Jump to content

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:14 PM) https://www.mediafir...o/DEMO.zip/file
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:14 PM) /connect 85.144.232.228:20100 8 pm ces
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:13 PM) https://www.youtube....h?v=5rXCwsV_3bc
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:13 PM) we still play everyday hitmans 8 a clock
@  RAx* : (03 July 2026 - 04:02 PM) I played this game like 10-15 years ago :D
@  RAx* : (03 July 2026 - 04:01 PM) Hi is this game still working?
@  TRUE : (13 June 2026 - 12:51 AM) candyman
@  dAN-G_ : (03 June 2026 - 05:35 AM) Prsk & Dan-G still going at it
@  Kyro : (25 May 2026 - 10:01 AM) https://www.demobase...vive-the-scene/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:03 PM) https://sof2aftermath.online/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:02 PM) We play nowdays mix in full https://discord.gg/RF6ukKWNB Join if want play. Firstperson only
@  kansta : (01 May 2026 - 04:17 PM) https://discord.gg/RF6ukKWNB
@  Kyro : (01 May 2026 - 03:21 PM) hop in boys its gonna start soon
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) full tournament 1000 price pool, if ppl intrested
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) discord.gg/sof2aftermath
@  Fastlain : (21 April 2026 - 02:38 PM) Butcher can only play if he sponser hitman fragnet server
@  kansta : (19 April 2026 - 06:03 PM) https://discord.gg/GF73Qv3dc9 if you need sof2 so join my discord
@  kansta : (19 April 2026 - 06:02 PM) 8pm cest we play
@  Butcher : (18 April 2026 - 08:05 PM) I'm gona play sometime in tea, when is it going?
@  Stark.420 : (09 April 2026 - 07:42 AM) for sure its fun
@  luisu : (08 April 2026 - 09:25 PM) Need to come own some day..
@  Stark.420 : (08 April 2026 - 08:04 PM) /connect 85.144.232.228:20100 8 pm cest
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) amex sucks btw
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) sup ross
@  Stark.420 : (06 April 2026 - 07:56 PM) https://imgur.com/a/SaGdmwP 20 players in demo tonight, 8 pm CEST
@  Fastlain : (06 April 2026 - 04:01 PM) yo jaron is there away we can do it for you , or help you ?
@  shift : (06 April 2026 - 04:23 AM) dont have the time to maintain it unfortunately
@  kansta : (05 April 2026 - 09:23 AM) yo, can you put fairplay back? :D
@  Fastlain : (15 March 2026 - 01:37 PM) connect 85.144.232.228:20100
@  kansta : (06 March 2026 - 06:38 PM) tea time

Photo

Fitna - The Movie

110 replies to this topic

#1 Anus Cocainus

Anus Cocainus

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,381 posts
  • Demo Clan:Ginne
  • Demo Team:Oknie
  • Fairplay Guid:712e3

Posted 27 March 2008 - 12:34 PM

Ik denk ik open is een topic over de film van Wilders, aangezien het zo'n issue is op het moment.
Blijf alsjeblieft ontopic, iedereen heeft een mening, accepteer een ander zijn visie. Als je zelf kritiek uit op iemand zijn mening onderbouw dit dan met goede argumenten. Geen kleine kinderen praat hier.
Ben ook zeer benieuwt hoe moslims over de film denken.

Ik vind dat die film er echt moet komen, zolang het binnen de wet valt moet alles te publiceren zijn, en zeker niet terugdeinsen na wat dreigementen uit binnen en buitenland. De Koran hoeft niet helemaal weg van mij, maar er staan gewoon hele nare dingen in zoals: ''Slacht ongelovigen af, waar je ze maar kan vinden''.
Natuurlijk volgen niet alle moslims de koran letterlijk, maar toch denk ik dat de moslim gemeenschap totaal geen kritiek op het eigen geloof dult.
In tegenstelling tot het christendom, waar eigen interpretatie en zelfontplooing erg word gestimuleert. Een geloof dat niet openstaat voor veranderingen en nuances, en ook zijn geloof aan anderen wil opleggen, kan alleen maar resulteren in terrorisme.

Demobase kom er maar in

"Being offended is a choice!"

Posted Image Small Penis Award 2010

#2 project

project

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,745 posts

Posted 27 March 2008 - 01:09 PM

wilders is gek.. zijn ideen kan hij nauwelijk ondersteune, en ook al vind ik soms ook wel dat buitenlanders agressief kunnen zijn, dat geldt hetzelfde voor autochtonen.

door die film uit te brengen brengt hij zichzelf en heel nedelrand in gevaar.

k las vandaag in de krant dat hij wel bereidt was om met moslims te gaat discusieren, dat wou hij eerst niet.

