Jump to content

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  bing bang blaow : (18 August 2026 - 01:18 PM) any way to see pics from the baked cakes when some guys joined amex? remembered that fun stuff haha
@  oz0rs : (03 August 2026 - 08:06 PM) feking eggs kosmks :@
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:14 PM) https://www.mediafir...o/DEMO.zip/file
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:14 PM) /connect 85.144.232.228:20100 8 pm ces
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:13 PM) https://www.youtube....h?v=5rXCwsV_3bc
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:13 PM) we still play everyday hitmans 8 a clock
@  RAx* : (03 July 2026 - 04:02 PM) I played this game like 10-15 years ago :D
@  RAx* : (03 July 2026 - 04:01 PM) Hi is this game still working?
@  TRUE : (13 June 2026 - 12:51 AM) candyman
@  dAN-G_ : (03 June 2026 - 05:35 AM) Prsk & Dan-G still going at it
@  Kyro : (25 May 2026 - 10:01 AM) https://www.demobase...vive-the-scene/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:03 PM) https://sof2aftermath.online/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:02 PM) We play nowdays mix in full https://discord.gg/RF6ukKWNB Join if want play. Firstperson only
@  kansta : (01 May 2026 - 04:17 PM) https://discord.gg/RF6ukKWNB
@  Kyro : (01 May 2026 - 03:21 PM) hop in boys its gonna start soon
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) full tournament 1000 price pool, if ppl intrested
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) discord.gg/sof2aftermath
@  Fastlain : (21 April 2026 - 02:38 PM) Butcher can only play if he sponser hitman fragnet server
@  kansta : (19 April 2026 - 06:03 PM) https://discord.gg/GF73Qv3dc9 if you need sof2 so join my discord
@  kansta : (19 April 2026 - 06:02 PM) 8pm cest we play
@  Butcher : (18 April 2026 - 08:05 PM) I'm gona play sometime in tea, when is it going?
@  Stark.420 : (09 April 2026 - 07:42 AM) for sure its fun
@  luisu : (08 April 2026 - 09:25 PM) Need to come own some day..
@  Stark.420 : (08 April 2026 - 08:04 PM) /connect 85.144.232.228:20100 8 pm cest
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) amex sucks btw
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) sup ross
@  Stark.420 : (06 April 2026 - 07:56 PM) https://imgur.com/a/SaGdmwP 20 players in demo tonight, 8 pm CEST
@  Fastlain : (06 April 2026 - 04:01 PM) yo jaron is there away we can do it for you , or help you ?
@  shift : (06 April 2026 - 04:23 AM) dont have the time to maintain it unfortunately
@  kansta : (05 April 2026 - 09:23 AM) yo, can you put fairplay back? :D

Photo

Kampioen 2010-2011

166 replies to this topic

Poll: Kampioen 2010-2011 (68 member(s) have cast votes)

Wie wordt er dit jaar kampioen?!

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#141 luminoKo

luminoKo

詐欺師の本能

• Moderators
  • PipPipPipPip
  • 4,535 posts
  • Demo Clan:c4. / relinquished.
  • Demo Team:!nfuriating.
  • Full Clan:dTeam #
  • Fairplay Guid:light

Posted 19 May 2011 - 09:28 AM

Hou het vriendelijk mensen..

Niemand verdiende de titel dit jaar maar de commotie die naderhand ontstaat is weer typisch Ajax, alles wordt opgeblazen.. nee jullie zijn niet de beste, nee jullie hadden geen goed seizoen en nee, dit is niet een Ajax waar ik ooit voor zou juichen.

^ Tis eigenlijk wat Buttje al zegt, dit Ajax is gewoon kut

Conclusie: kut joden

Deze discussie hadden we ook vorig jaar met Ike, toen Twente kampioen werd.
Ze wonnen vaak wedstrijden met 1-0 of in de laatste minuten.
Maar alsnog vond ik dat Twente verdiend kampioen was geworden, Ike was het niet met me eens toen dacht ik maar dat staat ff los van dit.

