Jump to content

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  bing bang blaow : (18 August 2026 - 01:18 PM) any way to see pics from the baked cakes when some guys joined amex? remembered that fun stuff haha
@  oz0rs : (03 August 2026 - 08:06 PM) feking eggs kosmks :@
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:14 PM) https://www.mediafir...o/DEMO.zip/file
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:14 PM) /connect 85.144.232.228:20100 8 pm ces
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:13 PM) https://www.youtube....h?v=5rXCwsV_3bc
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:13 PM) we still play everyday hitmans 8 a clock
@  RAx* : (03 July 2026 - 04:02 PM) I played this game like 10-15 years ago :D
@  RAx* : (03 July 2026 - 04:01 PM) Hi is this game still working?
@  TRUE : (13 June 2026 - 12:51 AM) candyman
@  dAN-G_ : (03 June 2026 - 05:35 AM) Prsk & Dan-G still going at it
@  Kyro : (25 May 2026 - 10:01 AM) https://www.demobase...vive-the-scene/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:03 PM) https://sof2aftermath.online/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:02 PM) We play nowdays mix in full https://discord.gg/RF6ukKWNB Join if want play. Firstperson only
@  kansta : (01 May 2026 - 04:17 PM) https://discord.gg/RF6ukKWNB
@  Kyro : (01 May 2026 - 03:21 PM) hop in boys its gonna start soon
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) full tournament 1000 price pool, if ppl intrested
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) discord.gg/sof2aftermath
@  Fastlain : (21 April 2026 - 02:38 PM) Butcher can only play if he sponser hitman fragnet server
@  kansta : (19 April 2026 - 06:03 PM) https://discord.gg/GF73Qv3dc9 if you need sof2 so join my discord
@  kansta : (19 April 2026 - 06:02 PM) 8pm cest we play
@  Butcher : (18 April 2026 - 08:05 PM) I'm gona play sometime in tea, when is it going?
@  Stark.420 : (09 April 2026 - 07:42 AM) for sure its fun
@  luisu : (08 April 2026 - 09:25 PM) Need to come own some day..
@  Stark.420 : (08 April 2026 - 08:04 PM) /connect 85.144.232.228:20100 8 pm cest
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) amex sucks btw
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) sup ross
@  Stark.420 : (06 April 2026 - 07:56 PM) https://imgur.com/a/SaGdmwP 20 players in demo tonight, 8 pm CEST
@  Fastlain : (06 April 2026 - 04:01 PM) yo jaron is there away we can do it for you , or help you ?
@  shift : (06 April 2026 - 04:23 AM) dont have the time to maintain it unfortunately
@  kansta : (05 April 2026 - 09:23 AM) yo, can you put fairplay back? :D

Photo

Sharia4Belgium en later Nederland?

35 replies to this topic

#1 charles (sika)

charles (sika)

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 929 posts
  • Demo Clan:|she|
  • Demo Team:Avelgem
  • Fairplay Guid:68181

Posted 07 April 2010 - 07:26 PM

Abu Imran van Sharia4Belgium

We hebben hier zowel moslims als niet-moslims dus ik ben benieuwd naar de meningen.
RIP Hokie
Posted Image

#2 hozzy

hozzy

FNG

• Members
  • Pip
  • 93 posts
  • Demo Clan:Prestige.
  • Demo Team:-=]vK[=-
  • Fairplay Guid:6eb29

Posted 07 April 2010 - 07:31 PM

grootste kloterij dat er bestaat? Vroeger hebben ze gevochten voor de scheiding van kerk en staat.
Dat alles wegsmijten? Aub zeg.
Binnen de wetten? Dat ze eerst eens maken dat ze in orde zijn voor de Belgische grondwet. Elke mis moet in 1 van de officiële talen mee te volgen zijn. Daar heb ik alleszinds nog niets van gemerkt.
Tuurlijk volgen jongeren hun, jongeren zijn altijd geïntresseerd in groepen. Samen sterk, zoals ze zeggen.
Er is wel een reden waarom er zoveel subculturen zijn.

Sharia <-> moslim , paar maten van me zijn moslim en komen zelf slecht van die Sharia.
'K denk trouwens dat de Sharia verboden is in GB.

Edited by hozzy, 07 April 2010 - 07:40 PM.

