Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fitna - The Movie
Posted 28 March 2008 - 06:14 AM
quote:
Een bepaalde groep Moslims verdraait de teksten ook om uitleg te kunnen geven aan hun (wan)daden. Dus de pot verwijt de ketel.
Als de goede Moslimgemeenschap eens zelf (zonder prikkel van buiten) eens een krachtig standpunt zou hebben ingenomen tegen geweld, dan kwamen ze nu geloofwaardig over. En hadden ze echt laten zien dat er 2 groepen Moslims zijn. Nu wordt door hun passiviteit juist de indruk gewekt dat ze het wel in orde vinden, wat die groep gekken uitvreten.
vind dit wel een terechte opmerking opzich
al met al vind ik de film wel nogsteed overbodig
Posted 28 March 2008 - 07:59 AM
wilders is van kinds af aan gemanipuleerd door zijn ouders om allochtonen te haten
en hij doet dit ook om op tv te komen, alles wat hij doet kan ook gewoon op normale wijze...
maar nee hij wilt gewoon de aandacht trekken zodat hij meer stemmen wint. ( nooit van zijn leven )
en de islam is net als elk ander gelovig boek, het beschrijft wat je wel en niet mag doen
hou van je medemens etc etc, en voor de extremisten die de Koran misbruiken zijn gewoon criminelen
ze gebruiken de Koran om de maatschappij te winnen ( de meeste zijn jongeren )
CONCLUSIE: Wilders zoekt naar ''gaten'' om de Islam te pakken, terwijl Nederlanders net zo erg of zelfs erger zijn
maar daar zie je hem niet over praten
en mensen als juul die een iq van 3 hebben gaan als kippen zonder kop achter hem staan
VRIJHEID VAN MENINGSUITING = WILDERS ????
waarom wilt ie islam scholen en alles wat met islam te maken heeft vernietigen dan ?
die gast mag van mij gewoon dood, hij en alle extremisten die de Koran misbruiken bij elkaar
Posted 28 March 2008 - 09:26 AM
waarom wilt ie islam scholen en alles wat met islam te maken heeft vernietigen dan ?
die gast mag van mij gewoon dood, hij en alle extremisten die de Koran misbruiken bij elkaar
Hij wil islam-scholen sluiten omdat ze allemaal ver onder de maat presteren vergeleken met normale scholen. Verder word er op die scholen opgeroepen tot homo-haat etc. Je moet is wat vaker naar nova kijken.
Beetje zonde van ONZE belasting-centen.
Vervolgens zeg je die gast mag van mij gewoon dood. Smerige zieke geest dat je bent, je bent net zo erg als die imbecielen in de woestijn, en je ziet het zelf niet eens. Zolang wilders niemand opblaast of bedreigt, moet je maar accepteren dat hij het recht heeft om dit alles te zeggen. En anders moet je gewoon lekker terug gaan naar de woestijn.
"Being offended is a choice!"
Small Penis Award 2010
Posted 28 March 2008 - 09:50 AM
Je spreekt de islam aan alsof het geloof bestaat uit mensen die allemaal vinden dat iedereen met een ander geloof dood moet, raar maar mijn vrienden hebben me nooit de dood toegewenst..
ikke wel
en crono dat christen zich niet zo veel zouden aantrekken van kritiek die hier op lijkt is omdat zij ook veel minder streng zijn in geloven. moslims zijn veel strenger allemaal.. in nederland zijn de meesten christen maar in de praktijk gaan ze misschien alleen met kerst naar de kerk ofzo..
Posted 28 March 2008 - 10:06 AM
Kom maar met feiten over de prestatie in islam scholen, misschien dan weet je pas waar je over praat.
Hij wil islam-scholen sluiten omdat ze allemaal ver onder de maat presteren vergeleken met normale scholen. Verder word er op die scholen opgeroepen tot homo-haat etc. Je moet is wat vaker naar nova kijken.
Vervolgens zeg je die gast mag van mij gewoon dood. Smerige zieke geest dat je bent, je bent net zo erg als die imbecielen in de woestijn, en je ziet het zelf niet eens. Zolang wilders niemand opblaast of bedreigt, moet je maar accepteren dat hij het recht heeft om dit alles te zeggen. En anders moet je gewoon lekker terug gaan naar de woestijn.
en niet alleen scholen maar ook moskeeen en weet ik veel wat nog meer..