Als zowel Twente als PSV punten laten liggen dan is dit ook gewoon verdiend, kut elftal of niet.
Misschien was Ajax op veel vlakken slechter dan PSV of Twente in het seizoen, maar we hadden wel de beste keeper, dat kan veel uitmaken.
Ik zeg je moet 'het' toch maar ff doen, de benodigde punten halen tegen de rest van de clubs.
En Ajax heeft dat net iets beter gedaan, volgend seizoen is dat weer een andere denk ik zo.
Mooi voetbal of niet, het is eredivisie.

Maar laten we eerlijk zijn, niemand kan wat uitrichten in de Champions League, dus wie er ook was doorgegaan het maakt niet veel uit.
Het is puur voor het hollandse voetbal, wat wel leuk is, maar laten we het discussiëren normaal houden, ik zeg ook geen kut tukkers uit Enschede, Twente was een sportieve tegenstander en ze hebben goed gespeeld.
En ja hooligans, sorry hoor maar dat staat echt helemaal los van de clubs.
Ajax heeft veel idioten als supporters, echt mensen met een IQ die je beter in de gevangenis kan laten.
Maar dat hoort erbij, elke club heeft van dat soort mensen.
Daar moet je niet op letten.
Posted Image
ひどく腹立たしい

#142 P4P3R

P4P3R

King

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9,660 posts
  • Demo Team:nsz
  • Fairplay Guid:P4P3R

Posted 19 May 2011 - 10:06 AM

Vorig seizoen aside (kheb toen niet eens gekeken, tis tegenwoordig allemaal maar matig als je het mij vraagt), ik ben anti-Ajax vandaar..
Waar ik mij aan erger is dat gedoe naderhand (en natuurlijk dat PSV punten laat liggen tegen Feyenoord EN Groningen, als PSV supporter), Ozbiliz die wat loopt te lullen (ventje kan niet voetballen), Ooijer met z'n domme opmerking (wel leuk hoe hij weer conflicten begint tijdens de wedstrijd, typisch Ooijer)..

Tis allemaal leuk en aardig om het bij "normaal discussiëren" te houden maar jij weet evengoed als ik dat in sommige gevallen dat vrijwel onmogelijk is. Eén daarvan is voetbal. Ik heb een hekel aan Ajax en uit dat ook zo.. ze zeggen niet voor niks: sport = emotie.
Omae no mono wa ore no mono, ore no mono wa ore no mono da

Posted Image

#143 Button

Button

The beast from the east!

• Members
  • PipPipPipPip
  • 3,675 posts
  • Demo Team:*3B*
  • Fairplay Guid:P3N!S

Posted 19 May 2011 - 10:14 AM

Zegt meer over jou anti ajax instelling. Er is vast geen ruzie geweest bij de huldiging van het wk of vorigjaar bij twente. Drank drugs veel mnsen bij elkaar geeft altijd problemen. Maarja je bent zeker 16 en nooit de deur uitgeweest snotjong

Wat doe je nou moeilijk? ik heb toch gezegd dat ajax terecht gewonnen heeft.

Zoals lumi al zei, de meeste ajax supporters zijn gewoon stelletje randdebielen.

En eigenlijk heb ik tegen jou niks te bewijzen wie of wat ik ben, dus rant lekker door :)
Posted Image SECONDARY DNC IV U/VDTCHBLS

Posted Image

#144 luminoKo

luminoKo

詐欺師の本能

• Moderators
  • PipPipPipPip
  • 4,535 posts
  • Demo Clan:c4. / relinquished.
  • Demo Team:!nfuriating.
  • Full Clan:dTeam #
  • Fairplay Guid:light

Posted 19 May 2011 - 10:17 AM

Dat respecteer ik, we hebben nou eenmaal allemaal een mening over het voetbal en met zoveel mensen erbij betrokken komt er veel emotie bij kijken.
Maar ik vind het ver gaan om kut joden te roepen, alleen die lage supporters zeggen dat, net zoals kut boeren bij PSV of kut kakkerlakken bij Feyenoord etc..
Die gasten met kale hoofden in het sfeervak, die verder geen leven hebben behalve hun club.
Ik vind sommige clubs ook niet leuk, maar ik blijf rieel en probeer het gewoon voor iedereen netjes te houden, is vervelend als we weer zo'n kansloze discussie krijgen dat we elkaar gaan uitschelden.
We kunnen het netjes doen, dat is al een paar keer gebeurd dus laten we het weer proberen.
Posted Image
ひどく腹立たしい

#145 Laffe Herder

Laffe Herder

Camham

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,424 posts
  • Demo Clan:c4.
  • Fairplay Guid:25-11

Posted 19 May 2011 - 10:34 AM

Volgend jaar worden wij weer kampioen.

