Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TWENTEEEEEEEEEE
Posted 12 April 2010 - 10:06 AM
Wat is voetbal? De bal moet in het net belanden. De ploeg die dat het meeste doet wint een wedstrijd, en die krijgt 3 punten.
Twente maakt dan niet zoveel technische hoogstandjes zoals bijvoorbeeld Suarez dat doet, maar als je simpelweg de bal in het doel krijgt door goed te paasen dan win je punten.
Wie dus bovenaan staat aan het eind van de competitie is dus terecht de kampioen ook al is het doelsaldo veel slechter dan bijvoorbeeld Ajax.
De enige uitzondering hierop is als de arbitrage betrokken is geweest bij corrupte deals. Dit seizoen heb ik dat persoonlijk nog niet gemerkt.
Verder maakt Ruiz veel beheerste goals. Ik vind dus ook niet dat Twente anti-voetbal speelt, in de eredivisie is het namelijk zeldzaam dat er zo'n spits is die niet een bal 20 meter overschiet maar gewoon de keeper kan omspelen.
Ajax speelt nu ook flitsend voetbal door veel te scoren. Misschien leuker naar te kijken (vind ik zelf ook, ondanks dat ik Ajax-fan ben, omdat het meer scoort en flotter speelt dan Twente), maar Twente wint gewoon zijn wedstrijden. Als Twente echt slecht voetbal speelde dan had bijvoorbeeld Heerenveen wel een doelpunt kunnen maken.
De meningen verschillen hier, spannend is het zeker. Probeer elkaar niet te haten om wat voetbal lol...
Je hoeft het iemand niet te gunnen, zoals PSV in mijn geval aangezien ze de laatste jaren al vrij regelmatig landskampioen zijn geworden.
Twente of Ajax, maakt me niet zoveel uit.
Veel kijkplezier de komende weken boyss
Edited by luminoKo, 12 April 2010 - 10:06 AM.

ひどく腹立たしい
Posted 12 April 2010 - 10:11 AM
nu maar hopen da ze dat ook doen in de komende 3 wedstrijden, het blijft voetbal, alles is mogelijk
SECONDARY DNC IV U/VDTCHBLS
Posted 12 April 2010 - 11:07 AM
tuurlijk is suarez een betere spits dan ruiz
ben ik het niet mee eens, ruiz heeft doelputen gescoord die cruciaal waren.
mede door ruiz staat twente op nummer 1, want als ruiz niet scoorde had twente veel puntenverlies geleden.
Fairplay Cup V1.00 - eXp. eXperience- - Brighty Almighty - -
- - DamageMachine - -
- - HeAdHuNtEr - -
- - AldoRaine - -
- - ScALpeR - -
Posted 12 April 2010 - 11:15 AM
ben ik het niet mee eens, ruiz heeft doelputen gescoord die cruciaal waren.
mede door ruiz staat twente op nummer 1, want als ruiz niet scoorde had twente veel puntenverlies geleden.
tuurlijk ik zeg ook niet dat ruiz een slechte spits is, hij heeft veel betekent voor de huidige nummer 1 plaats.
maar een verschil van 10-15 doelpunten? zoiets zegt wel wat (vind iik)
SECONDARY DNC IV U/VDTCHBLS
Posted 12 April 2010 - 11:23 AM
(ben ook een ajax fan, dus vind het zuur haha)
- - DamageMachine - -
- - HeAdHuNtEr - -
- - AldoRaine - -
- - ScALpeR - -
Posted 12 April 2010 - 11:29 AM
snap ik goed, als de top scoorder nou net 1e staat met 2 doelpunten verschil en je staat 2e kan ik het nog begrijpen, maar zoveel goals en nog 2e staan
precies
daarom hoop ik op leuke wedstrijden az - twente en twente - feyenoord
en hopend at ajax blijft winnen.
voor twente fans hoop ik dat twente met de druk kan omgaan
- - DamageMachine - -
- - HeAdHuNtEr - -
- - AldoRaine - -
- - ScALpeR - -
Posted 13 April 2010 - 08:34 PM
twente had veel meer kansen maar dat ene blundertje deed het hem
stoch binnenkant paal :'(
Posted 13 April 2010 - 10:17 PM
Edited by malign, 13 April 2010 - 10:17 PM.
[19:31] == Agga [webchat@ip5453b754.adsl-surfen.hetnet.nl] has quit [Ping timeout]
[19:36] == Radical_ [webchat@pool-96-233-79-2.bstnma.fios.verizon.net] has quit [Ping timeout]
Posted 14 April 2010 - 12:25 AM

---------------------------------------------------------------------------
TEAJ. Bullz0r.Avalanche
------------------------------------------------
(ex) clans: [TEAJ.][ s. ][ Eiber.| ][ -XII- ][ Chaos. ][ fgs : ][ pSr. ][ Royal. ][ .nC* ][ up : ][ Adv.| ][ .ee ][ -=T|c=- ][ ros. ]
(ex) teams: [ .Avalanche ][ *iOwn. ][ *BwG* ]
----------------------------------------------------------------------
Posted Image tech battle evenings cup '09 - *iOwn.
---------------------------------------------------------------------------
Bullz0r-sof2@hotmail.com
---------------------------------------------------------------------------------
Reply to this topic
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users