Jump to content

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:14 PM) https://www.mediafir...o/DEMO.zip/file
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:14 PM) /connect 85.144.232.228:20100 8 pm ces
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:13 PM) https://www.youtube....h?v=5rXCwsV_3bc
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:13 PM) we still play everyday hitmans 8 a clock
@  RAx* : (03 July 2026 - 04:02 PM) I played this game like 10-15 years ago :D
@  RAx* : (03 July 2026 - 04:01 PM) Hi is this game still working?
@  TRUE : (13 June 2026 - 12:51 AM) candyman
@  dAN-G_ : (03 June 2026 - 05:35 AM) Prsk & Dan-G still going at it
@  Kyro : (25 May 2026 - 10:01 AM) https://www.demobase...vive-the-scene/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:03 PM) https://sof2aftermath.online/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:02 PM) We play nowdays mix in full https://discord.gg/RF6ukKWNB Join if want play. Firstperson only
@  kansta : (01 May 2026 - 04:17 PM) https://discord.gg/RF6ukKWNB
@  Kyro : (01 May 2026 - 03:21 PM) hop in boys its gonna start soon
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) full tournament 1000 price pool, if ppl intrested
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) discord.gg/sof2aftermath
@  Fastlain : (21 April 2026 - 02:38 PM) Butcher can only play if he sponser hitman fragnet server
@  kansta : (19 April 2026 - 06:03 PM) https://discord.gg/GF73Qv3dc9 if you need sof2 so join my discord
@  kansta : (19 April 2026 - 06:02 PM) 8pm cest we play
@  Butcher : (18 April 2026 - 08:05 PM) I'm gona play sometime in tea, when is it going?
@  Stark.420 : (09 April 2026 - 07:42 AM) for sure its fun
@  luisu : (08 April 2026 - 09:25 PM) Need to come own some day..
@  Stark.420 : (08 April 2026 - 08:04 PM) /connect 85.144.232.228:20100 8 pm cest
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) amex sucks btw
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) sup ross
@  Stark.420 : (06 April 2026 - 07:56 PM) https://imgur.com/a/SaGdmwP 20 players in demo tonight, 8 pm CEST
@  Fastlain : (06 April 2026 - 04:01 PM) yo jaron is there away we can do it for you , or help you ?
@  shift : (06 April 2026 - 04:23 AM) dont have the time to maintain it unfortunately
@  kansta : (05 April 2026 - 09:23 AM) yo, can you put fairplay back? :D
@  Fastlain : (15 March 2026 - 01:37 PM) connect 85.144.232.228:20100
@  kansta : (06 March 2026 - 06:38 PM) tea time

Geert Wilders spreekt

146 replies to this topic

#61 P4P3R

P4P3R

King

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9,660 posts
  • Demo Team:nsz
  • Fairplay Guid:P4P3R

Posted 05 October 2010 - 02:29 PM

Je principes liggen verkeerd joey, maar ik neem aan dat je nog jong bent, kwa mentaliteit zie ik dat tenmiste..je volgt hem blind omdat je bang bent, en wilders is de zaaier..want je zegt dat je zelf weet dat veel van zijn uitspraken niet waar zijn en veel te ver gaan, en nog support je hem. Hij zou nooit in zijn leven kunnen staan waar die nu staat als hij als een normaal persoon te werk ging, het gaat hier niet om een bepaalde groep of religie joey zoals wilders dat graag wil doen geloven, het gaat om individu, als iemand iets tegen de wet doet is het simpel, passende straf. verder heeft het niks met andere zaken te maken, niks noppes nada njet! maar goed anders zou die de media niet eens halen en zou die supporters als jou niet kunnen vangen, en de leden van de 2e kamer lachen zich stuk elke keer als hij wat zegt, evenals de wereld, de meeste (internationale) journalisten zien hem al als een racist en stellen hem lastige vragen waar die geen antwoord voor heeft en gaat dan tegen zijn eigen principes in, maar ach, ik heb nog zoveel meer te zeggen maar ik denk waarom zou ik... ;D check maar op youtube en wees niet zo ''single minded''

PS Weg met alle grenzen! Unite the world <3 :D

Ik ga even met Mike mee... "wat de fok" lul jij? (Dan refereer ik vooral naar het vetgedrukte gedeelte.)