#146 l'ANGELINOOO `

l'ANGELINOOO `

Super Elite

• Members
  • 5,937 posts
  • Demo Clan:zero dignity
  • Demo Team:-CODE-
  • Full Clan:-|HsS|-
  • Fairplay Guid:bruty

Posted 19 May 2011 - 10:47 AM

zo'n ruzie onstaat ook sowieso als Twente wordt gehuldigd lol.
80.000 man, drank, drugs.
Posted Image Demobase Hosted 5on5 INF Secondary Nations III --- U/VDTCHBLS
Posted Image Kryptic Hosted 5on5 INF Clancup I --- sofKings.
Posted Image Demobase Hosted 5on5 INF Clancup IV --- sofKingz.
Posted Image Demobase Hosted 5on5 INF Clancup V --- explosive c4.
Posted Image Demobase Hosted 5on5 INF Teamcup V --- -CODE-
Posted Image Demobase Hosted 5on5 INF Teamcup I --- [B]illies.
Posted Image Demobase Hosted 2on2 Cup I --- relinquished.
Posted Image Apolles/luminaires Hosted 1on1 ARC Cup --- Angel
Posted Image Katana's Hosted OldSkool 1on1 East Cup --- Angel

#147 Button

Button

The beast from the east!

• Members
  • PipPipPipPip
  • 3,675 posts

Posted 19 May 2011 - 11:03 AM

Volgend jaar worden wij weer kampioen.

wie is wij?

Kleine ruzies heb je altijd wel.

Posted Image

#148 HighNesZ

HighNesZ

Makes you bite

• Validating
  • PipPipPipPip
  • 1,018 posts
  • Full Clan:mar!nes / dTeam
  • Fairplay Guid:NesZ.

Posted 19 May 2011 - 11:19 AM

Kleine ruzies heb je altijd wel.

Eerst post je een filmpje en zeg je "zegt genoeg" en nu ga je zeggen dat altijd wel ruzies zijn bij zulke mensenmassa's..

Kortom puur omdat het ajax was ga je onzin verkondigen en dan noem je de ajaxied een randdebiel.

die lumi is gwn lid van de christenuni. Wat een balhaar is dat zeg :D Als iemand kut roept op straat druk hij snel zijn vingers in zijn oren.
Posted Image Fairplaycup III - dTeam #
Posted Image Murder Death Kill Clan Cup - dTeam #
Posted Image Best full clan 2011 - dTeam #
Posted Image

ha i remember when i started in 2004 and always wanted to join dbd and thought you were so pro chris.

#149 BladHark

BladHark

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,622 posts
  • Fairplay Guid:st3v3

Posted 19 May 2011 - 11:37 AM

The Fail of the week. :D

kheb toch minstens 2 keer aangegeven dat het sarcastisch was :facepalm:

Vermeer: blabla, niks bijzonders
Boilesen: tja, so-so
Vertonghen: duidelijk de beste van Ajax dit seizoen
Alderweireld: leuke naam
Van Der Wiel: vrij bagger seizoen
Eriksen: niks bijzonders
De Jong: scoort toevallig
Ebecilio: meh, ksnap niet wat er zo geweldig is aan die vent
Blind: niks bijzonders
Ooijer: zielig ventje met z'n "ik ben een echte Amsterdammer", flikker toch op man je hebt 10 seizoenen bij PSV gespeeld en 1 bij Ajax nu, ben je misschien wel geboren in Amsterdam maar dan nog

En De Zeeuw is maar een misselijk klein ventje, denkt dat ie een big shot is.

