Jump to content

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  dAN-G_ : (03 June 2026 - 05:35 AM) Prsk & Dan-G still going at it
@  Kyro : (25 May 2026 - 10:01 AM) https://www.demobase...vive-the-scene/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:03 PM) https://sof2aftermath.online/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:02 PM) We play nowdays mix in full https://discord.gg/RF6ukKWNB Join if want play. Firstperson only
@  kansta : (01 May 2026 - 04:17 PM) https://discord.gg/RF6ukKWNB
@  Kyro : (01 May 2026 - 03:21 PM) hop in boys its gonna start soon
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) full tournament 1000 price pool, if ppl intrested
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) discord.gg/sof2aftermath
@  Fastlain : (21 April 2026 - 02:38 PM) Butcher can only play if he sponser hitman fragnet server
@  kansta : (19 April 2026 - 06:03 PM) https://discord.gg/GF73Qv3dc9 if you need sof2 so join my discord
@  kansta : (19 April 2026 - 06:02 PM) 8pm cest we play
@  Butcher : (18 April 2026 - 08:05 PM) I'm gona play sometime in tea, when is it going?
@  Stark.420 : (09 April 2026 - 07:42 AM) for sure its fun
@  luisu : (08 April 2026 - 09:25 PM) Need to come own some day..
@  Stark.420 : (08 April 2026 - 08:04 PM) /connect 85.144.232.228:20100 8 pm cest
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) amex sucks btw
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) sup ross
@  Stark.420 : (06 April 2026 - 07:56 PM) https://imgur.com/a/SaGdmwP 20 players in demo tonight, 8 pm CEST
@  Fastlain : (06 April 2026 - 04:01 PM) yo jaron is there away we can do it for you , or help you ?
@  shift : (06 April 2026 - 04:23 AM) dont have the time to maintain it unfortunately
@  kansta : (05 April 2026 - 09:23 AM) yo, can you put fairplay back? :D
@  Fastlain : (15 March 2026 - 01:37 PM) connect 85.144.232.228:20100
@  kansta : (06 March 2026 - 06:38 PM) tea time
@  kansta : (06 March 2026 - 06:38 PM) https://www.mediafir...o/DEMO.zip/file
@  Fastlain : (19 February 2026 - 07:02 PM) where my TeA games at
@  Ibrahimovic : (19 January 2026 - 07:44 PM) :ph34r:
@  XILLAX : (12 January 2026 - 11:44 AM) dAN-G_ is gay
@  shift : (05 January 2026 - 02:53 AM) db is back time to hack
@  TRUE : (20 December 2025 - 06:48 PM) candyman
@  dAN-G_ : (09 December 2025 - 06:48 AM) stfu xillax

Photo

Allochtoon vs Autochtoon

211 replies to this topic

#141 luminoKo

luminoKo

詐欺師の本能

• Moderators
  • PipPipPipPip
  • 4,535 posts
  • Demo Clan:c4. / relinquished.
  • Demo Team:!nfuriating.
  • Full Clan:dTeam #
  • Fairplay Guid:light

Posted 18 March 2010 - 02:36 PM

En uit ervaring heb ik ook gemerkt dat niet alleen in NL, maar door heel de wereld een soort van 'moslimhaat' is gecreëerd door 1 of andere manier, en dat juist door niet-moslims.

Haat is een groot woord, maar wennen is het wel ja. Dat zou je ook enigzins kunnen voorstellen bij ons;

