tjah twente kampioen ik zei het toch jongs
wa moej da?
IDD,
FC Twente #1
Ajax #somewhere
wanneer waren ze ook al weer laatst kampioen geworden? xD !
( k ben een hater i know ) :$!
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Posted 02 May 2010 - 10:04 PM
tjah twente kampioen ik zei het toch jongs
wa moej da?
Posted 03 May 2010 - 08:38 AM
~limburg2win. ~ ~limburg2win.hahahah u all r just mad cuz ure fucked
u gotta love wout tho hahahahaah
--------------------
i would recruit woutinho any moment of the day for busting camham
Posted 03 May 2010 - 09:19 AM
Ik geef gewoon m'n mening, hoef je niet me niet naar een andere sport te verwijzen, een beetje rare reactie van je maar laat ik daar niet te veel op ingaan.
Over het voetbal,
Ik ben zelf ook Ajax-fan en ik vind het spel ook mooier van hun in de competitie. Maar je geeft het net zelf aan, soms verliezen ze tegen een slechte club. Als Twente en PSV dat nou niet doen, dan kan je mij veel wijs maken dat ze weer teringveel geluk hebben en hier daar. Van mij mag je dat vinden, maar ze doen het toch wel 'ff'. Ajax is dan gewoon niet slim gewoon om (ook al is het vet gay voetbal) 'laf' voetballend de wedstrijd te winnen.
PSV is al onderuit gegaan (dat blijkt nu; ze staan 3rde), en Twente waarschijnlijk ook tegen Feyenoord en/of NAC.
Dus uiteindelijk heb je misschien gelijk ook en ik hoop het ook dat Ajax kampioen wordt.
Maar het ging me om het principe dat Ajax niet altijd landskampioen hoeft te worden omdat ze beter spel hebben, ze verliezen soms ten slotte van slechte clubs.
Dat is ook een 'kwaliteit'... Je moet het 'ff' doen namelijk.
Dat begrijp ik niet. Je bent volgens een systeem ingedeeld. Als je gewoon je wedstrijden wint (maakt niet uit hoe), dan heb je het EK terecht gewonnen. Ik snap dat veel fanatieke tjappies hier gevoelig zijn voor mooi of slecht voetbal in het veld, denk je dat ik het chill vind om slecht voetbal te kijken terwijl ik zoveel betere dingen kan doen?
Maar als de tegenstander het simpelweg niet afstraft of niet hard genoeg tegenwerkt, dan is het gewoon verdiend. Griekenland heeft dus gewoon verdiend dat EK gewonnen.
Dat staat los van het spel wat ze speelden.
Posted 03 May 2010 - 01:37 PM
hoezo twente was vorig jaar ook al 2de waarom zouden ze volgend jaar niet meedoen? behalve als ze helemaal kaalgeplukt worden en mc claren naar engeland verhuist dan draaien ze gewoon weer lekker mee denk ik.....maja dit is nu ff ons feestje, maar volgend jaar weer suptopper denk ik
- FACING WORLDS II - *eN |
Posted 03 May 2010 - 02:03 PM
Edited by R3NZ0, 03 May 2010 - 02:04 PM.
- FACING WORLDS II - *eN |
Posted 03 May 2010 - 02:05 PM
volgens mij heb ik mijn mening wel duidelijk laten merken waarom ik denk dat ajax het meer verdient en daarom hoef ik het niet nog een keer uit te leggen
"Normaliter heb je daar ook geen moeite mee"
waar slaat dat dan op?
jaja button, beter stoch en ruiz na ajax
SECONDARY DNC IV U/VDTCHBLS
0 members, 0 guests, 0 anonymous users