Niemand verdiende de titel dit jaar maar de commotie die naderhand ontstaat is weer typisch Ajax, alles wordt opgeblazen.. nee jullie zijn niet de beste, nee jullie hadden geen goed seizoen en nee, dit is niet een Ajax waar ik ooit voor zou juichen.

lol jezus wat een reactie, moet ik hier serieus op in gaan? als je eriksen niets bijzonders vindt, ben je er zeker ook zo een die zei dat suarez middelmatig was.

dit ja

Eerst post je een filmpje en zeg je "zegt genoeg" en nu ga je zeggen dat altijd wel ruzies zijn bij zulke mensenmassa's..

Kortom puur omdat het ajax was ga je onzin verkondigen en dan noem je de ajaxied een randdebiel.

die lumi is gwn lid van de christenuni. Wat een balhaar is dat zeg :D Als iemand kut roept op straat druk hij snel zijn vingers in zijn oren.

ajaxied.. :facepalm:

maar ff to the point:

alle drie de topploegen in de eredivisie waren drama dit jaar, maar uiteindelijk moet er natuurlijk een winnen. Of het nou ajax, psv of twente was -> bij elk van deze drie clubs zouden er bakken vol commentaar zijn omdat ze eigenlijk alle 3 gewoon fucking slecht waren dit seizoen. Ajax heeft in geen honderd jaar meer een schaal gewonnen dus dat ze nu een keer winnen, so be it!

overigens als ze nu Janssen, Sigthorsson en Boerrigter of Mertens halen zie ik Ajax wel nog sterker worden (al zou dit waarschijnlijk wel betekenen dat Vertonghen weggaat en de Steek mss ook). PSV dat nu Assaidi wil gaan halen vind ik ook een goeie, maar natuurlijk moet dat weer als vervanger van dzsudzsak zijn :facepalm:. zo schieten we nooit wat op hier.. wel hulde omdat isaksson en engelaar weg moeten :D
Posted Image

http://c4.liezerserv.com

AKA Steven

#150 Button

Button

The beast from the east!

• Members
  • PipPipPipPip
  • 3,675 posts

Posted 19 May 2011 - 01:14 PM

De sfeer bij twente is beter met dit soort dingen, omdat wij betere supporters hebben dan ajax, maar ook bij ons lopen er wel kneusjes rond die ruzie gaan zoeken.

Posted Image

#151 HighNesZ

HighNesZ

Makes you bite

• Validating
  • PipPipPipPip
  • 1,018 posts
  • Full Clan:mar!nes / dTeam
  • Fairplay Guid:NesZ.

Posted 19 May 2011 - 02:52 PM

LoL even de cijfers erbij. Van 20.000 twente fans werden er ongeveer 25 opgepakt en bij ajax 100.000 man 60 man. Cijfers zeggen dus dat er in percentage meer ongein was bij de huldiging van twente dan van ajax. Tuurlijk is er minder pakkans als je tussen 100.000 man iets verkeerd doet maar om te zeggen dat ajax supporters minder zijn dan die van twente gaat iets te ver. Zoals je weet komen de ajax fans door heel nederlands en ook uit regio twente. Het zijn allemaal dezelfde mensen met enkel een andere voorkeur voor een club.
Posted Image Fairplaycup III - dTeam #
Posted Image Murder Death Kill Clan Cup - dTeam #
Posted Image Best full clan 2011 - dTeam #
Posted Image

ha i remember when i started in 2004 and always wanted to join dbd and thought you were so pro chris.

#152 malign

malign

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,289 posts

Posted 19 May 2011 - 03:10 PM

Ooijer: zielig ventje met z'n "ik ben een echte Amsterdammer", flikker toch op man je hebt 10 seizoenen bij PSV gespeeld en 1 bij Ajax nu, ben je misschien wel geboren in Amsterdam maar dan nog

Zuur dat PSV Uefa League in gaat komend seizoen ;) Ooijer was wel irritant bij de huldiging..... Had zich beter wat op de achtergrond kunnen houden, als ex-ajax-hater. Nu ineens een trotse amsterdammer, dat was ie niet toen ie voor PSV speelde idd. Wel opgeleid door Ajax though =D