Posted Image

#3 charles (sika)

charles (sika)

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 929 posts

Posted 07 April 2010 - 07:41 PM

Inderdaad hozzy, ik begrijp niet hoe ze mensen van een ander geloof wetten van hun God willen opleggen.
Wetten verkozen door het volk, daar kunt ge toch niks tegen hebben? Dat zijn actuele wetten die evolueren met de gangbare waarden en normen. Wat hij zegt over mensen die wetten niet begrijpen en toch stemmen slaat eigenlijk op niks want het enige wat een burger kan doen is mensen verkiezen die de wetten voorstellen en goedkeuren (ik verwaarloos hier de referenda).
Zijn opmerkingen over seksisme en dergelijke zijn irrelevant want dat is van alle tijden. Prostitutie is het oudste beroep, nietwaar?

Interessant:
Abu Imran veroordeeld voor diefstal en weerspannigheid
RIP Hokie
Posted Image

#4 hozzy

hozzy

FNG

• Members
  • Pip
  • 93 posts

Posted 07 April 2010 - 07:53 PM

Dan delen we dezelfde mening. Zelf stemrecht voor de vrouw wilt hij weg. Toch onbegrijpelijk dat er nog niemand in het parlement één of ander wetvoorstel heeft voorgelegd om tegen zo'n groeperingen in te gaan. Als we hen moeten volgen, laten we dan meteen de periode van de verlichting schrappen uit de geschiedenis. Toch één van de cruciaalste periodes volgens mij en waarschijnlijk heel het westen.
Posted Image

#5 charles (sika)

charles (sika)

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 929 posts

Posted 07 April 2010 - 07:58 PM

Er zijn sowieso cellen die zijn opgericht om zo'n groeperingen in de gaten te houden dus daar zou ik mij geen zorgen over maken.

Interessante reactie op dat artikel van de Standaard:

Op 07 april 2010 omstreeks 09u36, zei Milan P., Helchteren:

Uit zowel artikel als commentaren stel ik vast dat Westerlingen nog altijd geen benul hebben waar islam voor staat. Deze Abu Imran mag dan wel tientallen criminele feiten hebben gepleegd in dit land, voor de islam is hij onschuldig, want een kafir (ongelovige) bestelen, mishandelen of zelfs doden is volstrekt legitiem. Volgende betrouwbare hadiths tonen dat aan: Ibn Ishaq 764 - Bukhari 44:668 - Ahmad 4869 (ook bij Bukhari).

RIP Hokie
Posted Image

#6 snugg

snugg

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,852 posts
  • Fairplay Guid:e23fb

Posted 07 April 2010 - 08:04 PM

wat verwacht ge van zulke naievelingen die grotendeels hun leven gewoon doneren aan een godsdienst. Ik had het moeilijk om er meer dan 3 seconden attent naar te luisteren, naar die kerel.
Posted Image
Patronized [11/2010]
Posted Image Youtube
$nugg, The Last Chapter [05/2010]
Posted Image Download - Posted Image YouTube
$nugg, Best Of: 2009 [01/2010]
Avelgem Legends[04/2009]
Avelgem Revisits[09/2008]
Avelgem: The Comeback[03/2008]
RIP Hokie

#7 hozzy

hozzy

FNG

• Members
  • Pip
  • 93 posts

Posted 07 April 2010 - 08:07 PM

"Extremistische moslims zijn misschien een minderheid; maar de zogenaamde "gematigde" moslims - de grote meerderheid - collaboreert stilzwijgend"

Quote, maar kben vergeten van wie, denk van Bart De Wever.
Posted Image

#8 hozzy

hozzy

FNG

• Members
  • Pip
  • 93 posts

Posted 07 April 2010 - 08:10 PM

wat verwacht ge van zulke naievelingen die grotendeels hun leven gewoon doneren aan een godsdienst. Ik had het moeilijk om er meer dan 3 seconden attent naar te luisteren, naar die kerel.

Ik enerveer me er ook mateloos aan. Maar wij (Belgen) zijn gewoon te lui om er tegen te reageren.
Als er dan al reageren, dan worden die al te vlug afgeschilderd als rascisten(wat vaak zo is, want het zijn bijna alleen extremisten die op straat komen).

Edited by hozzy, 07 April 2010 - 08:11 PM.

