Vermeer: blabla, niks bijzonders
Boilesen: tja, so-so
Vertonghen: duidelijk de beste van Ajax dit seizoen
Alderweireld: leuke naam
Van Der Wiel: vrij bagger seizoen
Eriksen: niks bijzonders
De Jong: scoort toevallig
Ebecilio: meh, ksnap niet wat er zo geweldig is aan die vent
Blind: niks bijzonders
Ooijer: zielig ventje met z'n "ik ben een echte Amsterdammer", flikker toch op man je hebt 10 seizoenen bij PSV gespeeld en 1 bij Ajax nu, ben je misschien wel geboren in Amsterdam maar dan nog
En De Zeeuw is maar een misselijk klein ventje, denkt dat ie een big shot is.
conclusie: kut joden
Serieus als je Eriksen niks bijzonders vind heb jij echt geen ene bal verstand van voetbal, die jongen gaat t maken en heel groot worden geloof mij maar op zijn leeftijd al zo een rol in een kampioens team dat kan niet anders, of er moet een blessure komen ofzo maar daar ga ik niet van uit.
Ebecillio en Boilesen zijn nog brooky's zijn er net bij en fokking jong dus ze hebben die paar wedstrijden helemaal niet slecht gedaan.
Ooier komt uit de jeugd ajax.
Vermeer is een prima vervanger voor stekeleburg die miss op het moment voor zijn blessure een van de beste keepers ter wereld was (Mijn mening).
van der Wiel laatste wedstrijden minder maar hele seizoen fokkking goed gespeeld, is niet zo gek ook die man heeft 52 wedstrijden achter elkaar met ajax in de voeten en een WK.
En de Jong heeft ook een goed seizoen gedraaid op meerdere positie's en komt overal uit de voeten.
Even serieus het is een team met allemaal jonge jochies alleen ooier heeft echt ervaring en die bakt er niks van dus je kan m niet eens op stellen alleen paar min, na 50 meter is hij kapot.
En kut joden zeg je stoer bolle, 200 KM verderop achter je computer. :F:F:F:F:F:F:F:F
Wat doe je nou moeilijk? ik heb toch gezegd dat ajax terecht gewonnen heeft.
Zoals lumi al zei, de meeste ajax supporters zijn gewoon stelletje randdebielen.
En eigenlijk heb ik tegen jou niks te bewijzen wie of wat ik ben, dus rant lekker door 
Een klein groepje verpest het voor de rest. Miss denk je dat kleine groepje is groot omdat het net zoveel supporters zijn als twente in totaal heeft okee, maar voor ajax begrippen is het een klein groepje.
De sfeer bij twente is beter met dit soort dingen, omdat wij betere supporters hebben dan ajax, maar ook bij ons lopen er wel kneusjes rond die ruzie gaan zoeken.
Jij weet ook maar een ding te zeggen. Ga is in een volle arena zitten kijken wat voor sfeer der hangt, Ajax had 90 min continu alle supporters achter zich, kunnen we van twente niet zeggen.
True true, vond het wel irritant in het begin maar opzich is het grappig.. die vent is kierewiet.
Anywho, ik blijf bij wat ik al gezegd heb. Suarez is trouwens gewoon een kakkerlak.
Noem me een "lage supporter", ik ben gewoon heel eerlijk.. zo denk ik erover.
Mja ze mogen ook wel weer één keer in zeven jaar waarvan er vier van ons waren. All in all, de eredivisie vind ik vrij saai dus ik hoop dat het volgend jaar wat interessanter wordt (en ondanks mijn Ajax haat hoop ik wel dat hun huidig team toch wel een beetje bij elkaar blijft, vooral Vertonghen, Alderweireld, Van Der Wiel *hopelijk een beter seizoen*, De Jong en Ooijer voor leedvermaak)
Heb je suarez al bij liverpool gezien? dan praat je wel anders denk ik. Zieke goals maakt hij. Hoe zeer ik het zou willen betwijfel ik dat het bij mekaar blijft. Van der wiel heeft al meerdere clubs geïnteresseerd in hem, Vertonghen ook en heeft al aan gegeven als er een mooie club komt dat ie verder wil gaan. De jong zal denk ik wel blijven en ooier zal wel stoppen. Alderweireld zal denk ik ook nog jaartje blijven. Weet ik niet zeker tho.