LoL even de cijfers erbij. Van 20.000 twente fans werden er ongeveer 25 opgepakt en bij ajax 100.000 man 60 man. Cijfers zeggen dus dat er in percentage meer ongein was bij de huldiging van twente dan van ajax. Tuurlijk is er minder pakkans als je tussen 100.000 man iets verkeerd doet maar om te zeggen dat ajax supporters minder zijn dan die van twente gaat iets te ver. Zoals je weet komen de ajax fans door heel nederlands en ook uit regio twente. Het zijn allemaal dezelfde mensen met enkel een andere voorkeur voor een club.

Neem daarbij nog de eventuele factor dat met meer mensen de kans op opstootjes ook nog toeneemt(mensen op elkaar gedrukt levert sneller waarschijnlijk sneller opstootjes).... dan is het relatief NOG rustiger in Amsterdam verlopen dan in Enschede.

BTW Juist omdat het zo'n slecht seizoen was voor allen, is het rechtvaardig dat we winnaar van deze epic wedstrijd de kampioen is geworden.... zo voelt het toch nog verdiend.

Edited by malign, 19 May 2011 - 03:11 PM.

[19:28] <malign> I heard B lost :|
[19:31] == Agga [webchat@ip5453b754.adsl-surfen.hetnet.nl] has quit [Ping timeout]
[19:36] == Radical_ [webchat@pool-96-233-79-2.bstnma.fios.verizon.net] has quit [Ping timeout]

#153 bucket

bucket

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,597 posts
  • Demo Team:|NoDe|
  • Fairplay Guid:5ed2e

Posted 19 May 2011 - 08:22 PM

hahahahahahahahhaha die joey hahahahhhahaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaahaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

#154 P4P3R

P4P3R

King

• Members
  • 9,660 posts
  • Demo Team:nsz
  • Fairplay Guid:P4P3R

Posted 21 May 2011 - 03:10 PM

Wel opgeleid door Ajax though =D

True true, vond het wel irritant in het begin maar opzich is het grappig.. die vent is kierewiet.

Anywho, ik blijf bij wat ik al gezegd heb. Suarez is trouwens gewoon een kakkerlak.
Noem me een "lage supporter", ik ben gewoon heel eerlijk.. zo denk ik erover.

Mja ze mogen ook wel weer één keer in zeven jaar waarvan er vier van ons waren. All in all, de eredivisie vind ik vrij saai dus ik hoop dat het volgend jaar wat interessanter wordt (en ondanks mijn Ajax haat hoop ik wel dat hun huidig team toch wel een beetje bij elkaar blijft, vooral Vertonghen, Alderweireld, Van Der Wiel *hopelijk een beter seizoen*, De Jong en Ooijer voor leedvermaak)

Edited by P4P3R, 21 May 2011 - 03:10 PM.

Omae no mono wa ore no mono, ore no mono wa ore no mono da

Posted Image

#155 Mr. Mike

Mr. Mike

Super Elite

• Members
  • 6,280 posts
  • Demo Clan:cC.
  • Demo Team:[B]

Posted 21 May 2011 - 03:34 PM

conclusie: kut joden

Serieus als je Eriksen niks bijzonders vind heb jij echt geen ene bal verstand van voetbal, die jongen gaat t maken en heel groot worden geloof mij maar op zijn leeftijd al zo een rol in een kampioens team dat kan niet anders, of er moet een blessure komen ofzo maar daar ga ik niet van uit.

Ebecillio en Boilesen zijn nog brooky's zijn er net bij en fokking jong dus ze hebben die paar wedstrijden helemaal niet slecht gedaan.

Ooier komt uit de jeugd ajax.

Vermeer is een prima vervanger voor stekeleburg die miss op het moment voor zijn blessure een van de beste keepers ter wereld was (Mijn mening).

van der Wiel laatste wedstrijden minder maar hele seizoen fokkking goed gespeeld, is niet zo gek ook die man heeft 52 wedstrijden achter elkaar met ajax in de voeten en een WK.

En de Jong heeft ook een goed seizoen gedraaid op meerdere positie's en komt overal uit de voeten.