#3 kopje

kopje

FNG

• Members
  • Pip
  • 25 posts

Posted 27 March 2008 - 02:12 PM

meer dan 1000 mensen gingen op zaterdag in amsterdam staken tegen de film De meeste waren
autochtonen

http://www.youtube.com/watch?v=-L-GOHa5-YQ

#4 Anus Cocainus

Anus Cocainus

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,381 posts

Posted 27 March 2008 - 02:27 PM

meer dan 10 000 mensen gingen op zaterdag in amsterdam staken tegen de film De meeste waren
autochtonen

Ze hoopten op 10000 mensen, het waren er dus maar 1000, zware tegenvaller dus.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/89489

#5 kopje

kopje

FNG

• Members
  • Pip
  • 25 posts

Posted 27 March 2008 - 02:31 PM

Ik zeg alleen maar 1 ding
! LET MAAR OP ! HOE NEDERLAND GAAT WORDEN !!! NA HET FILM VAN WILDERS !

Dan mogen jullie allemaal geertje bedanken van het schade van jullie land

#6 luminoKo

luminoKo

詐欺師の本能

• Moderators
  • PipPipPipPip
  • 4,535 posts
  • Demo Clan:c4. / relinquished.
  • Demo Team:!nfuriating.
  • Full Clan:dTeam #
  • Fairplay Guid:light

Posted 27 March 2008 - 02:41 PM

Toch vind ik dat Wilders vrijheid van mening heeft, dus als hij die film wilt laten zien en zoals Anus zegt dat alles binnen de wet valt, waarom niet? Er zijn genoeg films over jezus gemaakt waar hij gekruisigt wordt, maar dat wordt uiteindelijk ook gepubliceerd ondanks wat kritiek.
Posted Image
ひどく腹立たしい

#7 kopje

kopje

FNG

• Members
  • Pip
  • 25 posts

Posted 27 March 2008 - 02:42 PM

http://www.youtube.com/watch?v=MHyGPqkft8c

#8 Juul

Juul

lolypopslet

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,062 posts
  • Demo Clan:-
  • Demo Team:[B]illy's

Posted 27 March 2008 - 02:49 PM

Ik zeg alleen maar 1 ding
! LET MAAR OP ! HOE NEDERLAND GAAT WORDEN !!! NA HET FILM VAN WILDERS !

Dan mogen jullie allemaal geertje bedanken van het schade van jullie land

hopelijk enig schadeherstel van alles wat die buitenlanders hier hebben aangericht!

ik zeg weg ermee!!

except ibi and alper <3
Big Tsunami in Japan from 8.9 Earthquake:

spieter spetter spater, lekker in het water

edited by lumiko to:

splash splash splash nice in the water

[B]illy's :
Posted Image Team-Tournament 2007
Posted Image Dads Team-Tournament 2008
Posted Image Demobase INF Team Cup III
Posted Image Demobase Team Cup IV

#9 maniman

maniman

Moderators

• Members
  • PipPipPipPip
  • 4,366 posts

Posted 27 March 2008 - 02:50 PM

Kijk dit filmpje eens;
http://www.youtube.com/watch?v=UNWi2FHH ... re=related

Ik wil alleen zeggen tegen de mensen die van alles geloven.
YOU GOT MANIPULATED. Imo, jullie sucken dat jullie van alles geloven, doe je huiswerk is voordat je je mening uit.

Een quote van hem filmpje

terroristen misbruiken de islam om er zelf
machtig(er) van te worden.
Neem Osama als voorbeeld.

maar je hebt ook bush en al die andere apen die de bijbel gebruiken

Mirror-retarded-down-syndrome.gif

#10 Juul

Juul

lolypopslet

• Members
  • 5,062 posts
  • Demo Clan:-
  • Demo Team:[B]illy's

Posted 27 March 2008 - 02:59 PM

ok even serieus dan maar;