Zoals ik al eerder zei, het boeit me niet wat hij verkeerd doet, waar het mij om gaat is wat hij doet met ons land (vanuit de positie waarin hij nu verkeert).
Waar ik op gestemd heb is een beter Nederland (en natuurlijk ook voor mijzelf) niet op een man die het gericht heeft op individuen. Welke van de 2 het gaat worden komen we misschien nog wel achter, misschien ook niet. Dat is politiek toch? Politici beloven crap, wij hopen dat ze het waarmaken. Uiteindelijk blijken ze niks waar te maken en dus kunnen we weer stemmen. Dan nog niet te hebben over de hele manier van kabinetsformatie. Daar gaat het toch allemaal om, onze schijndemocratie. Might as well make the best of it.

"Single minded" ben ik niet, ik heb gewoon vrijwel alle propaganda boeken doorgelezen en een aantal debatten gekeken wat uiteindelijk resulteerde in mijn stem voor Wilders. Hoe veel jongeren van mijn leeftijd doen dat? Precies.

Posted Image

Edited by joeypapier, 05 October 2010 - 02:34 PM.

Omae no mono wa ore no mono, ore no mono wa ore no mono da

Posted Image

#62 katana.

katana.

Game Recognize Game

• Members
  • 5,544 posts
  • Demo Team:-023-

Posted 05 October 2010 - 02:45 PM

ik zou het beter kunnen uitleggen als ik die video kon vinden sinds jij wel 1 van de weinigen bent die dat soort dingen volgt, als ik achter de pc zit zoek ik het wel voor je zodat je me wat beter snapt. Anyhow mijn voorspelling over jou klopte als een bus sinds het jou geen reet uitmaakt dat een politci een heel religie zwart maakt om maar wat publiciteit en stemmen te winnen, princiepes joey princiepes...u got none :D hitler was ook een groot man, maar ach waarom kijken wat zn andere plannen zijn? Komt vast wel goed.

#63 asrael

asrael

I don't start fights, i make explosions

• Members
  • 8,546 posts
  • Demo Clan:consilium Caedes.
  • Fairplay Guid:f4503

Posted 05 October 2010 - 02:52 PM

zo dom ben jy en de rest van jou soorten ook.

Door wie denk je nou echt dat Pim is vermoord?

Volkert van de Graaf, die rustige mannetje uit Harderwijk irriteerde zich aan Pim, en killde hem ? dacht het niet.

Juist. Zo rustig was Volkert dus niet, volgens mij was hij millieuextremist etc.
PS: weet jij zeker dat je over vooroordelen moet beginnen ?

wat vind je er dan zo opvallend aan? ik snap je niet

heb deze topic niet helemaal gelezen maar geeert is een achterlijke ezel(ff mijn mening geven) met maar 2hersencellen

Wilders is wellicht de meest intelligente persoon die in de 2e kamer zit.

Hardst?

Dude, als jy iedere dag naar de Dirk gaat waar mensen jou iedere keer scheef aankijken alsof je op punt staat iets te stelen of hele tent op te blazen, wordt je niet vrolijk van.
En dan wil ik al helemaal niet over vooroordelen beginnen, want eerlijk is eerlijk, Hollanders zijn daar een kei in :D

Weeral hé

zoals ik zei, was als voorbeeld. Beetje inwrijven zodat jij ook dat gevoel kunt meevoelen ;d

en asrael is gewoon dom.

Misschien moeten Jij & Renzo maar niet over intelligentie beginnen. Jullie zijn nou niet bepaald boegbeelden van intelligentie

Wilders is een man die zich heel goed in de media weet te krijgen. Hij heeft een overtuiging ( Je zou het ook geloof kunnen noemen ), en hij wil het land verbeteren volgens zijn visie. Redelijk nobel lijkt mij.
Het feit dat hij misschien een religie afkraakt, is natuurlijk niet de beste manier om het over te brengen maar toch. Toch vind ik het wel mooi dat hij het niet over de 'religie' maar over de 'ideologie' van de islam heeft. Hier moet ik over toegeven dat ik daar weinig kennis van heb.

Ik zie wel dat er heel veel geschreeuw word over Wilders omdat hij wat slechts over Moslims heeft gezegd, en daar word dan gelijk zo'n zwaar oordeel over gemaakt. Men kijkt niet eens meer naar wat Wilders nou precies met het land wil doen. Ik weet niet of je het doorhebt, maar Wilders is niet tegen moslims per sé. Als jij je gedeist houdt en gewoon werkt, no problem. Gebeurt je niks.