Even serieus het is een team met allemaal jonge jochies alleen ooier heeft echt ervaring en die bakt er niks van dus je kan m niet eens op stellen alleen paar min, na 50 meter is hij kapot.

En kut joden zeg je stoer bolle, 200 KM verderop achter je computer. :F:F:F:F:F:F:F:F

Wat doe je nou moeilijk? ik heb toch gezegd dat ajax terecht gewonnen heeft.

Zoals lumi al zei, de meeste ajax supporters zijn gewoon stelletje randdebielen.

En eigenlijk heb ik tegen jou niks te bewijzen wie of wat ik ben, dus rant lekker door :)

Een klein groepje verpest het voor de rest. Miss denk je dat kleine groepje is groot omdat het net zoveel supporters zijn als twente in totaal heeft okee, maar voor ajax begrippen is het een klein groepje.

De sfeer bij twente is beter met dit soort dingen, omdat wij betere supporters hebben dan ajax, maar ook bij ons lopen er wel kneusjes rond die ruzie gaan zoeken.

Jij weet ook maar een ding te zeggen. Ga is in een volle arena zitten kijken wat voor sfeer der hangt, Ajax had 90 min continu alle supporters achter zich, kunnen we van twente niet zeggen.

True true, vond het wel irritant in het begin maar opzich is het grappig.. die vent is kierewiet.

Anywho, ik blijf bij wat ik al gezegd heb. Suarez is trouwens gewoon een kakkerlak.
Noem me een "lage supporter", ik ben gewoon heel eerlijk.. zo denk ik erover.

Mja ze mogen ook wel weer één keer in zeven jaar waarvan er vier van ons waren. All in all, de eredivisie vind ik vrij saai dus ik hoop dat het volgend jaar wat interessanter wordt (en ondanks mijn Ajax haat hoop ik wel dat hun huidig team toch wel een beetje bij elkaar blijft, vooral Vertonghen, Alderweireld, Van Der Wiel *hopelijk een beter seizoen*, De Jong en Ooijer voor leedvermaak)

Heb je suarez al bij liverpool gezien? dan praat je wel anders denk ik. Zieke goals maakt hij. Hoe zeer ik het zou willen betwijfel ik dat het bij mekaar blijft. Van der wiel heeft al meerdere clubs geïnteresseerd in hem, Vertonghen ook en heeft al aan gegeven als er een mooie club komt dat ie verder wil gaan. De jong zal denk ik wel blijven en ooier zal wel stoppen. Alderweireld zal denk ik ook nog jaartje blijven. Weet ik niet zeker tho.
We ride together, We die together, HsS for life.
Posted Image

XILLAX zegt (14:14):
kass online?
Mike. zegt (14:14):
Yes
XILLAX zegt (14:15):
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"
Mike. zegt (14:15):
muahzor@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHA

#156 Laffe Herder

Laffe Herder

Camham

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,424 posts
  • Fairplay Guid:25-11

Posted 21 May 2011 - 03:57 PM

Met de selectie die Ajax tot haar beschikking heeft is het aan haar stand verplicht om volgend jaar wéér kampioen te worden. Vooral als je de beste twee keepers van Nederland hebt, met in het hart van de verdediging een Belgisch duo die zowel links als rechts kunnen openen, omdat er een linksbenige en rechtsbenige speler staat. Ik vind Alderweireld de betere mandekker, maar Vertongen de meer aansprekende man en tevens beter voetballer. Aan de zijkanten twee relatief, jonge voetballers, waarvan Van der Wiel al een vaste waarde in het Nederlands elftal is, hetzij bij gebrek aan beter. Het middenveld bestaat echter wel uit dwergen, maar door De Zeeuw en Eriksen heeft Ajax veel loopvermogen tot haar beschikking en ook een redelijke capaciteit aan energie en voetballend vermogen. Siem de Jong is een alleskunner die zich goed gemanifesteerd heeft, gezien het hele seizoen. Een voorbeeld voor iedere jeugdspeler. Van Ebecilio gaat mijn hart niet sneller kloppen, vind het zelf meer een Imbecilio. Zie daar liever Özbiliz staan, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij. Ook heeft Ajax nog Eyong TARKA Enoh op de bank zitten, waarvan veel zeggen dat het een middelmatige voetballer is, maar ik vind het een heel, nuttige voetballer die ik graag meer zie spelen. Ook al levert hij zo nu en dan een bal in, toch pakt hij er ook veel af. Hopelijk valt er nog wat aan hem te verbeteren. Ook El Hamdaoui vind ik een goede voetballer, maar past, jammer genoeg, niet in 'het Ajaxsysteem'.

