Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fitna - The Movie
Posted 27 March 2008 - 08:45 PM
zou steven het ook krijgn?
Remco Ellen zegt:
het zal een mysterie blijven
- . G.OKHÃÂN.. // zegt:
wat sex ?
Remco Ellen zegt:
ja
- . G.OKHÃÂN.. // zegt:
ahahahhaha zkrrr niet ahah
Posted 27 March 2008 - 08:49 PM
wilders is gek.. zijn ideen kan hij nauwelijk ondersteune, en ook al vind ik soms ook wel dat buitenlanders agressief kunnen zijn, dat geldt hetzelfde voor autochtonen.
door die film uit te brengen brengt hij zichzelf en heel nedelrand in gevaar.
k las vandaag in de krant dat hij wel bereidt was om met moslims te gaat discusieren, dat wou hij eerst niet.
''Door die film uit te brengen brengt hij zichzelf en heel nederland in gevaar.''
Je slaat een stap over. Wilders brengt een film uit over de Koran en de barbaar Mohammed. Alle feiten voor de film kan je gewoon uit de Koran halen, het zijn gewoon opsommingen van wat er in dat boek staat.
Vervolgens zijn er een hoop moslim-extremisten die ontiegelijk boos zijn, omdat Wilders hun profeet zou bespotten. Ze vinden dat hij gedood mag worden voor dit feit.
Het probleem is dus gewoon dat die extremisten niet open staan voor discussie, als je Mohammed's woord in twijfel trekt moet je dood.
Vervolgens zeggen ze dat ze aanslagen gaan plegen enz. enz.
Is Wilders (die een legale film uitbrengt) dan gevaarlijk voor Nederland, of die extremisten die hier de boel op willen blazen?
''ik las vandaag in de krant dat hij wel bereidt was om met moslims te gaat discusieren, dat wou hij eerst niet''
Er was een moslim-organisatie die hem had uitgenodigd samen de Koran te komen lezen, en daar heeft hij idd ook voor bedankt. Hij zou niet langskomen om erover te discusieren, maar om voorgelzen te worden en daar paste hij voor.
Verder wil Wilders pas in gesprek NA de film, omdat iedereen dan pas kan oordelen. (en terecht lijkt me)
anus ik vin het ook helemaal verkeerd dat hij hierdoor vermoord zou kunnen worden, dat slaat ook nerguns op en ik kan me er ook flink over opnaaien, maar waarschijnlijk gaat het wel gebeuren en dat kan je niet tegen houden. dus voor mij gaat het ff niet om dat de moslims te agressief zouden zijn maar meer om de gevolgen.. ik denk dat, dat belangrijkker is dan wie er nou gelijk heeft..
en dat van dat stuk over die discusie weet ik niet meer dan dat er in de krant stond, en daar leek het er gewoon op dat hij eerst weigerde en nu ineens niet.
Posted 27 March 2008 - 08:54 PM
ook nog , wrm maken jullie je druk om als er in nederland geen terrorisme is ? alleen maar slecht opgevoedde jongeren zowel hollanders als buitenlanders.
zou steven het ook krijgn?
Remco Ellen zegt:
het zal een mysterie blijven
- . G.OKHÃÂN.. // zegt:
wat sex ?
Remco Ellen zegt:
ja
- . G.OKHÃÂN.. // zegt:
ahahahhaha zkrrr niet ahah
Posted 27 March 2008 - 08:58 PM
wilders is gek.. zijn ideen kan hij nauwelijk ondersteune, en ook al vind ik soms ook wel dat buitenlanders agressief kunnen zijn, dat geldt hetzelfde voor autochtonen.
door die film uit te brengen brengt hij zichzelf en heel nedelrand in gevaar.
k las vandaag in de krant dat hij wel bereidt was om met moslims te gaat discusieren, dat wou hij eerst niet.
Dit is wel weer 1 van die dingen waardoor ik Wilders juist gelijk zou geven [ondanks dat ik dat uiteindelijk NIET doe]. Het komt er zo'n beetje op neer dat je zegt dat "wij" ons moeten aanpassen aan "hen" [de extremisten] omdat we bang voor ze zijn. Vraag het maar eens aan Jan, Daan. Vraag maar eens hoe Hitler "terreur" gebruikten in WWII [nee ik vergelijk de extremisten NIET met Hitler, dit is een voorbeeld om het begrip terreur te verduidelijken]
Posted 27 March 2008 - 09:10 PM
Posted 27 March 2008 - 09:44 PM
By making this movie he points out stuff we allready knew, YES there are islam extremists, no fucking shit sherlock. He just declared war on the islam which is exactly what the extremists wanted. He creates more hate, more islam extremist and more racists on the dutch side, the war he speaks of is the war he made by creating this movie.