Ik ben een fel tegenstander van de fundamentalistische Islam en de Imams die hun ideeen vanuit Saudi Arabie Europa insluizen -DIE Moslims moet je inderdaad aanpakken. Maar door de gematigde Moslims met de extreme op een hoop te gooien en allen te schofferen lost Wilders het probleem niet op - Maar mischien is het wel goed om het op deze manier voort te strijden! Je krijgt geen aandacht door alles voor beide partijen liefdadig op te lossen, soms moet je de opperhand nemen en je mening uiten in dit slappe nederland! Moslims doen het ook dus waarom wij niet?
Big Tsunami in Japan from 8.9 Earthquake:

spieter spetter spater, lekker in het water

edited by lumiko to:

splash splash splash nice in the water

[B]illy's :
Posted Image Team-Tournament 2007
Posted Image Dads Team-Tournament 2008
Posted Image Demobase INF Team Cup III
Posted Image Demobase Team Cup IV

#11 P4P3R

P4P3R

King

• Members
  • 9,660 posts
  • Demo Team:nsz
  • Fairplay Guid:P4P3R

Posted 27 March 2008 - 03:28 PM

Need2watch the film asap
Omae no mono wa ore no mono, ore no mono wa ore no mono da

Posted Image

#12 maniman

maniman

Moderators

• Members
  • PipPipPipPip
  • 4,366 posts

Posted 27 March 2008 - 03:46 PM

Ja maar Juul, die terroristen of die fundamentalistische Islam en de Imams, zijn GEEN moslims!
Ook de meeste jongeren in nederland met een Turkse of Marrokaanse afkosmt zijn GEEN moslims! Of tewel slechte moslims

Mirror-retarded-down-syndrome.gif

#13 Anus Cocainus

Anus Cocainus

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,381 posts

Posted 27 March 2008 - 03:51 PM

ok even serieus dan maar;

Ik ben een fel tegenstander van de fundamentalistische Islam en de Imams die hun ideeen vanuit Saudi Arabie Europa insluizen -DIE Moslims moet je inderdaad aanpakken. Maar door de gematigde Moslims met de extreme op een hoop te gooien en allen te schofferen lost Wilders het probleem niet op - Maar mischien is het wel goed om het op deze manier voort te strijden! Je krijgt geen aandacht door alles voor beide partijen liefdadig op te lossen, soms moet je de opperhand nemen en je mening uiten in dit slappe nederland! Moslims doen het ook dus waarom wij niet?

De Koran staat gewoon vol met haatdragende passages, en er word opgeroepen niet-gelovigen uit te moorden. En daar ligt nou het probleem. Er is volgens de Koran gewoon geen tussenweg, OF je bent moslim, OF je bent een ongelovig varken waarvan de keel moet worden doorgesneden.
En daar zal de film ook over gaan, niet over de moslims in het algemeen.

wilders is gek.. zijn ideen kan hij nauwelijk ondersteune, en ook al vind ik soms ook wel dat buitenlanders agressief kunnen zijn, dat geldt hetzelfde voor autochtonen.

door die film uit te brengen brengt hij zichzelf en heel nedelrand in gevaar.

k las vandaag in de krant dat hij wel bereidt was om met moslims te gaat discusieren, dat wou hij eerst niet.

''Door die film uit te brengen brengt hij zichzelf en heel nederland in gevaar.''

Je slaat een stap over. Wilders brengt een film uit over de Koran en de barbaar Mohammed. Alle feiten voor de film kan je gewoon uit de Koran halen, het zijn gewoon opsommingen van wat er in dat boek staat.
Vervolgens zijn er een hoop moslim-extremisten die ontiegelijk boos zijn, omdat Wilders hun profeet zou bespotten. Ze vinden dat hij gedood mag worden voor dit feit.

Het probleem is dus gewoon dat die extremisten niet open staan voor discussie, als je Mohammed's woord in twijfel trekt moet je dood.
Vervolgens zeggen ze dat ze aanslagen gaan plegen enz. enz.
Is Wilders (die een legale film uitbrengt) dan gevaarlijk voor Nederland, of die extremisten die hier de boel op willen blazen?

''ik las vandaag in de krant dat hij wel bereidt was om met moslims te gaat discusieren, dat wou hij eerst niet''

Er was een moslim-organisatie die hem had uitgenodigd samen de Koran te komen lezen, en daar heeft hij idd ook voor bedankt. Hij zou niet langskomen om erover te discusieren, maar om voorgelzen te worden en daar paste hij voor.