2012 wordt opnieuw het jaar van de Amsterdammers en mede-Ajacieden.

Edited by Laffe Herder, 21 May 2011 - 03:58 PM.

#157 bucket

bucket

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,597 posts
  • Demo Team:|NoDe|
  • Fairplay Guid:5ed2e

Posted 21 May 2011 - 04:08 PM

Met de selectie die Ajax tot haar beschikking heeft is het aan haar stand verplicht om volgend jaar wéér kampioen te worden. Vooral als je de beste twee keepers van Nederland hebt, met in het hart van de verdediging een Belgisch duo die zowel links als rechts kunnen openen, omdat er een linksbenige en rechtsbenige speler staat. Ik vind Alderweireld de betere mandekker, maar Vertongen de meer aansprekende man en tevens beter voetballer. Aan de zijkanten twee relatief, jonge voetballers, waarvan Van der Wiel al een vaste waarde in het Nederlands elftal is, hetzij bij gebrek aan beter. Het middenveld bestaat echter wel uit dwergen, maar door De Zeeuw en Eriksen heeft Ajax veel loopvermogen tot haar beschikking en ook een redelijke capaciteit aan energie en voetballend vermogen. Siem de Jong is een alleskunner die zich goed gemanifesteerd heeft, gezien het hele seizoen. Een voorbeeld voor iedere jeugdspeler. Van Ebecilio gaat mijn hart niet sneller kloppen, vind het zelf meer een Imbecilio. Zie daar liever Özbiliz staan, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij. Ook heeft Ajax nog Eyong TARKA Enoh op de bank zitten, waarvan veel zeggen dat het een middelmatige voetballer is, maar ik vind het een heel, nuttige voetballer die ik graag meer zie spelen. Ook al levert hij zo nu en dan een bal in, toch pakt hij er ook veel af. Hopelijk valt er nog wat aan hem te verbeteren. Ook El Hamdaoui vind ik een goede voetballer, maar past, jammer genoeg, niet in 'het Ajaxsysteem'.

2012 wordt opnieuw het jaar van de Amsterdammers en mede-Ajacieden.

#158 Mr. Mike

Mr. Mike

Super Elite

• Members
  • 6,280 posts
  • Demo Clan:cC.
  • Demo Team:[B]

Posted 21 May 2011 - 04:09 PM

Kan t goal alleen niet vinden maar kijk na klein beetje dat goal. Was volgens mij zijn 2e. Wel sick XD.

We ride together, We die together, HsS for life.
Posted Image

XILLAX zegt (14:14):
kass online?
Mike. zegt (14:14):
Yes
XILLAX zegt (14:15):
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"
Mike. zegt (14:15):
muahzor@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHA

#159 maKatzo

maKatzo

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,312 posts
  • Demo Clan:MTS|
  • Demo Team:anonymous::
  • Fairplay Guid:sof2!

Posted 21 May 2011 - 07:41 PM

Joey: heeft het niet helemaaaaaal op een rijtje:P

BTW lol vermeer heeft al wat 1,2 (?) jaar niet meer echt een goede reeks wedstrijden gekeeped en dan zeg je dat hij het slecht doet? LOLOL

ps.

no offense joey:P
Posted Image

Notice how someone who names the topclans always puts cC first. Eat that c4.

#160 heldro

heldro

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,660 posts
  • Demo Clan:emperor.
  • Demo Team:ImperiaL`
  • Full Clan:dreamteam.
  • Fairplay Guid:5f998

Posted 21 May 2011 - 08:51 PM

zegt genoeg denk ik