De Jong scoorde op het middenveld ook al, Eriksen is het grootste talent dat op het moment in Nederland rondloopt, Vermeer is na Stekelenburg de beste keeper van de eredivisie imoVermeer: blabla, niks bijzonders
Boilesen: tja, so-so
Vertonghen: duidelijk de beste van Ajax dit seizoen
Alderweireld: leuke naam
Van Der Wiel: vrij bagger seizoen
Eriksen: niks bijzonders
De Jong: scoort toevallig
Ebecilio: meh, ksnap niet wat er zo geweldig is aan die vent
Blind: niks bijzonders
Ooijer: zielig ventje met z'n "ik ben een echte Amsterdammer", flikker toch op man je hebt 10 seizoenen bij PSV gespeeld en 1 bij Ajax nu, ben je misschien wel geboren in Amsterdam maar dan nog
En De Zeeuw is maar een misselijk klein ventje, denkt dat ie een big shot is.
Niemand verdiende de titel dit jaar maar de commotie die naderhand ontstaat is weer typisch Ajax, alles wordt opgeblazen.. nee jullie zijn niet de beste, nee jullie hadden geen goed seizoen en nee, dit is niet een Ajax waar ik ooit voor zou juichen.
^ Tis eigenlijk wat Buttje al zegt, dit Ajax is gewoon kut
Conclusie: kut joden
Janssen en Sigthorsson en Boerichter moedig ik echt aan. Janssen kan denk ik perfect spelen tussen de kleine, jongere jongens als Eriksen/De Jong/De Zeeuw etc. die een flink loopvermogen hebben en die perfect bediend kunnen worden door Theo. Boerrigter heeft zeker talent als voetballer. Ik denk alleen dat Mertens te duur is.kheb toch minstens 2 keer aangegeven dat het sarcastisch was
![]()
lol jezus wat een reactie, moet ik hier serieus op in gaan? als je eriksen niets bijzonders vindt, ben je er zeker ook zo een die zei dat suarez middelmatig was.
dit ja
ajaxied..![]()
maar ff to the point:
alle drie de topploegen in de eredivisie waren drama dit jaar, maar uiteindelijk moet er natuurlijk een winnen. Of het nou ajax, psv of twente was -> bij elk van deze drie clubs zouden er bakken vol commentaar zijn omdat ze eigenlijk alle 3 gewoon fucking slecht waren dit seizoen. Ajax heeft in geen honderd jaar meer een schaal gewonnen dus dat ze nu een keer winnen, so be it!
overigens als ze nu Janssen, Sigthorsson en Boerrigter of Mertens halen zie ik Ajax wel nog sterker worden (al zou dit waarschijnlijk wel betekenen dat Vertonghen weggaat en de Steek mss ook). PSV dat nu Assaidi wil gaan halen vind ik ook een goeie, maar natuurlijk moet dat weer als vervanger van dzsudzsak zijn. zo schieten we nooit wat op hier.. wel hulde omdat isaksson en engelaar weg moeten
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Assaidi een aantrekkelijkere speler vind dan Dzsudzsak, maar dat komt wellicht ook door het type voetbal dat het type voetbal dat PSV de laatste tijd gespeeld heeft. Ook zou ik het echt een schande vinden als Dzsudzsak naar een of andere random kutclub in Rusland zou gaan voor het geld. Evenals De Zeeuw ( Ook al is die club minder random
Ik hoop ten zeerste dat Vertonghen blijft, hij was dit seizoen toch echt de drijvende kracht in de opbouw....