Praat maar weer over dit als je weet waar je over praat
En ja, iemand die in de politiek zit kan niet spreken over iemand dood willen hebben, maar hij WILT het wel en DENKT het wel, alleen hij kan zich niet uiten op die manier dus dan maar via de politiek een beetje stiekem doen.. rot toch op man
ik heb ook het recht om te zeggen wat ik wil, maar dat wil nog niet zeggen dat het goed is..
iedereen kan op tv racistisch komen doen en zeggen ja.. het is mijn recht, laat me niet lachen, dat maakt het nog niet goed
imbecielen in de woestijn? hahaha kijk wie er nu zo begint te praten ?
rasitisch en feitelijk onjuist, extremisten is het woord dat je zoekt..
en ze komen uit alle hoeken van de wereld..
waaronder amerikanen ( amerikanen in al qaida ) zoek maar op
die gast waait meer ellende dan goeds in nederlands
maar hey! vrijheid van meningsuiting he!
hahahahah fuck off
Posted 28 March 2008 - 10:20 AM
Je spreekt de islam aan alsof het geloof bestaat uit mensen die allemaal vinden dat iedereen met een ander geloof dood moet, raar maar mijn vrienden hebben me nooit de dood toegewenst..
ikke wel
en crono dat christen zich niet zo veel zouden aantrekken van kritiek die hier op lijkt is omdat zij ook veel minder streng zijn in geloven. moslims zijn veel strenger allemaal.. in nederland zijn de meesten christen maar in de praktijk gaan ze misschien alleen met kerst naar de kerk ofzo..
Daan, jij bent geen moslim
Geen maatschappij meer deze week, khad der zo'n zin in
Heerlijk om hier zo te discussiere
Posted 28 March 2008 - 10:57 AM
Kom maar met feiten over de prestatie in islam scholen, misschien dan weet je pas waar je over praat.
en niet alleen scholen maar ook moskeeen en weet ik veel wat nog meer..
Praat maar weer over dit als je weet waar je over praat
En ja, iemand die in de politiek zit kan niet spreken over iemand dood willen hebben, maar hij WILT het wel en DENKT het wel, alleen hij kan zich niet uiten op die manier dus dan maar via de politiek een beetje stiekem doen.. rot toch op man
ik heb ook het recht om te zeggen wat ik wil, maar dat wil nog niet zeggen dat het goed is..
iedereen kan op tv racistisch komen doen en zeggen ja.. het is mijn recht, laat me niet lachen, dat maakt het nog niet goed
imbecielen in de woestijn? hahaha kijk wie er nu zo begint te praten ?
rasitisch en feitelijk onjuist, extremisten is het woord dat je zoekt..
en ze komen uit alle hoeken van de wereld..
waaronder amerikanen ( amerikanen in al qaida ) zoek maar op
die gast waait meer ellende dan goeds in nederlands
maar hey! vrijheid van meningsuiting he!
hahahahah fuck off
kijk, jij zegt tegen mij dat ik niet weet waar ik over praat en mischienheb je wel gelijk want ik weet mischien maar een fractie over alles! Maar jij weet niks meer dan mij over het algemeen gezien wat er allemaal in om speelt! Jij zegt dat wilders dood mag omdat hij zegt wat hij zelf denkt ‘’vrijheid van meningsuiting’’ maar heb jij het filmpje ‘’fitna’’ wel gezien? Want als jij die hebt gezien dan moet je je is gaan realliseren wat die mensen allemaal zeggen... moeten wij dat pikken? tuurlijk zegt de koran dat niet allemaal, maar een groot deel van het volk wel! Joden moeten dood, onthoofd diegene die niet geloofd en nog veel meer onzin! zij zeggen het wel!! en bij ons heb je 1 iemand die het zegt en daar gaan mensen achterstaan, vind je het raar? op moslimse scholen ligt ook een grote achterstand en jij zegt dat dat niet zo is? Bekijk alstublieft de statestieken is en dan weet ook jij dat het zo is! moslims moeten geen aparte school! ze moeten net zoals ons gewoon naar een Nederlandse school want ze zijn in ons land! en ze moeten zich aan ons aanpassen! en als diegene dat niet bevalt dan mogen ze ook naar hun eigen land gaan en dan hebben ze ook hun eigen gewoontes! Denk je dat als wij oorlog krijgen dat ze ons überhaupt toelaten? ik dacht het niet! en stel ze zouden ons toelaten, zouden ze toegeven aan onze cultuur? nee!! denk dat wij christelijke scholen mogen bouwen daar? nee!! en denk je dat ze ons zouden accepteren omdat wij een ander geloof hebben? nee!! de vrouwen bij ons zouden hoofddoeken moet dragen in dat land, zelfs als ze op vakantie zijn! mijn moeder is in israel geweest en zij moest op bepaalde plaatsen hoofddoeken dragen! en haar lichaam bedekken!! en dat deed ze natuurlijk, want ze past zich aan in de omgeving waar ze verblijft. Er hadden vreselijke dingen met haar kunnen gebeuren als ze dat niet deed! dan gaan kinderen van 3-4 jaar met stenen gooien, omdat ze anders is! Wij hier in Nederland zijn al tolerant als je het mij vraagt, wij accepteren al veelste veel! En ik zeg niet dat het slecht is, maar waarom moeten wij alles wel accepteren en zij niet!
edited by lumiko to:spieter spetter spater, lekker in het water
splash splash splash nice in the water
[B]illy's :
Team-Tournament 2007
Dads Team-Tournament 2008
Demobase INF Team Cup III
Demobase Team Cup IV
Posted 28 March 2008 - 10:58 AM
http://www.trouw.nl/...mber=2#readmore
De inspectie wil stevige gesprekken gaan voeren met islamitische basisscholen. De scholen presteren zeer zwak en dat moet snel veranderen.