Stel je leeft gewoon het leven door en als je op straat normaal kan zeggen als iemand per ongeluk op een plant in je voortuin stapt: "Kunt u miscchien oppassen volgende keer?"
Nu tegenwoordig moet je oppassen voordat je wat tegen deze jongeren/mensen wat zegt (niet alléén moslims, gewoon de hele groep jongeren (dus ook nederlanders) máár (nadruk op maar) van de incidenten wel grotendeels mensen van allochtoonse komaf (bronnen uit de krant/media)) of je wordt meteen bedreigd of genegeerd.
Kan je voorstellen dat dié nederlanders iets willen veranderen in deze samenleving?
Dat soort mensen stemmen op Wilders omdat zij dat één van de ergste problemen vinden in dit land, de brutaliteit onder jongeren.
Ik kan het me dus enigzins wel voorstellen dat die mensen zich zo voelen.
En ik zelf heb ook een beetje het gevoel dat sommige jongeren van die allochtoonse komaf hun opvoeding als een excuus gebruiken zoals: "Ja zo ben ik eenmaal opgevoed, dit zijn mijn waarden", terwijl wat vrienden van mij die ook allochtoons zijn echt hun best doen en chill zijn.

Om het even samen te vatten, door dit gedrag komt dit beeld ook in de media, omdat 70% of meer van ons land gewoon dom redeneert van 'Alle buitenlanders zijn kut omdat ze in mijn wijk lopen'. Hoe feller je je waarden hierop toepast des te meer dit beeld zal verspreiden in Nederland en omgeving.

Ik zie mensen vertellen hoe hun nachtje met zijn eigen vrouw was, tot aan alle details. Dat zie je echt niet in mijn cultuur voorkomen, dus spreek voor u zelf.

Je begrijpt me denk ik nog steeds niet..
Je hoeft niet open te zijn om met elkaar vrede te hebben, als je elkaar maar wel zo in hun waarden laat.
Als iemand dat zegt dan kan je dat negeren of doen alsof het je interesseert.

Als ik een cartoon shit over Hitler zou maken over hoe goed en al hij wel niet was, zou jy het ook niet bepaald leuk vinden, toch?
En dan moet je al helemaal belachelijk vinden dat ik daarvoor word achtervolgd? weinig kans ja.

Ik zal het niet leuk vinden maar ook niet erg. Het is jouw mening, als iemand bijv. zegt dat hij alle witten haat kan ik nog steeds bevriend zijn met iemand. Ieder heeft z'n eigen mening. Pas als ik merk dat mensen me echt persoonlijk beledigen dan is het een ander verhaal. Maar dan moet het (voor mij dan) over mezelf gaan en dus niet over m'n geloof:

"Kuthond" vind ik erger om te horen dan "Je moeder" of "Ga Jezus verbranden".

Dan zullen wij toch wel de schuldigen daarvan zijn, terwijl het niet eens zo is.

Dit komt door het beeld wat door jongeren (meestal buitenlands wat dus in de media staat) ontstaan is.
Als ik op vakantie zou gaan in Rusland en de media zegt dat er in Moskou veel geweld op straat is door vooral gekleurde jongeren, dan let ik meer op hun dan op witte mannen.
Dat heeft in mijn ogen niks met discriminatie te maken, maar gewoon met feiten uit de media.
Dat betekent niet dat ik dus niet meer met gekleurde jongeren kan omgaan, ik pas alléén beter op.

Het komt dus eigenlijk door de media dat je 'voelt' dat het jouw schuld is, dus daar heb je gelijk in.

Edited by luminoKo, 18 March 2010 - 02:38 PM.

Posted Image
ひどく腹立たしい

#142 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts
  • Demo Clan:cless
  • Fairplay Guid:um11

Posted 18 March 2010 - 02:39 PM

Haat is een groot woord, maar wennen is het wel ja. Dat zou je ook enigzins kunnen voorstellen bij ons;

Stel je leeft gewoon het leven door en als je op straat normaal kan zeggen als iemand per ongeluk op een plant in je voortuin stapt: "Kunt u miscchien oppassen volgende keer?"
Nu tegenwoordig moet je oppassen voordat je wat tegen deze jongeren/mensen wat zegt (niet alléén moslims, gewoon de hele groep jongeren (dus ook nederlanders) máár (nadruk op maar) van de incidenten wel grotendeels mensen van allochtoonse komaf (bronnen uit de krant/media)) of je wordt meteen bedreigd of genegeerd.
Kan je voorstellen dat dié nederlanders iets willen veranderen in deze samenleving?
Dat soort mensen stemmen op Wilders omdat zij dat één van de ergste problemen vinden in dit land, de brutaliteit onder jongeren.
Ik kan het me dus enigzins wel voorstellen dat die mensen zich zo voelen.
En ik zelf heb ook een beetje het gevoel dat sommige jongeren van die allochtoonse komaf hun opvoeding als een excuus gebruiken zoals: "Ja zo ben ik eenmaal opgevoed, dit zijn mijn waarden", terwijl wat vrienden van mij die ook allochtoons zijn echt hun best doen en chill zijn.

