Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TWENTEEEEEEEEEE
Posted 15 April 2010 - 11:36 AM
haha, k heb 2e helft gezien op erediv. live, damn wat was het vet. Helemaal 100 % penalty niet gegeven en een incident na afloop.
N'kufo naar de grond!
het was douglas toch? :$
Posted 15 April 2010 - 11:51 AM
Ik kan de spanning niet meer aan ; (
Weet niet zeker : D een van de donkergetinte mensen...(hihi)het was douglas toch? :$
[19:31] == Agga [webchat@ip5453b754.adsl-surfen.hetnet.nl] has quit [Ping timeout]
[19:36] == Radical_ [webchat@pool-96-233-79-2.bstnma.fios.verizon.net] has quit [Ping timeout]
Posted 15 April 2010 - 12:46 PM
ik ook als ajax fan haha.
dat had ik niet van jullie verwacht
anyways na het wk is de voetbalwereld toch naar de kloten
alle goeie spelers weg etc.
cuz al qaida will throw a bum on it
Posted 15 April 2010 - 02:02 PM
dat klopt umi,volgens jou ja.
en ik volg niet alleen twente, iets wat jy zo te zien doet.
over 2 jaar is twente weer een middenmotor. Ieder jaar is er wel een club in een land dat voor een verassing zorgt, maar lang duurt het nooit.
het is wel leuk om te zien dat Heracles EN Twente allebei voor een verassing zorgen:D
Ik vind Heracles ook leuk voetbal spelen
- eat the world - sof v1 clan
luminoKo` zegt:
sry guys i've been inactive lately, im busy with school, work and also sof demo since we got a very tough match is coming up, so im preparing for that, my excuses, but i cant play like these days, next week i might have more time
gl
i like the guys who take it sirious!
Posted 15 April 2010 - 02:25 PM
Ik ben zelf Ajax-fan en hoop net zoals Renzo en anderen dat het kampioen wordt. Maar over de 'feiten' hier ben ik toch in de war.
Wat is voetbal? De bal moet in het net belanden. De ploeg die dat het meeste doet wint een wedstrijd, en die krijgt 3 punten.
Twente maakt dan niet zoveel technische hoogstandjes zoals bijvoorbeeld Suarez dat doet, maar als je simpelweg de bal in het doel krijgt door goed te paasen dan win je punten.
Wie dus bovenaan staat aan het eind van de competitie is dus terecht de kampioen ook al is het doelsaldo veel slechter dan bijvoorbeeld Ajax.
De enige uitzondering hierop is als de arbitrage betrokken is geweest bij corrupte deals. Dit seizoen heb ik dat persoonlijk nog niet gemerkt.
Verder maakt Ruiz veel beheerste goals. Ik vind dus ook niet dat Twente anti-voetbal speelt, in de eredivisie is het namelijk zeldzaam dat er zo'n spits is die niet een bal 20 meter overschiet maar gewoon de keeper kan omspelen.
Ajax speelt nu ook flitsend voetbal door veel te scoren. Misschien leuker naar te kijken (vind ik zelf ook, ondanks dat ik Ajax-fan ben, omdat het meer scoort en flotter speelt dan Twente), maar Twente wint gewoon zijn wedstrijden. Als Twente echt slecht voetbal speelde dan had bijvoorbeeld Heerenveen wel een doelpunt kunnen maken.
De meningen verschillen hier, spannend is het zeker. Probeer elkaar niet te haten om wat voetbal lol...
Je hoeft het iemand niet te gunnen, zoals PSV in mijn geval aangezien ze de laatste jaren al vrij regelmatig landskampioen zijn geworden.
Twente of Ajax, maakt me niet zoveel uit.
Veel kijkplezier de komende weken boyss
Met alle respect ike vind je een aardige jongen lumi.. Maar please hou het bij het hockey je kraamt best wel beetje bullshit uit. Nog maals niks persoonlijks.
lol wat een kk wedstrijd tegen az
twente had veel meer kansen maar dat ene blundertje deed het hem
stoch binnenkant paal :'(
Welke wedstrijd heb jij gekeken... Twente was helemaal niet VEEL beter. Vond ze chaotish en on beheerst voetballen.. Helemaal logish onder deze druk...
Wat ik denk van aankomende wedstrijden. Feyenoord - twente 1-1 miss 2-1 feyenoord. Ze moeten allebij maar ik denk dat twente bezwijkt onder de druk. Feyenoord heeft minder druk ze moeten winnen. Maar lukt dat niet hebben ze de beker nog.. Als ajax en feyenoord t nou op een akoord zouden kunnen gooien xD.. Jk ik wil dat ze eerlijk kampioen worden en de dubbel pakken.
Ajax-Heracles. Eigelijk hoef ik t niet eens te zeggen, ik geef toe heracles verast zeer dit jaar. Nadeel is dat ze uit spelen in een arena met 45.000 man die ajax toe moedigt.. Ajax moet en zal er alles aan doen om m te pakken... Niet te vergeten dat heracles alles thuis wint door dat kut kunstgras wat lastig voetballen is voor de tegenstander en hun zijn der aan gewent.
Tot slot, Ga niet zeggen dat twente net zoveel te zoeken heeft in de CL als ajax.. Dat weet ik maar dat weten jullie zelf ook donders goed. Je moet kunnen scoren en verdedigen.. Ik geef toe ajax maakt af en toe een domme actie door tegen een slechte club te verliesen. Maar kijk nou jongens 98 voor 19 tegen rot op man wil je twente europacup 1 insturen omdat ze met VEEL minder spel met (regelmatig) geluk punten pakken terwijl ajax ze 99% verdient als ze winnen.
Zo ja ga ik niet eens in discusie want dan heb je gewoon GEEN NEE GEEN verstand van voetbal en dan moet je maar gaan knikkeren ofzo.