Posted Image

#9 fastcolt

fastcolt

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,849 posts
  • Demo Team:@Avelgem!
  • Fairplay Guid:5e2ef

Posted 07 April 2010 - 08:28 PM

WTF eerlijk, kben niet racistisch ofzo, maar k vind als ge al immigreerd naar een ander land, dat uzelf aanpassen noodzakelijk is, niet proberen het land naar u aan te passen, wat dat diene kerel eig dus wilt doen ...

en k ben totaal niet racistisch, maar kzou graag keer een belg in marokko zien openlijk aankondigen dat hij graag marokko (niet perse marokko, maar een land waar er veel moslims zijn) zou veranderen in een christelijk land

Dien kerel is zo zot als iets IMO

There is no 'ctrl' button on fastcolts computer. Fastcolt is always in control.

anyways, even though I'm not a pokerwhore like fastcolt, that's what I do the most also, betting small to check what others do
but in this situation, fastcolt > me, listening to him is like asking a crackjunk how to use crack, u can trust it :D

#10 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts
  • Demo Clan:cless
  • Fairplay Guid:um11

Posted 07 April 2010 - 08:31 PM

Dat jullie je al zo druk maken om zo'n retarded mediahoertje. Sharia in een land als Belgie waar de meerderheid(90%?) christelijk is,just lol.

Blijkbaar weet die gast zelf niet wat de definitie van Sharia inhoudt.
Posted Image

#11 fastcolt

fastcolt

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,849 posts
  • Demo Team:@Avelgem!
  • Fairplay Guid:5e2ef

Posted 07 April 2010 - 08:32 PM

lol het is niet druk maken, het is gwn, lachwekkend, onrealistisch wat deze gozer zegt, en sika is kk slim ofc, dus lijkt me niet zo weird dat sika beetje intellectuele discussie / opinions op db wil :(

There is no 'ctrl' button on fastcolts computer. Fastcolt is always in control.

anyways, even though I'm not a pokerwhore like fastcolt, that's what I do the most also, betting small to check what others do
but in this situation, fastcolt > me, listening to him is like asking a crackjunk how to use crack, u can trust it :D

#12 snugg

snugg

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,852 posts

Posted 07 April 2010 - 08:53 PM

Ja het probleem is dat die mensen soms de neiging hebben van kritiek als racisme te beschouwen, wanneer dat we gewoon ze aan het verstand proberen te brengen dat hun visie van Allah en de wetten eromtrent die uw leven zouden moet bepalen als Muslim, een redelijk naive visie is van het leven. Dat heeft niets met racisme te maken, ik zou dezelfde kritiek hebben op Christenen die hun religie te serieus pakken. Toch 2 keer nadenken vooraleer ge een godsdienst zo een grote rol in uw leven laat spelen. Het belangrijkste wat godsdienst te bieden heeft, dat zijn morale boodschappen. Al de onwaarschijnlijke bullshit die er naast komt kijken moet met een korreltje zout genomen worden. Die kerel in dat filmpje is niet meer dan een voorbeeld van iemand die het allemaal wat te serieus pakt.
Posted Image
Patronized [11/2010]
Posted Image Youtube
Avelgem Legends[04/2009]
RIP Hokie

#13 Odi.

Odi.

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,496 posts
  • Fairplay Guid:d1d1e

Posted 07 April 2010 - 09:14 PM

Maakt da af!

#14 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts

Posted 07 April 2010 - 09:18 PM

Ja het probleem is dat die mensen soms de neiging hebben van kritiek als racisme te beschouwen, wanneer dat we gewoon ze aan het verstand proberen te brengen dat hun visie van Allah en de wetten eromtrent die uw leven zouden moet bepalen als Muslim, een redelijk naive visie is van het leven. Dat heeft niets met racisme te maken, ik zou dezelfde kritiek hebben op Christenen die hun religie te serieus pakken. Toch 2 keer nadenken vooraleer ge een godsdienst zo een grote rol in uw leven laat spelen. Het belangrijkste wat godsdienst te bieden heeft, dat zijn morale boodschappen. Al de onwaarschijnlijke bullshit die er naast komt kijken moet met een korreltje zout genomen worden. Die kerel in dat filmpje is niet meer dan een voorbeeld van iemand die het allemaal wat te serieus pakt.

en hoe weet jy dat zo goed snugg?

dat je een paar gebrainwashde 'moslims' zich late ontploffen, en jy het natuurlijk via nieuws of wat dan ook dat hoort, kom jy tot zo'n conclusie?
Posted Image

#15 Pulyka

Pulyka

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,054 posts
  • Fairplay Guid:1d453

Posted 07 April 2010 - 09:24 PM

geloof is allemaal bs imo
Mark| says:
*Hey man, come join obvious
sten :l get ready, pop it, let's go says:
*obviously not

pulyka plays big guy now what he doesnt remember is his time @ high with fastlain when he become a better player!