Om het even samen te vatten, door dit gedrag komt dit beeld ook in de media, omdat 70% of meer van ons land gewoon dom redeneert van 'Alle buitenlanders zijn kut omdat ze in mijn wijk lopen'. Hoe feller je je waarden hierop toepast des te meer dit beeld zal verspreiden in Nederland en omgeving.

Je begrijpt me denk ik nog steeds niet..
Je hoeft niet open te zijn om met elkaar vrede te hebben, als je elkaar maar wel zo in hun waarden laat.
Als iemand dat zegt dan kan je dat negeren of doen alsof het je interesseert.

Ik zal het niet leuk vinden maar ook niet erg. Het is jouw mening, als iemand bijv. zegt dat hij alle witten haat kan ik nog steeds bevriend zijn met iemand. Ieder heeft z'n eigen mening. Pas als ik merk dat mensen me echt persoonlijk beledigen dan is het een ander verhaal. Maar dan moet het (voor mij dan) over mezelf gaan en dus niet over m'n geloof:

Dit komt door het beeld wat door jongeren (meestal buitenlands wat dus in de media staat) ontstaan is.
Als ik op vakantie zou gaan in Rusland en de media zegt dat er in Moskou veel geweld op straat is door vooral gekleurde jongeren, dan let ik meer op hun dan op witte mannen.
Dat heeft in mijn ogen niks met discriminatie te maken, maar gewoon met feiten uit de media.
Dat betekent niet dat ik dus niet meer met gekleurde jongeren kan omgaan, ik pas alléén beter op.

Het komt dus eigenlijk door de media dat je 'voelt' dat het jouw schuld is, dus daar heb je gelijk in.

dus dat.

Edited by uMii, 18 March 2010 - 02:39 PM.

Posted Image

#143 luminoKo

luminoKo

詐欺師の本能

• Moderators
  • PipPipPipPip
  • 4,535 posts

Posted 18 March 2010 - 02:40 PM

dus dat.

Betekent toch niet dat je je gedrag of waarden eraan hoeft aan te passen?
Posted Image
ひどく腹立たしい

#144 Guest_~#Se* turQua`_*

Guest_~#Se* turQua`_*
  • Guests

Posted 18 March 2010 - 02:42 PM

JE VIND HET ERGER ALS IEMAND HET OVER JE HOND HEEFT DAN OVER JE MOEDER OF PROFEET
OMG
(haha heeft iemand dat simpsons stukje?)

#145 asrael

asrael

I don't start fights, i make explosions

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8,546 posts
  • Demo Clan:consilium Caedes.
  • Fairplay Guid:f4503

Posted 18 March 2010 - 03:01 PM

...

je weet dat ik een turk ben.

Edited by asrael, 18 March 2010 - 03:02 PM.

Adrian zegt:
im supoerhero
marvel asked me to be next xmen
but i refused to join their team
i said .|E for life

#146 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts

Posted 18 March 2010 - 03:10 PM

Betekent toch niet dat je je gedrag of waarden eraan hoeft aan te passen?

wie zegt dat ik dat doe dan?
mij zul je echt niet zien gek doen wnnr 1 of andere debiel mij voor kutturk uitmaakt, of als iemand wat over mn moeder zegt.
Het verschilt per persoon hoe ik me zal gedragen.
Posted Image

#147 YuKz

YuKz

FNG

• Members
  • Pip
  • 62 posts
  • Demo Clan:none
  • Demo Team:# HardxCore
  • Fairplay Guid:a68a2

Posted 18 March 2010 - 04:17 PM

Oh, doe ik dat? Hoe weet jij dat? Ik beschik genoeg kennis over mijn geloof, dus misschien is het beter als je daar niet over begint. Ik heb ook nooit om andermans geloof gelachen.
Of was je weer aan het generaliseren en skipte je moslims als ik maar even omdat het je eigen illusie beter uitkomt?