Zeker een kwart van alle basisscholen voor islamitisch onderwijs presteert volgens de onderwijsinspectie onder de maat. Dat blijkt uit de rapporten over de in totaal 43 scholen, die de inspectie voor het onderwijs publiceert op internet. De inspectie houdt ook nog een aparte lijst bij met alle zogenoemde ’zeer zwakke’ basisscholen, daarvan zijn er vier islamitisch (bijna 10 procent). Gemiddeld in Nederland is 1,5 à2 procent van de scholen zeer zwak.
Tel je een iets minder slechte categorie erbij op, dan gaat het in totaal om elf islamitische basisscholen waar serieuze zorgen over bestaan. De inspectie heeft met deze scholen afspraken gemaakt om op korte termijn verbeteringen door te voeren.
In verslagen uit 2005 en 2006 vallen harde woorden over de situatie op deze scholen. Gesproken wordt over ’grote risico’s’, ’afgenomen kwaliteit’ en ’verstoorde verhoudingen’. Over nog negen andere scholen uit de inspectie twijfels wat de onderwijskwaliteit betreft. Over vijf heeft ze geen mening, omdat ze nog maar net zijn opgericht. Achttien scholen bieden voldoende kwaliteit.
„Zet je onze bevindingen op een rij, dan zie je dat er in het islamitisch basisonderwijs beduidend meer zwakke en risicoscholen zijn dan gemiddeldâ€Â
"Being offended is a choice!"
Small Penis Award 2010
Posted 28 March 2008 - 11:02 AM
altijd al zijn er problemen geweest met geloof, vroeger die gristenen nu die muslims etc. een grote bs, waarom geloven als het alleen maar probelemen veroorzaakt? Ik geloof niet, leef op mezelf, en ben nog niet dood.
Vuil vind ik dat in de karon dingen staan dat ongelovigen zwijnen en andere beesten zijn, en dat je die moet verweren of whateve.
Zulke dingen had toch echter de Bijbel ook, tering mense, de bijbel was een grote huigalrij paar hondert jaar terug.
Volgens mij kon men vroeger een kaartje kopen in de kerk en dan was het 100% zeker dat je in de Hemel kwam.
Volgens mij kan een muslim nu 1000mensen +zich zelf opblazen en dan in de Walhalla 100% zeker terecht komen<-- of wat de hemel dan ook is in de Koran.
Geloof je dat nou? Ik vind geloof alleen maar klote, zorgt Altijd voor problemen, en NEE geloof in een figuur, god, w/e heb men(/IK) niet nodig.
Ik gok dat er na deze film wel degelijk boze moslims komen en dat er wss wel wat gaat veranderen hiero in Nederland.
Ik gok ook dat men over 200 jaar Eindelijk het lichtje ziet en geloof Globaal afsgaft.
Hopelijk krijg ik nu niet boze christenen of moslims op me dak omdat ik een "Heidene" ofzo ben, weet wel dat ik respect toon, maar ik vind dat gelofen in een verhaaltje maar vaag.
tschuss.
Posted 28 March 2008 - 11:03 AM
http://rapidshare.com/files/102834043/3 ... 4.flv.html
Posted 28 March 2008 - 11:49 AM
en een groot deel van het volk wel ? schrijf je daar zomaar.. haha alsjeblieft... mijn antwoord schrijf je zelf al
@ Anus, Dat wil nog niet zeggen dat wilders gelijk heeft ivm dat ze weg moeten,
je hoort em ook niet over nederlandse scholen praten die niet goed presteren of over de slavernij van nl
of dat de meerderheid van de gevangen nl zijn en ga zo maar door
die gast is gewoon een racist meer niet een hyena die aast op publiciteit
En een film over de Islam kijken die met wilders te maken heeft ? haha nee dank je
Zoals iemand al zei hij verdraait woorden en het geeft alleen maar negativiteit aan een geloof
Zolang hij maar niet in dezelfde hoek zit kan het wel...
Posted 28 March 2008 - 01:22 PM
[B]illy's :
Team-Tournament 2007
Demobase Team Cup IV
Posted 28 March 2008 - 01:29 PM
ik neem aan dat het je geboorte datum is?
[B]illy's :
Team-Tournament 2007
Demobase Team Cup IV
Posted 28 March 2008 - 01:49 PM
GG, al dat gemekker voor niks. Aanstellers.
BTW; België 1-4 Marokko
Posted 28 March 2008 - 01:55 PM
kinderklas?
laat me niet lachen! het enige wat jij doet is ons bekritiseren op onze posts, maar wat voor feiten heb jij hier nou eigenlijk laten zien? jij verteld ons alleen dat we ongelijk hebben en dat wilders een klootzak is?!
als jij jezelf niet kan ondergronden met argumenten dan ga je zelf maar terug naar de kindersch00l
egg-nub
[B]illy's :
Team-Tournament 2007
Demobase Team Cup IV
Reply to this topic
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users