Verder wil Wilders pas in gesprek NA de film, omdat iedereen dan pas kan oordelen. (en terecht lijkt me)

#14 SHADE

SHADE

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 953 posts

Posted 27 March 2008 - 03:58 PM

Wilders heeft de vrijheid om zijn mening te uiten. Hij gaat dingen zeggen over een boek en daar word zo belachelijk veel stampij over gemaakt. Het moet eens afgelopen zijn met alle extremisten in alle vormen. Ik heb niks tegen de islam alleen tegen de extremisten die dat boek misbruiken. En dit wil Wilders aan de kaak stellen. Er wordt zoveel stampij gemaakt om niks. Als ze nou gewoon eerst de film uitbrengen en dan een normale reactie geven en niet zo spasties als ze nu doen. Wij hebben het recht van vrijheids van menings uiting. Hij maakt geen enkele persoon belachelijk ook de profeet mohammed niet. Hij uit alleen zijn mening over de koran.

meer dan 1000 mensen gingen op zaterdag in amsterdam staken tegen de film De meeste waren
autochtonen

allemaal nerdjes die mensen
Posted Image

#15 Guest_alper_*

Guest_alper_*
  • Guests

Posted 27 March 2008 - 04:09 PM

anus ik magje dus neem dit allemaal niet te persoonlijk.

Je zegt dat wij iets geloven wat de ongelovige dood wilt hebben. ait ait

hoevaak heb jij dat zien gebeuren eigenlijk?
je zegt zelf, accepteer iemands zn visie, waarom kan jijdat niet?

#16 SHADE

SHADE

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 953 posts

Posted 27 March 2008 - 04:15 PM

anus ik magje dus neem dit allemaal niet te persoonlijk.

Je zegt dat wij iets geloven wat de ongelovige dood wilt hebben. ait ait

hoevaak heb jij dat zien gebeuren eigenlijk?
je zegt zelf, accepteer iemands zn visie, waarom kan jijdat niet?

de moslim extremisten die zichzelf opblazen uit de naam van allah zijn toch niet helemaal normaal bezig. Allah wilt alleen versreiding van de islam op een normale marnier. Niet dat er aanslagen in zijn naam worden gedaan. Extremisten zijn gewoon funest in onze maatschappij. Niet alleen de allochtonen zelfs de autochtonenen extremisten
Posted Image

#17 Guest_alper_*

Guest_alper_*
  • Guests

Posted 27 March 2008 - 04:17 PM

GEEN ENKEL PERSOON MAG IEMAND VERMOORDEN,
btw : ga de quran leze of wat dan ook voordat je hier komt posten

Die terroristen zijn GEEN MOSLIMS.

#18 SHADE

SHADE

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 953 posts

Posted 27 March 2008 - 04:18 PM

en toch willen ze zo overkomen en dat is funest voor de islam
Posted Image

#19 Guest_alper_*

Guest_alper_*
  • Guests

Posted 27 March 2008 - 04:20 PM

wat kan ons die terroristen schelen eigenlijk? het gaat wilders tog om nederland rofl.

weetje wat het is, mensen zoals anus en marco hebben al een idee van hoe wij inelkaar zitten, dat gaat ook niet makkelijk veranderen. daarom zal ik hier niet meer posten, heb geen zin om voor nix te posten

#20 Crono*

Crono*

Elite

• Members
  • PipPipPip
  • 386 posts
  • Demo Clan:Explosive c4

Posted 27 March 2008 - 04:21 PM

als je zou kijken naar puur de kritiek op het geloof, dan zou ik de film ook accepteren..

als je puur zou kijken naar de gevolgen die de film met zich mee brengen na het publiceren ervan, zou ik zeggen: geen verstandig besluit om de film bloot te laten stellen aan de samenleving (gelovigen van de mensen betreffende religie). ik vraag me af of dat voor een verbetering van de samenleving zal betekenen

verder vind ik het gewoon jammer dat er moslims zijn die niet kunnen accepteren dat andere mensen kritiek of een andere mening hebben over het geloof dat ze uitoefenen. daarbij vind ik niet dat je meteen alle moslims over 1 kamp moet scheren m.b.t. het niet accepteren van de film en dat alle moslims extremistisch zijn. ik weet natuurlijk niet de hoeveelheid van het aantal moslims die tegen de films zijn, maar ik schat dat het niet zo'n grote groep betreft.

verder vind ik het ook niet nodig om de film te publiceren. wilders heeft idd recht op vrijheid van meningsuiting, maar wat wil hij hiermee bereiken? wil hij zo nog meer aandacht voor zijn standpunten op politiek gebied? naar mijn inschatting zijn zijn standpunten m.b.t. tot de politieke visie die hij bezit al ruim voldoende.
Verder bekijk ik het gewoon optimistisch, naar mijn mening gaat het redelijk goed met de integratie van de autochtonen binnen NL en is de film ook niet relevant voor de huidige situatie binnen NL

Reply to this topic

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users