Je principes liggen verkeerd joey, maar ik neem aan dat je nog jong bent, kwa mentaliteit zie ik dat tenmiste..je volgt hem blind omdat je bang bent, en wilders is de zaaier..want je zegt dat je zelf weet dat veel van zijn uitspraken niet waar zijn en veel te ver gaan, en nog support je hem. Hij zou nooit in zijn leven kunnen staan waar die nu staat als hij als een normaal persoon te werk ging, het gaat hier niet om een bepaalde groep of religie joey zoals wilders dat graag wil doen geloven, het gaat om individu, als iemand iets tegen de wet doet is het simpel, passende straf. verder heeft het niks met andere zaken te maken, niks noppes nada njet! maar goed anders zou die de media niet eens halen en zou die supporters als jou niet kunnen vangen, en de leden van de 2e kamer lachen zich stuk elke keer als hij wat zegt, evenals de wereld, de meeste (internationale) journalisten zien hem al als een racist en stellen hem lastige vragen waar die geen antwoord voor heeft en gaat dan tegen zijn eigen principes in, maar ach, ik heb nog zoveel meer te zeggen maar ik denk waarom zou ik... ;D check maar op youtube en wees niet zo ''single minded''
PS Weg met alle grenzen! Unite the world <3
Ik ga even met Mike mee... "wat de fok" lul jij? (Dan refereer ik vooral naar het vetgedrukte gedeelte.)
Zoals ik al eerder zei, het boeit me niet wat hij verkeerd doet, waar het mij om gaat is wat hij doet met ons land (vanuit de positie waarin hij nu verkeert).
Waar ik op gestemd heb is een beter Nederland (en natuurlijk ook voor mijzelf) niet op een man die het gericht heeft op individuen. Welke van de 2 het gaat worden komen we misschien nog wel achter, misschien ook niet. Dat is politiek toch? Politici beloven crap, wij hopen dat ze het waarmaken. Uiteindelijk blijken ze niks waar te maken en dus kunnen we weer stemmen. Dan nog niet te hebben over de hele manier van kabinetsformatie. Daar gaat het toch allemaal om, onze schijndemocratie. Might as well make the best of it.
"Single minded" ben ik niet, ik heb gewoon vrijwel alle propaganda boeken doorgelezen en een aantal debatten gekeken wat uiteindelijk resulteerde in mijn stem voor Wilders. Hoe veel jongeren van mijn leeftijd doen dat? Precies.
Edited by joeypapier, 05 October 2010 - 02:34 PM.