Im not saying I think the islam is a good belief and yes a group of islams did bring violence upon the western civilizations and it sucks. From what I know the koran can be interpreted in many ways, this is the way he got it through I'm guessing, if those lines really are written down in the holy book the q'ran, well that be pretty disturbing. We have to fight this belief of moslim power, its not gonna happen for starters, there is no way that the islamic countries can ever in their lives take over europe, america and the uk. I didnt even mention the chinese yet. Lmao. What is wilders thinking, as if ever.
god do i hate this guy. Ok, 1 more terroristic act for the greater good - killing wilders.
Guest_alper_*
Posted 27 March 2008 - 09:58 PM
Islam betekent niks meer dan PEACE. waarom heb je nog nooit een terrorist in nederland gezien, die zich zelf opblaast en paar mensen met zich mee brengt? omdat we ANDERS opgevoed zijn dan de gemanipuleerde 'moslims' in de oosten of wt dan ook.
Posted 27 March 2008 - 09:59 PM
im pretty sure it will have his sights
jonge schaf al het geloof af en 95% van alle oorlogen houden spontaan op!
best wel grappig dat mensen geloven voor vrede aarde, wat de intensie is van elke god neem ik aan? maar het enige wat het brengt is wanhoop/verdriet/oorlog/moord etc etc.
dus waarom nog geloven?
allah kan van mij de tering krijgen en alle andere goden ook
knoop ze aan de hoogste boom zeg ik!
en jah.. IK TART DE GODEN
edited by lumiko to:spieter spetter spater, lekker in het water
splash splash splash nice in the water
[B]illy's :
Team-Tournament 2007
Dads Team-Tournament 2008
Demobase INF Team Cup III
Demobase Team Cup IV
Posted 27 March 2008 - 10:01 PM
Waarom hebben jullie het idee van dat moslims, Nederland willen overnemen. LMAO.
Islam betekent niks meer dan PEACE. waarom heb je nog nooit een terrorist in nederland gezien, die zich zelf opblaast en paar mensen met zich mee brengt? omdat we ANDERS opgevoed zijn dan de gemanipuleerde 'moslims' in de oosten of wt dan ook.
islam betekent peace!!!
juist uhm ok
en daarom moet iedereen die niet in ONZE vrijheid geloofd maar dood?
alper beste kerel hoor maar je spreekt jezelf tegen... of doet de islam dat nou?!?!
nouja boeie het is gewoon 1 grote rommel
[B]illy's :
Team-Tournament 2007
Demobase Team Cup IV
Posted 27 March 2008 - 10:11 PM
Je spreekt de islam aan alsof het geloof bestaat uit mensen die allemaal vinden dat iedereen met een ander geloof dood moet, raar maar mijn vrienden hebben me nooit de dood toegewenst..
dat jij dat niet weet is een heel ander verhaal!
en jah het geloof bestaat uit mensen die dat vinden! want mensen hebben die boeken geschreven, allah niet hoor want die bestaat immers niet!!! of wil jj zeggen dat allah even paar boekjes geschreven heeft en die op de aarde heeft neergelegd zodat islamitisch tuig hem kan volgen? nah, mensen bedachten een goeie reden om boven een ander uit te steken! om wereldmacht over te nemen! toen kwam er een n00b genaamd allah en stemde tot alles toe, je moet allah zien als een karakter uit spiderman! alleen het probleem is dat spiderman hem kick ass gaat geven voordat het doek valt!
en kom net aan dat de koran geschreven is doordat allah mensen het voor hem liet doen of een ander bs verhaal! mensen hebben allah verzonnen net zoals ze god verzonnen hebben!
[B]illy's :
Team-Tournament 2007
Demobase Team Cup IV
Guest_alper_*
Posted 27 March 2008 - 10:19 PM
come fucking on HAHAHAH jullie praten over dingen die amper plaatsvinden HAHHAHA
Guest_alper_*
Posted 28 March 2008 - 03:29 AM
’Wilders verdraait teksten uit Koran’
PVV-leider Geert Wilders verdraait in zijn film Fitna teksten uit de Koran. Hij laat met opzet passages weg die de citaten die hij gebruikt, in een ander licht zetten. Dat zegt Fred Leemhuis, hoogleraar in Groningen en vertaler van het heilige boek van de moslims.
Groningen
ANP
Leemhuis noemt twee citaten uit de Koran. Het eerste is soerat 8, vers 60. In de vertaling van Leemhuis, die in 1989 verscheen, luidt de eerste zin van dat vers: „En maakt tegen hen zo goed als jullie kunnen de bewapening en de inzetbare paarden gereed om Gods vijand en jullie vijand daarmee vrees aan te jagen en afgezien van hen anderen die jullie niet kennen, maar die God kent.â€Â
Posted 28 March 2008 - 04:19 AM
Btw, de mens kan PRECIES hetzelfde doen met de bijbel inplaats van de koran, overduidelijk dat wilders dikke propagande zit te snuiven lol .
Reply to this topic
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users