PS: Enige mening over die rechtzaak? Ik vind het een schending van de Grondwet als hij veroordeeld zou worden. Omdat jij religieuze vrijheid hier geniet betekent niet dat voor alles wat iemand zegt hij veroordeeld moet worden omdat je beledigt voelt omdat jij de keuze hebt gemaakt om die religie te volgen ( En ja, ik noemde het een keuze. Dit is het ook )

Edited by asrael, 05 October 2010 - 02:52 PM.

Adrian zegt:
im supoerhero
marvel asked me to be next xmen
but i refused to join their team
i said .|E for life

#64 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts
  • Demo Clan:cless
  • Fairplay Guid:um11

Posted 05 October 2010 - 02:53 PM

Wat de fok bedoel je hiermee? Ten eerste we zijn geen soorten. En wat de fok heb je berijkt dat Pim dood is? Nu een dubbel zo erge wilders met 25 zetels?

begrijpend lezen is een kunst, i know. Lees de topic door, en vraag me niet zulke dingen.

Pim en Wilders kun je zowiezo niet vergelijken, laat dat eerst duidelijk voor u zijn.
Posted Image

#65 Pulyka

Pulyka

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,054 posts
  • Fairplay Guid:1d453

Posted 05 October 2010 - 02:55 PM

lol @ de mensen die zeggen dat wilders dom is
Mark| says:
*Hey man, come join obvious
sten :l get ready, pop it, let's go says:
*obviously not

pulyka plays big guy now what he doesnt remember is his time @ high with fastlain when he become a better player!

#66 project

project

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,745 posts

Posted 05 October 2010 - 02:56 PM

Heb niet zo veel zin om dit allemaal te lezen hoor, maar ik weet wel dat de PVV stemmen krijgt door een hele, HELE kleine groep mensen die het verzieken voor andere.

waarschijnlijk krijgt hij zo'n 80% van zijn stemmen door het bestaan van dit soort ventjes:
http://www.dumpert.n...likje_cola.html

Als het aan mij ligt sterven die namelijk allemaal een hele gruwelijke pijnlijke dood :D Ik vind het jammer om te zien hoe die straatcoaches tevergeefs hun uiterste best doen om die jongens verstand bij te brengen.. die ouders zouden idd beter moeten weten.. jammerlijk natuurlijk.

en ik ben het met umi eens, pim was zeker niet hetzelfde als wilders. Voor fortuijn had ik nog min of meer respect.. in een aparte manier.

Puly heeft ook wel gelijk hoor, wilders is niet dom. hij weet precies wat hij moet doen om zijn zin of aandacht te krijgen. jammer dat zn ideologie verkeerd is.

Edited by project, 05 October 2010 - 02:58 PM.

#67 asrael

asrael

• Members
  • 8,546 posts

Posted 05 October 2010 - 03:00 PM

Heb niet zo veel zin om dit allemaal te lezen hoor, maar ik weet wel dat de PVV stemmen krijgt door een hele, HELE kleine groep mensen die het verzieken voor andere.

waarschijnlijk krijgt hij zo'n 80% van zijn stemmen door het bestaan van dit soort ventjes:

Als het aan mij ligt sterven die namelijk allemaal een hele gruwelijke pijnlijke dood :D Ik vind het jammer om te zien hoe die straatcoaches tevergeefs hun uiterste best doen om die jongens verstand bij te brengen.. die ouders zouden idd beter moeten weten.. jammerlijk natuurlijk.

en ik ben het met umi eens, pim was zeker niet hetzelfde als wilders. Voor fortuijn had ik nog min of meer respect.. in een aparte manier.

Puly heeft ook wel gelijk hoor, wilders is niet dom. hij weet precies wat hij moet doen om zijn zin of aandacht te krijgen. jammer dat zn ideologie verkeerd is.

Kleine groep mensen?
Leg uit wat je hiermee bedoelt. Het is de op 1 na grootste partij, in de peilingen de grootste.
Als je het over de 'sociale stand' van die mensen hebt, dat is een GROTE groep
Adrian zegt:
im supoerhero
i said .|E for life

#68 P4P3R

P4P3R

King

• Members
  • 9,660 posts
  • Demo Team:nsz
  • Fairplay Guid:P4P3R

Posted 05 October 2010 - 03:01 PM

Als ik geen principes had zou ik hier niet mijn mening posten...
En jullie moeten echt eens ophouden met Hitler vergelijken met Wilders, je schuift de misdaden van een historisch figuur al in de schoenen van een politici die deze misdaden nog niets eens heeft begaan.