Ik woon in de randstad Den Haag om precies te zijn, Opgegroeid in Rotterdam.

Als ik zo om me heen kijk ken ik helaas niet veel leeftijd genoten die 5 keer per dag bidden, wat binnen de Islam een verplichting is.
Alcohol en drugs gebruik zijn de normaalste handelingen van "jonge" moslims, dat geld ook voor de omgang met je medemens (vreedzaam), stelen, liegen jullie kennen de regels die in de koran staan.
Dan kan je inderdaad doen alsof deze zin : '''ze zoeken ''die'' regels uit die hen het beste uitkomt.'' onzin is, maargoed ik zie hetgeen wat mijn ogen zien.
Bovendien iemand die volledig achter zijn geloof (in dit geval de Islam) staat, zou weinig tot geen aandacht besteden aan beledigingen richting de Islam want hij/zij weet dat God alwetend is over alle zaken en een discussie zou zoals het misschien hier ook het geval is nergens toe leidden.

Islam heeft helemaal niks te maken met het slecht gedrag van een (groot) aantal moslim jongeren, aangezien zij zich niet aan de regels van hun geloof houden. Het zou zelfs de oplossing kunnen zijn als zij zich aan de regels zouden houden.

Het is een profeet wat in de koran voorkomt,maar jezus heeft helemaal niks binnen t islam te maken. Misschien daardoor?

@ uMii : Ik zou graag eens willen weten hoe jij aan deze zin komt.

Edited by YuKz, 18 March 2010 - 04:18 PM.

#148 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts

Posted 18 March 2010 - 04:25 PM

Ik woon in de randstad Den Haag om precies te zijn, Opgegroeid in Rotterdam.

Als ik zo om me heen kijk ken ik helaas niet veel leeftijd genoten die 5 keer per dag bidden, wat binnen de Islam een verplichting is.
Alcohol en drugs gebruik zijn de normaalste handelingen van "jonge" moslims, dat geld ook voor de omgang met je medemens (vreedzaam), stelen, liegen jullie kennen de regels die in de koran staan.
Dan kan je inderdaad doen alsof deze zin : '''ze zoeken ''die'' regels uit die hen het beste uitkomt.'' onzin is, maargoed ik zie hetgeen wat mijn ogen zien.
Bovendien iemand die volledig achter zijn geloof (in dit geval de Islam) staat, zou weinig tot geen aandacht besteden aan beledigingen richting de Islam want hij/zij weet dat God alwetend is over alle zaken en een discussie zou zoals het misschien hier ook het geval is nergens toe leidden.

Islam heeft helemaal niks te maken met het slecht gedrag van een (groot) aantal moslim jongeren, aangezien zij zich niet aan de regels van hun geloof houden. Het zou zelfs de oplossing kunnen zijn als zij zich aan de regels zouden houden.

Het is een profeet wat in de koran voorkomt,maar jezus heeft helemaal niks binnen t islam te maken. Misschien daardoor?

@ uMii : Ik zou graag eens willen weten hoe jij aan deze zin komt.

het was niet letterlijk bedoeld,want het zou te lang zijn om uit te leggen hoe en waarom jezus heeft bestaan.

alles wat je hier hebt geschreven hea, ook al ben je geen moslim of ook al geloof je helemaal niet; dat wat zij doen voor hun geloof, doen ze voorzichzelf, en niet voor jou of voor mij.
Ik drink ook alcohol, ik smoke ook wel s een jointje, maar neemt niet weg dat ik niks voor mijn geloof doe.

