 02:03 PM
Het origineel is in het Engels, en gaat tussen een professor en een Christen.
Toch wel weer typisch dat het verhaal keihard word gejat en omgezet in een moslim variant, terwijl de moraal van het originele verhaal op meerdere religies toepasbaar is.
[/Mompelt iets over jatten, de Bijbel en de Koran]
Anders probeer even de evolutie te weerleggen, natuurlijk kan je het niet zien gebeuren, het is een proces wat erg lang duurt. En het is overigens gewoon wetenschappelijk aantoonbaar.
Edited by Anus Cocainus, 19 March 2010 - 02:05 PM.
"Being offended is a choice!"
Small Penis Award 2010
Posted 19 March 2010 - 02:05 PM
het gaat erom dat ze zelfde betekenissen hebben anus, god blijf god. Het heeft alleen een ander naam binnen bepaalde geloven.Ten eerste vind ik dat zowel de leraar als de leerling domme argumenten gebruiken, en ten tweede snap ik niet waarom je hier nou weer de moslim-versie post.
Het origineel is in het Engels, en gaat tussen een professor en een Christen.
Toch wel weer typisch dat het verhaal keihard word gejat en omgezet in een moslim variant, terwijl de moraal van het originele verhaal op meerdere religies toepasbaar is.
[/Mompelt iets over jatten, de Bijbel en de Koran]
Waarom vind je dat de leraar domme argumenten gebruikt? verklaar nader plz.
Posted 19 March 2010 - 02:31 PM
het gaat erom dat ze zelfde betekenissen hebben anus, god blijf god. Het heeft alleen een ander naam binnen bepaalde geloven.
Waarom vind je dat de leraar domme argumenten gebruikt? verklaar nader plz.
Dat is mijn punt juist! Moraal is hetzelfde, waarom laten ze het verhaal dan niet hetzelfde... Zielig gedoe altijd.
En die leraar laat zich gewoon vast lullen, hij had zich er makkelijk onderuit kunnen praten.
Op het moment dat die leerling over z'n vertrouwen begint had hem je hem moeten pakken.
Omdat de leerling beweert dat 'vertrouwen' de enige reden voor zijn geloof in een god is, had hij simpelweg dat zogenaamde 'vertrouwen' moeten ontleden.
Professor: Zijn je ouders Moslim?
Student: Ja meneer.
Professor: Hebben jou ouders jou van jongs af aan gestimuleerd in het moslim zijn?
Professor: Ben je in Nederland geboren?
Professor: Heb je vroeger altijd Sinterklaas gevierd thuis?
Student: Ja meneer, van jongs af aan zette ik netjes mijn schoen voor het paard.
Professor: Geloofde je heilig in het bestaan van Sinterklaas, ongeacht dat je eigenlijk zelf ook wel kon bedenken dat een paard niet door de schoorsteen paste?
Student: Ja meneer, ik geloofde dat toen echt, iedereen geloofde dat!
Professor: Denk je dat als je Amerika had gewoond, dat je dan waarschijnlijk in de Kerstman had geloofd ipv Sinterklaas?
Student: Ja meneer, dat is hetzelfde principe.
Professor: Dus je bent het met me eens dat geloven in iets of iemand afhankelijk is van de omgeving waar je bent opgegroeid?
Student: Ja meneer, daar lijkt het wel op.
Professor: Dus het zou ook best aannemelijk kunnen zijn, dat als je in Noorwegen had gewoond ten tijde van de Vikings, dat je bijvoorbeeld in Thor had geloofd?
Student: Ja meneer, dat zou best kunnen.
Professor: Of dat als je in het Vaticaan was opgegroeid, dat je waarschijnlijk in Jesus had geloofd?
Professor: Dus het zogenaamde vertrouwen in iets of iemand, wat totaal niet tastbaar is, is te manipuleren en te vormen?
Student: Ja meneer, dat blijkt.
Professor: Vind je het dan niet ontzettend vreemd dat je heilig geloofd in iets of iemand, alleen maar omdat je op een bepaalde plek in de wereld toevallig bent uitgepoept?
Student: Ja meneer, zo had ik het nog niet bekeken. Ik kom er nu achter dat mijn vertrouwen is gebaseerd op een geologische toevalligheid. Arme ik.
"Being offended is a choice!"
Small Penis Award 2010
Posted 19 March 2010 - 02:52 PM
Edited by R3NZ0, 19 March 2010 - 02:55 PM.
- FACING WORLDS II - *eN |
Posted 19 March 2010 - 03:17 PM
Edited by Ike, 19 March 2010 - 03:23 PM.

XILLAX zegt (14:14):
kass online?
Mike. zegt (14:14):
Yes
XILLAX zegt (14:15):
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"
Mike. zegt (14:15):
muahzor@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHA
Reply to this topic
0 user(s) are reading this topic