#16 Guest_niclas seven_*

Guest_niclas seven_*
  • Guests

Posted 07 April 2010 - 09:33 PM

looooooooooooool

#17 snugg

snugg

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,852 posts

Posted 07 April 2010 - 09:39 PM

Neen Umii, ik weet ook niet waarom je dat zou denken, ik heb daar immers niets over gezegd. Ik zeg gewoon dat er alternatieve uitleggen beschikbaar zijn voor alles wat vandaag de dag bestaat die niets met godsdienst te maken hebben. Ze houden meer steek, ze zijn logischer, en ze zijn ondersteund door wetenschappelijk zwart-op-wit bewijs. Ik neem aan dat jezelf Moslim bent, en ik heb er niets op tegen als je in al die dingen gelooft, het is je volle recht, maar weet wel dat je even goed nog in Sinterklaas kan geloven, want voor die figuur is er evenveel bewijs als waarop alle godsdiensten en hun regels op gebaseerd zijn: namelijk geen. Het enigste wat de band met eender welke godsdienst / sinterklaas (Als kind) intact houdt, is "faith" oftewel geloof, en je kan voor hetzelfde geld in marsmannetjes geloven, er is géén enkel verschil daartussen.

Ik zeg het, het enigste wat godsdiensten te bieden hebben zijn morale boodschappen, dus zeker niets mis mee om daar mee bezig te zijn, maar maak het aub, zoals veel anderen doen, niet serieuzer dan dat.
Posted Image
Patronized [11/2010]
Posted Image Youtube
Avelgem Legends[04/2009]
RIP Hokie

#18 Pulyka

Pulyka

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,054 posts
  • Fairplay Guid:1d453

Posted 07 April 2010 - 09:41 PM

1-0 voor snugg!
Mark| says:
*Hey man, come join obvious
sten :l get ready, pop it, let's go says:
*obviously not

pulyka plays big guy now what he doesnt remember is his time @ high with fastlain when he become a better player!

#19 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts

Posted 07 April 2010 - 10:57 PM

Neen Umii, ik weet ook niet waarom je dat zou denken, ik heb daar immers niets over gezegd. Ik zeg gewoon dat er alternatieve uitleggen beschikbaar zijn voor alles wat vandaag de dag bestaat die niets met godsdienst te maken hebben. Ze houden meer steek, ze zijn logischer, en ze zijn ondersteund door wetenschappelijk zwart-op-wit bewijs. Ik neem aan dat jezelf Moslim bent, en ik heb er niets op tegen als je in al die dingen gelooft, het is je volle recht, maar weet wel dat je even goed nog in Sinterklaas kan geloven, want voor die figuur is er evenveel bewijs als waarop alle godsdiensten en hun regels op gebaseerd zijn: namelijk geen. Het enigste wat de band met eender welke godsdienst / sinterklaas (Als kind) intact houdt, is "faith" oftewel geloof, en je kan voor hetzelfde geld in marsmannetjes geloven, er is géén enkel verschil daartussen.

Ik zeg het, het enigste wat godsdiensten te bieden hebben zijn morale boodschappen, dus zeker niets mis mee om daar mee bezig te zijn, maar maak het aub, zoals veel anderen doen, niet serieuzer dan dat.

je zou je eens meer in de islam moeten verdiepen. Niet dat je erin moet geloven, maar echt verdiepen.

@ puly; neem aan dat dit geen disswedstrijd ofzo is -.-
Posted Image

#20 asrael

asrael

I don't start fights, i make explosions

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8,546 posts
  • Demo Clan:consilium Caedes.
  • Fairplay Guid:f4503

Posted 07 April 2010 - 11:41 PM

WTF eerlijk, kben niet racistisch ofzo, maar k vind als ge al immigreerd naar een ander land, dat uzelf aanpassen noodzakelijk is, niet proberen het land naar u aan te passen, wat dat diene kerel eig dus wilt doen ...

en k ben totaal niet racistisch, maar kzou graag keer een belg in marokko zien openlijk aankondigen dat hij graag marokko (niet perse marokko, maar een land waar er veel moslims zijn) zou veranderen in een christelijk land

Dien kerel is zo zot als iets IMO

Het is al een schande dat je voor een simpele mening als dit 'ik ben geen racist' moet zeggen
Adrian zegt:
im supoerhero
marvel asked me to be next xmen
but i refused to join their team
i said .|E for life

Reply to this topic

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users