Anyway Niels zegt precies wat ik bedoel, Wilders doelde vaak op de extremisten, radicalen. Waar het mij om gaat is wat hij met het land doet / wilt doen.
Ik zal ook de laatste zijn die ontkent dat Wilders soms te ver gaat, maar daar gaat het niet om. Mensen focussen zich op wat Wilders zegt, niet op wat zijn bedoelingen zijn.

Wat betreft die rechtzaak, ik heb een stukje in de Metro & Spits gelezen vandaag maar ik snap het nog niet helemaal.
Waarvoor wordt die rechtzaak gehouden?
En als ik het goed begrijp heeft Wilders besloten om niks te zeggen alleen daar is die rechter het niet mee eens en probeerde Wilders aan het praten te krijgen?
Omae no mono wa ore no mono, ore no mono wa ore no mono da

Posted Image

#69 Pulyka

Pulyka

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,054 posts

Posted 05 October 2010 - 03:03 PM

deze kleine opdonders verkloten het voor de rest. Die moet je juist blamen umi
Mark| says:
*obviously not

pulyka plays big guy now what he doesnt remember is his time @ high with fastlain when he become a better player!

#70 asrael

asrael

• Members
  • 8,546 posts

Posted 05 October 2010 - 03:04 PM

Wilders uitspraken zouden in schending zijn van Art.1 van de Nederlandse Grondwet.

Artikel 1 van de Grondwet:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Echter, dit is in tegenstrijd met de vrijheid van meningsuiting:
'Vrijheid van meningsuiting is de vrijheid van burgers om hun overtuigingen kenbaar te maken, zonder voor vervolging door de staat te hoeven vrezen.'
Wikipedia quote.

Wij zitten hier met een redelijk dilemma dan:
Als Wilders word veroordeelt voor wat hij gezegd heeft, dan ben ik bang dat mensen redelijk moeten gaan oppassen met wat voor uitspraken kan doen, aangezien je klaarblijkelijk WEL vervolgd kan worden door wat je zegt.

Ik hecht veel waarde aan (politieke) vrijheid van meningsuiting. Als wij kunnen worden veroordeeld omdat je uitspraken maakt over een bepaald geloof, niet eens over de mensen van dit geloof dan vind ik dat wij in strijd zijn met deze vrijheid van meningsuiting

Daarnaast vind ik ook niet dat het discriminatie is. De juridische definitie van discriminatie luidt ongeveer:'het onrechtmatig onderscheid maken tussen mensen of groepen'.
Een vergelijking maken tussen boeken is, hoewel beledigend, volgens mij niet onrechtmatig.

Edited by asrael, 05 October 2010 - 03:08 PM.

Adrian zegt:
im supoerhero
i said .|E for life

#71 Pulyka

Pulyka

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,054 posts

Posted 05 October 2010 - 03:08 PM

Waarschijnlijk wint Geert die , die advocaat van hem heeft alle wetten in zijn hoofd en krijgt zowat iedereen vrij.
Mark| says:
*obviously not

#72 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts

Posted 05 October 2010 - 03:08 PM

Juist. Zo rustig was Volkert dus niet, volgens mij was hij millieuextremist etc.
PS: weet jij zeker dat je over vooroordelen moet beginnen ?

Wilders is wellicht de meest intelligente persoon die in de 2e kamer zit.

Weeral hé

Misschien moeten Jij & Renzo maar niet over intelligentie beginnen. Jullie zijn nou niet bepaald boegbeelden van intelligentie

Wilders is een man die zich heel goed in de media weet te krijgen. Hij heeft een overtuiging ( Je zou het ook geloof kunnen noemen ), en hij wil het land verbeteren volgens zijn visie. Redelijk nobel lijkt mij.
Het feit dat hij misschien een religie afkraakt, is natuurlijk niet de beste manier om het over te brengen maar toch. Toch vind ik het wel mooi dat hij het niet over de 'religie' maar over de 'ideologie' van de islam heeft. Hier moet ik over toegeven dat ik daar weinig kennis van heb.

