Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sharia4Belgium en later Nederland?
Posted 08 April 2010 - 03:52 AM
vergote zit je nog in engeland of wa?
tbh starelite sucks and turqua your talking so much shit but u got nothin to backup for it lol.
9-6-2011 5:35:42 Defqon OR u let me join Se
9-6-2011 5:35:46 TURQUA why
9-6-2011 5:36:29 Defqon because i dont have a clan and i need a clan since amex never wars since they play full all the time and Se was the first clan where i actually learned something and improved a bit
9-6-2011 5:37:02 TURQUA i will have to talk to other members first
9-6-2011 5:37:07 TURQUA ill let you know within a decade
Posted 08 April 2010 - 06:24 AM
Het is al een schande dat je voor een simpele mening als dit 'ik ben geen racist' moet zeggen
njah kweet het, maar k had het er maar bijgezet omdat ik het wat plat dialect / belgisch had gezegd kzal het anders verwoorde
Ik vind persoonlijk, dat als immigrant ( en nee dit is geen dysfemisme) dat normaliter min of meer wordt verwacht dat U zich aanpast aan het land waarnaar je bent geimmigreerd, met andere woorden, als ik in Amerika zou gaan wonen, is het normaal dat mensen in bv. een supermarkt verwachten dat ik in het Engels kan communiceren, en niet dat ik verwacht dat die mensen daar Nederlands kunnen, terwijl de persoon in het filmpje, eigenlijk het land wilt veranderen, liever dan zelf zijn mening te herzien, je kan gewoon niet verwachten dat een voornamelijk katholiek land, tijdelijk verandert (d? t? dt? lol) in een islamitische staat als experiment, om zijn geimmigreerde moslims 'tevreden te stellen' er wordt hun ook geen katholicisme opgelegd, dus dat deze man dan eigenlijk een volledig land, de islam wil opleggen, en dat dat het voornaamste doel op zijn beweging en zijn agenda is slaat volgens mij dan ook helemaal nergens op.
Sorry als het wat wartaal klinkt, fucking tired boykez
xxx kusjes fastcolt
There is no 'ctrl' button on fastcolts computer. Fastcolt is always in control.
anyways, even though I'm not a pokerwhore like fastcolt, that's what I do the most also, betting small to check what others do
but in this situation, fastcolt > me, listening to him is like asking a crackjunk how to use crack, u can trust it
Posted 08 April 2010 - 11:42 AM
impa?
lol die impa, hij denkt dat een katholiek cared als iemand zegt fuck jezus. 99% van de katholieken bid niet. en 50% ofzo gelooft niet eens.
*Hey man, come join obvious
sten :l get ready, pop it, let's go says:
*obviously not
pulyka plays big guy now what he doesnt remember is his time @ high with fastlain when he become a better player!
Posted 08 April 2010 - 12:48 PM
Toch geeft hij wel wat mooie punten aan maar om daarvoor nu weer in hemelsnaam de Sharia in te voeren? LOL.
Zoals dat tweede artikel, het is gewoon een crimineel die gebruik maakt van zijn volk met wat geniepige plannetjes om wat macht en geld in handen te krijgen, zoals een groot deel van de politiek dat doet.
Posted 08 April 2010 - 01:12 PM
jaa maar die umii gaat overal over reageren als t ook maar iets met geloof te maken heeft teeeering heej.ik verveelde me pul .. en kd8 ik post je sig wel hehehe vond em funny
*Hey man, come join obvious
sten :l get ready, pop it, let's go says:
*obviously not
pulyka plays big guy now what he doesnt remember is his time @ high with fastlain when he become a better player!
Posted 08 April 2010 - 01:16 PM
Umi heeft gelijk, Abu is een brainwashed persoon die zonder geweten iets bovenhaald en met geluk gewoon wat volgelingen heeft, voor de rest zal er niks gebeuren.. Het is gewoon de media die het wat meer laat opvallen. Zo zie je maar weer hoe links de media is.
Lost feeling to care
Lost sympathy to spare
Lost patience to bear
Lost sense to keep fair
Lost endurance, to follow restriction
Lost peace, to stop frustration
Lost power, to avoid attention
Lost strength, to shun aggression
Lost courage, to sacrifice
Lost kindness, to be polite
Lost temper, to keep quiet
Lost thought, to be right
Lost anger, to control
Lost opinion, to give poll
Lost desire, to keep goal
Lost myself, to have a role...
Posted 08 April 2010 - 01:31 PM
Wijze woorden van zeh mike.... Gewoon platgooien dat belgië.. Is toch een slecht aftreksel van holland

XILLAX zegt (14:14):
kass online?
Mike. zegt (14:14):
Yes
XILLAX zegt (14:15):
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"
Mike. zegt (14:15):
muahzor@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHA
Posted 08 April 2010 - 02:05 PM
laat die mensen daar maar een moslim staat maken zonder geweld, joinen van de taliban is nog makkelijker dan ))ICED(( member worden.
Sport
Posted 08 April 2010 - 02:17 PM
Wat moet ik zeggen? gewoon raar dat Belgische moslims een moslim staat willen maken van België, man man maak eerst in je eigen land een moslim staat zonder hoeren, drugs, alcohol en homo's 15 procent van de moslims houden zich aan de regels, 20% (wraak+ taliban ) de rest is alcohol mag klein beetje, voor de huwelijk neuken mag ook wel, wiet smoken mag ook wel een beetje en naar de hoeren gaan is lekker. maar ja wie ben ik, ik vind dit gewoon amusement verder niet op in gaan want ik vind het een slechte idee, misschien amerikanen, Nederlanders en de Engelsen uit Afghanistan + Irak
laat die mensen daar maar een moslim staat maken zonder geweld, joinen van de taliban is nog makkelijker dan ))ICED(( member worden.
Sport
Uit Irak?
Waar the fuck kunnen wij dan onze olie en opium producten vandaan halen?
Reply to this topic
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users