Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sharia4Belgium en later Nederland?
Posted 07 April 2010 - 07:31 PM
Dat alles wegsmijten? Aub zeg.
Binnen de wetten? Dat ze eerst eens maken dat ze in orde zijn voor de Belgische grondwet. Elke mis moet in 1 van de officiële talen mee te volgen zijn. Daar heb ik alleszinds nog niets van gemerkt.
Tuurlijk volgen jongeren hun, jongeren zijn altijd geïntresseerd in groepen. Samen sterk, zoals ze zeggen.
Er is wel een reden waarom er zoveel subculturen zijn.
Sharia <-> moslim , paar maten van me zijn moslim en komen zelf slecht van die Sharia.
'K denk trouwens dat de Sharia verboden is in GB.
Edited by hozzy, 07 April 2010 - 07:40 PM.
Posted 07 April 2010 - 07:41 PM
Wetten verkozen door het volk, daar kunt ge toch niks tegen hebben? Dat zijn actuele wetten die evolueren met de gangbare waarden en normen. Wat hij zegt over mensen die wetten niet begrijpen en toch stemmen slaat eigenlijk op niks want het enige wat een burger kan doen is mensen verkiezen die de wetten voorstellen en goedkeuren (ik verwaarloos hier de referenda).
Zijn opmerkingen over seksisme en dergelijke zijn irrelevant want dat is van alle tijden. Prostitutie is het oudste beroep, nietwaar?
Interessant:
Abu Imran veroordeeld voor diefstal en weerspannigheid
Posted 07 April 2010 - 07:53 PM
Posted 07 April 2010 - 07:58 PM
Interessante reactie op dat artikel van de Standaard:
Op 07 april 2010 omstreeks 09u36, zei Milan P., Helchteren:
Uit zowel artikel als commentaren stel ik vast dat Westerlingen nog altijd geen benul hebben waar islam voor staat. Deze Abu Imran mag dan wel tientallen criminele feiten hebben gepleegd in dit land, voor de islam is hij onschuldig, want een kafir (ongelovige) bestelen, mishandelen of zelfs doden is volstrekt legitiem. Volgende betrouwbare hadiths tonen dat aan: Ibn Ishaq 764 - Bukhari 44:668 - Ahmad 4869 (ook bij Bukhari).
Posted 07 April 2010 - 08:04 PM
Posted 07 April 2010 - 08:10 PM
wat verwacht ge van zulke naievelingen die grotendeels hun leven gewoon doneren aan een godsdienst. Ik had het moeilijk om er meer dan 3 seconden attent naar te luisteren, naar die kerel.
Ik enerveer me er ook mateloos aan. Maar wij (Belgen) zijn gewoon te lui om er tegen te reageren.
Als er dan al reageren, dan worden die al te vlug afgeschilderd als rascisten(wat vaak zo is, want het zijn bijna alleen extremisten die op straat komen).
Edited by hozzy, 07 April 2010 - 08:11 PM.
Posted 07 April 2010 - 08:28 PM
en k ben totaal niet racistisch, maar kzou graag keer een belg in marokko zien openlijk aankondigen dat hij graag marokko (niet perse marokko, maar een land waar er veel moslims zijn) zou veranderen in een christelijk land
Dien kerel is zo zot als iets IMO
There is no 'ctrl' button on fastcolts computer. Fastcolt is always in control.
anyways, even though I'm not a pokerwhore like fastcolt, that's what I do the most also, betting small to check what others do
but in this situation, fastcolt > me, listening to him is like asking a crackjunk how to use crack, u can trust it
Posted 07 April 2010 - 08:32 PM
There is no 'ctrl' button on fastcolts computer. Fastcolt is always in control.
anyways, even though I'm not a pokerwhore like fastcolt, that's what I do the most also, betting small to check what others do
but in this situation, fastcolt > me, listening to him is like asking a crackjunk how to use crack, u can trust it
Posted 07 April 2010 - 08:53 PM
Posted 07 April 2010 - 09:18 PM
en hoe weet jy dat zo goed snugg?Ja het probleem is dat die mensen soms de neiging hebben van kritiek als racisme te beschouwen, wanneer dat we gewoon ze aan het verstand proberen te brengen dat hun visie van Allah en de wetten eromtrent die uw leven zouden moet bepalen als Muslim, een redelijk naive visie is van het leven. Dat heeft niets met racisme te maken, ik zou dezelfde kritiek hebben op Christenen die hun religie te serieus pakken. Toch 2 keer nadenken vooraleer ge een godsdienst zo een grote rol in uw leven laat spelen. Het belangrijkste wat godsdienst te bieden heeft, dat zijn morale boodschappen. Al de onwaarschijnlijke bullshit die er naast komt kijken moet met een korreltje zout genomen worden. Die kerel in dat filmpje is niet meer dan een voorbeeld van iemand die het allemaal wat te serieus pakt.
dat je een paar gebrainwashde 'moslims' zich late ontploffen, en jy het natuurlijk via nieuws of wat dan ook dat hoort, kom jy tot zo'n conclusie?
Posted 07 April 2010 - 09:39 PM
Ik zeg het, het enigste wat godsdiensten te bieden hebben zijn morale boodschappen, dus zeker niets mis mee om daar mee bezig te zijn, maar maak het aub, zoals veel anderen doen, niet serieuzer dan dat.
Posted 07 April 2010 - 10:57 PM
je zou je eens meer in de islam moeten verdiepen. Niet dat je erin moet geloven, maar echt verdiepen.Neen Umii, ik weet ook niet waarom je dat zou denken, ik heb daar immers niets over gezegd. Ik zeg gewoon dat er alternatieve uitleggen beschikbaar zijn voor alles wat vandaag de dag bestaat die niets met godsdienst te maken hebben. Ze houden meer steek, ze zijn logischer, en ze zijn ondersteund door wetenschappelijk zwart-op-wit bewijs. Ik neem aan dat jezelf Moslim bent, en ik heb er niets op tegen als je in al die dingen gelooft, het is je volle recht, maar weet wel dat je even goed nog in Sinterklaas kan geloven, want voor die figuur is er evenveel bewijs als waarop alle godsdiensten en hun regels op gebaseerd zijn: namelijk geen. Het enigste wat de band met eender welke godsdienst / sinterklaas (Als kind) intact houdt, is "faith" oftewel geloof, en je kan voor hetzelfde geld in marsmannetjes geloven, er is géén enkel verschil daartussen.
Ik zeg het, het enigste wat godsdiensten te bieden hebben zijn morale boodschappen, dus zeker niets mis mee om daar mee bezig te zijn, maar maak het aub, zoals veel anderen doen, niet serieuzer dan dat.
@ puly; neem aan dat dit geen disswedstrijd ofzo is -.-
Posted 07 April 2010 - 11:41 PM
Het is al een schande dat je voor een simpele mening als dit 'ik ben geen racist' moet zeggenWTF eerlijk, kben niet racistisch ofzo, maar k vind als ge al immigreerd naar een ander land, dat uzelf aanpassen noodzakelijk is, niet proberen het land naar u aan te passen, wat dat diene kerel eig dus wilt doen ...
en k ben totaal niet racistisch, maar kzou graag keer een belg in marokko zien openlijk aankondigen dat hij graag marokko (niet perse marokko, maar een land waar er veel moslims zijn) zou veranderen in een christelijk land
Dien kerel is zo zot als iets IMO
im supoerhero
marvel asked me to be next xmen
but i refused to join their team
i said .|E for life
Reply to this topic
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users