Ik zie wel dat er heel veel geschreeuw word over Wilders omdat hij wat slechts over Moslims heeft gezegd, en daar word dan gelijk zo'n zwaar oordeel over gemaakt. Men kijkt niet eens meer naar wat Wilders nou precies met het land wil doen. Ik weet niet of je het doorhebt, maar Wilders is niet tegen moslims per sé. Als jij je gedeist houdt en gewoon werkt, no problem. Gebeurt je niks.

PS: Enige mening over die rechtzaak? Ik vind het een schending van de Grondwet als hij veroordeeld zou worden. Omdat jij religieuze vrijheid hier geniet betekent niet dat voor alles wat iemand zegt hij veroordeeld moet worden omdat je beledigt voelt omdat jij de keuze hebt gemaakt om die religie te volgen ( En ja, ik noemde het een keuze. Dit is het ook )

Ieder mens hier in NL kan zich makkelijk in de media krijgen. Geloof mij dat als ik overal roep als Turk en moslim zijnde, dat de Islam een fascisthisch geloof is, dat ik iedere dag ergens op tv kom te staan.
Mensen willen geloven in hetgeen wat ze willen geloven lijkt het wel tegenwoordig. Waarom denk je dat Wilders nooit een debat wilt voeren met moslims? Of met iemand die veel kennis over Islam heeft?

mijn 'vooroordeel' was om joey beetje op te focken,en dat heb ik al gezegd.
schending van de Grondwet? Je mag een mening hebben, net zoals ieder ander hier. Tot op een bepaald grens denk ik. Mja, wat is de grens vrijheid van meningsuiting? Kan jy me dat vertellen? Of Wilders?

Als ik vind dat Wilders dood moet, jankt ie zich ook uit bij de rechter, right? Hoezo opeens schending van de grondwet als hij opeens tegen de rechter moet? Beetje hypocriet,maargoed.
Islam is een religie, geen ideologie. En het hoort ook niet meer of minder te zijn.
Alles wat een moslim tegenwoordig doet, goed of fout, word al snel bestempeld met "extremist". Wat ook uiteindelijk is ontstaan door propoganda van EU en Amerika.

PS: Misschien niet de slimste idd Niels maar, k heb tenminste mijn eigen mening, wat niet het geval is bij wilders soorten.
En niet persoonlijk opvatten hoor over "jou soorten".

Edited by uMii, 05 October 2010 - 03:10 PM.

Posted Image

#73 asrael

asrael

• Members
  • 8,546 posts

Posted 05 October 2010 - 03:12 PM

Weeral een vooroordeel.

Ik zou eigenlijk ook nooit een debat met een gelovig iemand over het geloof aangaan.

Ik zou jou niet zo kunnen vertellen waar de grens van vrijheid van meningsuiting ligt.
Ik vind het alleen van de zotte dat iemand vervolgd kan worden, en wellicht een jaar de cel in kan gaan, voor een uitspraak die volgens mij niet tegen de wetten ingaat.

op jou PS:
Als jij jou mening baseert op de mening/overtuigingen of wat dan ook van iemand anders, blijft dit nog steeds jou mening.
Niemand kan zeggen dat iets niet jou mening is

Edited by asrael, 05 October 2010 - 03:13 PM.

Adrian zegt:
im supoerhero
i said .|E for life

#74 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts

Posted 05 October 2010 - 03:12 PM

deze kleine opdonders verkloten het voor de rest. Die moet je juist blamen umi

heb ik al gedaan.
Posted Image

#75 katana.

katana.

Game Recognize Game

• Members
  • 5,544 posts
  • Demo Team:-023-

Posted 05 October 2010 - 03:13 PM

Als ik geen principes had zou ik hier niet mijn mening posten...
En jullie moeten echt eens ophouden met Hitler vergelijken met Wilders, je schuift de misdaden van een historisch figuur al in de schoenen van een politici die deze misdaden nog niets eens heeft begaan.

Anyway Niels zegt precies wat ik bedoel, Wilders doelde vaak op de extremisten, radicalen. Waar het mij om gaat is wat hij met het land doet / wilt doen.
Ik zal ook de laatste zijn die ontkent dat Wilders soms te ver gaat, maar daar gaat het niet om. Mensen focussen zich op wat Wilders zegt, niet op wat zijn bedoelingen zijn.