XILLAX zegt (14:14):
kass online?
Mike. zegt (14:14):
Yes
XILLAX zegt (14:15):
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"
Mike. zegt (14:15):
muahzor@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHA
Posted 15 April 2010 - 03:35 PM
En mani begin jij nou niet ook al plz. Ik mag je graag en heb geen zin om met jou te discuseren, je kan praten wat je wil maar je probeert me gewoon op stang te jagen klote hond
Wie heef tafgelopen jaren op een paar punten of op doelsaldo de titel gepakt. Niet ajax iidgv

kass online?
Yes
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"
Mike. zegt (14:15):
muahzor@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHA
Posted 15 April 2010 - 04:37 PM
zijn er andere nederlandse clubs die het zo veel beter doen? twente gaat zeker de finale winnen van de CL lolajax is een kanker club die t systeem weer even fraudeert. twee wedstrijden, rot op.
internationaal spelen ze altijd als boelers zonder enig resultaat.
ajax blijft een homo club en zou t altijd weze, mike.
- FACING WORLDS II - *eN |
Posted 15 April 2010 - 04:37 PM
Met alle respect ike vind je een aardige jongen lumi.. Maar please hou het bij het hockey je kraamt best wel beetje bullshit uit. Nog maals niks persoonlijks.
Welke wedstrijd heb jij gekeken... Twente was helemaal niet VEEL beter. Vond ze chaotish en on beheerst voetballen.. Helemaal logish onder deze druk...
Wat ik denk van aankomende wedstrijden. Feyenoord - twente 1-1 miss 2-1 feyenoord. Ze moeten allebij maar ik denk dat twente bezwijkt onder de druk. Feyenoord heeft minder druk ze moeten winnen. Maar lukt dat niet hebben ze de beker nog.. Als ajax en feyenoord t nou op een akoord zouden kunnen gooien xD.. Jk ik wil dat ze eerlijk kampioen worden en de dubbel pakken.
Ajax-Heracles. Eigelijk hoef ik t niet eens te zeggen, ik geef toe heracles verast zeer dit jaar. Nadeel is dat ze uit spelen in een arena met 45.000 man die ajax toe moedigt.. Ajax moet en zal er alles aan doen om m te pakken... Niet te vergeten dat heracles alles thuis wint door dat kut kunstgras wat lastig voetballen is voor de tegenstander en hun zijn der aan gewent.
Tot slot, Ga niet zeggen dat twente net zoveel te zoeken heeft in de CL als ajax.. Dat weet ik maar dat weten jullie zelf ook donders goed. Je moet kunnen scoren en verdedigen.. Ik geef toe ajax maakt af en toe een domme actie door tegen een slechte club te verliesen. Maar kijk nou jongens 98 voor 19 tegen rot op man wil je twente europacup 1 insturen omdat ze met VEEL minder spel met (regelmatig) geluk punten pakken terwijl ajax ze 99% verdient als ze winnen.
Zo ja ga ik niet eens in discusie want dan heb je gewoon GEEN NEE GEEN verstand van voetbal en dan moet je maar gaan knikkeren ofzo.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHA
noob...
ten eerste leer lezen want ik zeg niet dat ze VEEL beter waren ik zei dat ze meer kansen hadden ten tweede verdient elke club het die de CL haalt ze staan niet voor niks bovenaan..
en ik gun het ajax gewoon niet l0l
Posted 15 April 2010 - 04:46 PM
lol beter reageer je nie op hem, deze heeft gewoon geen verstand van voetbal, volgens mij denkt ie dat het over hockey gaat ofzo
haha
wat toen met griekenland dan?
toen hun het EK wonnen in 2004 haha
zeker weten verdiend door goede tactieken en goed teamspel
Posted 15 April 2010 - 04:47 PM

kass online?
Yes
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"