Als je perse over regeltjes wilt beginnen, moet je eerst bij jezelf kijkeN(niet persoonlijk opvatten) ipv anderen aanwijzen.
Want niet alleen binnen de islam zijn er regeltjes gemaakt, en niet alles gaat volgens jou of mijn geloof.
Posted Image

#149 R3NZ0

R3NZ0

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 4,162 posts
  • Fairplay Guid:r3nzo

Posted 18 March 2010 - 04:32 PM

tbh ik wacht nog op anus zijn post.......... ;)
Posted Image - FACING WORLDS II - *eN |

#150 Anus Cocainus

Anus Cocainus

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,381 posts
  • Demo Clan:Ginne
  • Demo Team:Oknie
  • Fairplay Guid:712e3

Posted 18 March 2010 - 05:09 PM

tbh ik wacht nog op anus zijn post.......... ;)

Vanavond om 23:30 ben ik thuis, dan barst het feest los!

"Being offended is a choice!"

Posted Image Small Penis Award 2010

#151 Anus Cocainus

Anus Cocainus

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,381 posts
  • Demo Clan:Ginne
  • Demo Team:Oknie
  • Fairplay Guid:712e3

Posted 18 March 2010 - 05:37 PM

laat mij 1 bron zien, 1 iets zien waar wij(moslims) over jou geloof of een ander ooit een beledigende dinge hebben gezegd.
Lumi, hier begint het al,zoals je t aangeeft. Als het om geloof gaat,serieus dan zie je mij niet, en ook niet een ander moslim erover spotten.
Jezus is ook een profeet wat in de koran voorkomt ja, why the fuck zouden wij erover moeten spotten? Kom met echte argumenten aub.

Aangezien ik niet gelovig ben word ik door de koran per definitie al beledigd, ik ben een ongelovig varken.

Als jy al zowat je hele leven in een land word aangekeken als een terorrist of een crimineel, dan zou jy ook snel opgefockt raken, zou je ook snel beledigd voelen geloof me jong:D
Dit vind ik zo jammer aan t Nederlandse volk; altijd zonder ervan bewust zijn wordt er over een heel volk over 1 kam geschoren.

Je wordt in Nederland als buitenlander nou eenmaal sneller met criminaliteit geassocieerd, omdat buitenlanders in Nederlands nou eenmaal vaker in de criminaliteit belanden.
Je zegt 'dit vind ik zo jammer aan het nederlandse volk'. Je zou het eigenlijk jammer moeten vinden dat jou mede-buitenlanders het keer op keer zo verneuken voor jou.
Acties hebben nou eenmaal consequenties, je kan 'het nederlandse volk' niet kwalijk nemen dat ze op de hoogte van de feiten zijn.

ohja over opvoeding nog. Wij zijn zo opgevoed dat wij weten wat voor ons wel en niet dierbaar is, waar wij wel en niet waarde aan moeten hechten.
zoals Turqua het zegt, wnnr er over jullie moeders zelfs word gesproken vinden jullie het niet zo erg.
Jullie maken zelfs grappen over jullie eigen moeders. Niet jy misschien lumi, maar over t algemeen komt t vaak voor :( oeps, hoe bedoel je over 1 kam schere

Het is algemeen bekend dat het grote probleem van de huidige probleem jongeren te vinden is in de opvoeding.
Het feit dat wij beter tegen beledigingen kunnen, is dat wij minder emotioneel reageren op zaken. Wij denken ergens over na en reageren dan pas.
Bijvoorbeeld: mijn moeder is een alcoholistische bitch, ze kan me gestolen worden.
Als mijn moeder niet zo'n kutwijf was geweest had ik best respect voor haar gehad, maar aangezien de feiten anders liggen ga ik niet heel hypocriet zeggen dat ze de beste is.
Nederlanders weten ook prima wat wel en niet dierbaar is, maar dat respect dient wel verdient te worden. Iemand krijgt van mij geen respect omdat hij of zij toevallig familie van me is, respect dient te worden verdient.
Moet weer even verder werken, tot zo ;)

"Being offended is a choice!"