Wat betreft die rechtzaak, ik heb een stukje in de Metro & Spits gelezen vandaag maar ik snap het nog niet helemaal.
Waarvoor wordt die rechtzaak gehouden?
En als ik het goed begrijp heeft Wilders besloten om niks te zeggen alleen daar is die rechter het niet mee eens en probeerde Wilders aan het praten te krijgen?

Misschien moet je een cursus volgen tussen een vergelijkenis en een vorbeeld joey...
Tuurlijk focussen we op wat ie zegt, want de meeste van ons volgen hem niet bind.
En dan doel ik vooral op de film fitna maar ik ben de naam vergeten van een docu waar de echte waarheid boven water kwam, ik denk zo'n 95% van zijn uitpsraken in de film fitna waren vals, maar hey, waarom letten op wat hij zegt en doet, gewoon naar zijn bedoelingen kijken! want hij is betrouwbaar!
Maar yo, als jij iemand graag zo blind volgt die racistische opmerkingen heeft/maakt en ook als een racist word gezien door de hele wereld
Be my guest. en ik hoop echt dat je wel snapt dat hij haast geen kans maakt op al die dingen die hij wilt doen met zijn islamitische bedoelingen lol

Edited by ShaoliN, 05 October 2010 - 03:14 PM.

#76 project

project

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,745 posts

Posted 05 October 2010 - 03:14 PM

die kleine groep mensen slaat op de allochtonen waar aan de de pvv stemmer zich zo ergert. Die met uitkering en geen werk zoekt of juist die kleine kut kindjes zoals uit mn filmpje. want dat blijft toch de grootste reden voor iedereen om op de PVV te stemmen.. de onvrede op de allochtonen.

#77 asrael

asrael

• Members
  • 8,546 posts

Posted 05 October 2010 - 03:15 PM

'Moslims' zijn geen ras. Aangezien dat is waar bijna alles wat hij zegt over gaat, is Wilders dus ook ( in dat opzicht ) geen racist.
Leer eerst eens wat iets is voordat je met dergelijke termen aan komt
Adrian zegt:
im supoerhero
i said .|E for life

#78 luminoKo

luminoKo

詐欺師の本能

• Moderators
  • PipPipPipPip
  • 4,535 posts
  • Demo Clan:c4. / relinquished.
  • Demo Team:!nfuriating.
  • Full Clan:dTeam #
  • Fairplay Guid:light

Posted 05 October 2010 - 03:16 PM

Je mag een mening hebben, net zoals ieder ander hier. Tot op een bepaald grens denk ik. Mja, wat is de grens vrijheid van meningsuiting? Kan jy me dat vertellen? Of Wilders?

Daar draait het nu allemaal om....

Een kleine elite rechters bepalen of zijn woorden vallen onder vrijheid van meningsuiting.
En deze mensen staan onder een lastige keus:

- Mensen kunnen zeggen wat ze willen? Dan komen er nieuwe uitspraken over de islam.
- Wordt Geert vervolgd? Dan worden andere mensen aangeklaagd omdat ze bijv. paddestoel zeggen en dat is voor iemand beledigend.

Kortom, ik ben benieuwd wat het proces met zich meebrengt.
Posted Image
ひどく腹立たしい

#79 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts

Posted 05 October 2010 - 03:21 PM

'Moslims' zijn geen ras. Aangezien dat is waar bijna alles wat hij zegt over gaat, is Wilders dus ook ( in dat opzicht ) geen racist.
Leer eerst eens wat iets is voordat je met dergelijke termen aan komt

DISCRIMINATIE DANNNNNNNNNNN

een mening moet je kunnen onderbouwen Niels, en dat is iets wat Wilders niet kan.
Posted Image

#80 asrael

asrael

• Members
  • 8,546 posts

Posted 05 October 2010 - 03:23 PM

Een mening hoef je niet te kunnen onderbouwen. Een mening, is je mening.

Maar stel dat dat wel zo is: Dan vind ik het niet minder dan gepast dat jij hier ook met argumenten komt waarom jij vind dat Wilders zijn mening niet kan onderbouwen.

En discriminatie is ook weer zo'n term waar veel te makkelijk mee gesmeten word. Zo ondertussen kunnen we het beter als vergroot woord of iets dergelijks gaan gebruiken. Het verliest langzamerhand zijn betekenis toch
Adrian zegt:
im supoerhero
i said .|E for life

Reply to this topic

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users