Posted Image Small Penis Award 2010

#152 R3NZ0

R3NZ0

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 4,162 posts

Posted 18 March 2010 - 05:43 PM

alles is al gezegt, close topic tbh....
btw umi, "Als jy al zowat je hele leven in een land word aangekeken als een terorrist of een crimineel" volgens mij kijkt niemand zo tegen jullie aan, zegt meer over jullie dan over ons...

#153 asrael

asrael

I don't start fights, i make explosions

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8,546 posts
  • Demo Clan:consilium Caedes.
  • Fairplay Guid:f4503

Posted 18 March 2010 - 06:29 PM

dat bedoel ik met 'slachtofferrol'

Umi, maak maar een nieuw topic. Ik wil wel eens bewijzen zien waarom jezus zou moeten hebben bestaan. of welke ander religieus persoon dan ook

BTW, ergens grappen over maken betekent niet er geen respect voor hebben.

Edited by asrael, 18 March 2010 - 06:31 PM.

Adrian zegt:
im supoerhero
marvel asked me to be next xmen
but i refused to join their team
i said .|E for life

#154 krazzerous

krazzerous

The Untouchable One

• Moderators
  • PipPipPipPip
  • 1,505 posts
  • Demo Clan:c4. GOD DIVISION
  • Demo Team:-aMeX-
  • Fairplay Guid:a6fb8

Posted 18 March 2010 - 06:31 PM

dus dat weet dat maak eens gestolen
Posted Image

I kill u keep in Berlin.

:D

#155 R3NZ0

R3NZ0

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 4,162 posts

Posted 18 March 2010 - 06:36 PM

dat bedoel ik met 'slachtofferrol'

Umi, maak maar een nieuw topic. Ik wil wel eens bewijzen zien waarom jezus zou moeten hebben bestaan. of welke ander religieus persoon dan ook

BTW, ergens grappen over maken betekent niet er geen respect voor hebben.

die bewijzen wil ik ook wel eens zien lol.....

#156 drnknmnky

drnknmnky

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,169 posts
  • Demo Clan:sK
  • Demo Team:CODE
  • Full Clan:A*s
  • Fairplay Guid:moedr

Posted 18 March 2010 - 06:37 PM

IK HEB ALLE BEWIJZEN HIER..

NAT

smallcup.gifSECONDARY DNC IV U/VDTCHBLS [

#157 krazzerous

krazzerous

The Untouchable One

• Moderators
  • PipPipPipPip
  • 1,505 posts
  • Demo Clan:c4. GOD DIVISION
  • Demo Team:-aMeX-
  • Fairplay Guid:a6fb8

Posted 18 March 2010 - 06:38 PM

Uw bewijsmateriaal betekent niets!
Posted Image

I kill u keep in Berlin.

:D

#158 DARK

DARK

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,643 posts
  • Demo Clan:c4.
  • Fairplay Guid:ce0f7

Posted 18 March 2010 - 07:14 PM

Harry potter > Jezus qua echtheid
Posted Image - CODE - Demobase Teamcup II 2009
Posted Image Noobroom Cup - The Brotherhood bro|
Posted Image c4. - Demobase INF Open Cup VI [2010]
Posted Image c4. - Facing Worlds II Cup [2010]
Posted Image Stef stuntpiloot

#159 RiffyCille

RiffyCille

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,762 posts

Posted 18 March 2010 - 07:43 PM

Tjonge wat een niveau hier, acht topics crap.

verwende kids
Posted Image

#160 luminoKo

luminoKo

詐欺師の本能

• Moderators
  • PipPipPipPip
  • 4,535 posts

Posted 18 March 2010 - 09:04 PM

Tjonge wat een niveau hier, acht topics crap.

verwende kids

Dat komt omdat mensen zoals jij (niks persoonlijks) zulke korte en offtopic-berichten posten. Ik kan tenminste chill m'n verhaal kwijt aan Umi en de andere die betrokken zijn. Dus ga niet zo reageren aub, dit forum is al crap, ik vind dit een interessante discussie.
Posted Image
ひどく腹立たしい

Reply to this topic

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users