Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Geert Wilders spreekt
Posted 05 October 2010 - 03:27 PM
dat meen je niet hoop ik, hij heeft maar 2 hersencelleenn , 1 om te pissen en om te schijten echt waar wilders die slaat allesWilders is wellicht de meest intelligente persoon die in de 2e kamer zit.
de mensen die hem serieus nemen zijn nog veel erges
- FACING WORLDS II - *eN |
Posted 05 October 2010 - 03:29 PM
En ja, dat meen ik wel. Wilders is verschrikkelijk intelligent. Dat hij verkeerde ideeën en uitspraken heeft, daar ben ik het mee eens.
Maar dit zegt helemaal niets over zijn intelligentie. Maar ja, dit is iets wat jij volgens mij al niet meer volgt.
En umi, dat is iets waar ik niets over te zeggen heb aangezien ik geen flauw idee heb of Wilders de Koran heeft gelezen of niet.
Dat is nog steeds geen onderbouwing. Na jouw opmerkingen, verwacht ik wel een fatsoenlijke onderbouwing
im supoerhero
marvel asked me to be next xmen
but i refused to join their team
i said .|E for life
Posted 05 October 2010 - 03:34 PM
Ik denk dat jij dichterbij die schatting van aantal hersencellen komt, om eerlijk te zijn.
En ja, dat meen ik wel. Wilders is verschrikkelijk intelligent. Dat hij verkeerde ideeën en uitspraken heeft, daar ben ik het mee eens.
Maar dit zegt helemaal niets over zijn intelligentie. Maar ja, dit is iets wat jij volgens mij al niet meer volgt.
En umi, dat is iets waar ik niets over te zeggen heb aangezien ik geen flauw idee heb of Wilders de Koran heeft gelezen of niet.
Dat is nog steeds geen onderbouwing. Na jouw opmerkingen, verwacht ik wel een fatsoenlijke onderbouwing
"Het is een religie die niets op heeft met anderen. Die anders denkende niet tollereert. Die wilt dat anders denkende, anders gelovigen, anders seksueel geaarden worden vermoord. 2e rangsburgers zijn,apen zijn, zwijnen zijn."
Als Wilders mij kan aantonen waar dit in de Koran staat, zal ik mijn mond voor eeuwig sluiten, en Jood worden.
Posted 05 October 2010 - 03:35 PM

2008 - The Great katana Cup - sK.
2009 - Noobroom Clan tournament - 3v.
2009 - Facing Worlds - 3v.
2010 - Demobase INF Team Cup III - Avelgem
2010 - Demobase INF Open Cup VI - Ks.
2010 - Demobase Nations Cup V - Belgium
2014 - SOFII demo 2014 Cup - Avelgem
Posted 05 October 2010 - 03:36 PM
LOL dat vind ik dus niet echt intelligent maaarja ik meng me niet in deze discussieIk denk dat jij dichterbij die schatting van aantal hersencellen komt, om eerlijk te zijn.
zult vast wel n keer klappen hebben gehad door een paar turken en marokkanen of niet? kan me anders ook niet bedenken waarom je op deze "zo slimme man" zou stemmen
- FACING WORLDS II - *eN |
Posted 05 October 2010 - 03:46 PM
Luisteren naar wat de man te zeggen heeft, kijken wat hij zou doen met dit land als hij gekozen zou worden (en dan doel ik op de algehele propaganda van de PVV), dit alles vergelijken met de andere huidige politici en zo een conclusie trekken noem ik niet "blind volgen".
Anyway terug naar "discriminatie" en "vrijheid van meningsuiting"
Uit het wetboek:
Grondwet voor het Koninkrijk der Nederlanden van 24 augustus 1815
Inwerkingsdatum: 12-09-1840; zoals laatstelijk gewijzigd bij; Stb. 2008, 348.
^ voetnoot
Hoofdstuk 1
Grondrechten
Art. 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
(Zie ook: artt. 2, 3, 4, 20, 26, 27 BUPO; art. 14 EVRM; artt. 90quater, 137c, 429quater WvSr; art. 1 AWGB)
Grondrecht, gelijke behandeling/discriminatie-verbod
Art. 7
1. Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behouden ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
2. De wet stelt regels omtrent radio en televisie. Er is geen voorafgaand toezicht op de inhoud van een radio- of televisieuitzending.
3. Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorafgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet. De wet kan het geven van vertoningen toegankelijk voor personen jongen dan zestien jaar regelen ter bescherming van de goede zeden.
4. De voorgaande leden zijn niet van toepassing op het maken van handelsreclame.
(Zie ook: art. 103 GW; art. 19 BUPO; art. 10 EVRM; artt. 53, 98, 111, 118, 131, 137c, 147, 240, 261, 418, 429bis, 430, 435a WvSr; art. 95 t/m 109 BW Boek 6)
Grondrecht, vrijheid van meningsuiting
Afkortingenlijst (even snel i.v.m. "zie ook")
AWGB - Algemene Wet Gelijke Behandeling
BUPO - Synoniem voor IVBPR
BW - Burgerlijk Wetboek
EVRM - Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens
GW - Grondwet
IVBPR - Internationaal Verdrag Inzake Burgerrechten en Politieke Rechten
WvSr - Wetboek van Strafrecht
Succes met de grammaticale interpretatie.
Edited by joeypapier, 05 October 2010 - 04:19 PM.
Posted 05 October 2010 - 03:48 PM
"Het is een religie die niets op heeft met anderen. Die anders denkende niet tollereert. Die wilt dat anders denkende, anders gelovigen, anders seksueel geaarden worden vermoord. 2e rangsburgers zijn,apen zijn, zwijnen zijn."
Als Wilders mij kan aantonen waar dit in de Koran staat, zal ik mijn mond voor eeuwig sluiten, en Jood worden.
Posted 05 October 2010 - 03:48 PM
Je mengt je wel in deze discussie.LOL dat vind ik dus niet echt intelligent maaarja ik meng me niet in deze discussie
zult vast wel n keer klappen hebben gehad door een paar turken en marokkanen of niet? kan me anders ook niet bedenken waarom je op deze "zo slimme man" zou stemmen
Jij neemt nu 2 dingen aan:
1. Dat ik klappen heb gehad door een paar turken of Marokkanen. Gebaseerd op wat ? Ik heb nog nooit klappen gehad, en ik denk ook niet dat dit in de nabije toekomst zou gebeuren
2. Ik heb gestemd, en zou als het nu zou moeten weer stemmen op, de D66. Wellicht weet jij dit maar waarschijnlijk niet: De D66 is de eerste partij die zich uitgesproken heeft tegen Wilders
Misschien is het dus ook maar beter 'dat jij je niet in deze discussie mengt'
Edited by asrael, 05 October 2010 - 03:49 PM.
im supoerhero
marvel asked me to be next xmen
but i refused to join their team
i said .|E for life
Posted 05 October 2010 - 03:50 PM
Hij wilt de Koran verbieden in een land waar al meer dan 50 jaar Moslims wonen."Blind volgen"
Luisteren naar wat de man te zeggen heeft, kijken wat hij zou doen met dit land als hij gekozen zou worden (en dan doel ik op de algehele propaganda van de PVV), dit alles vergelijken met de andere huidige politici en zo een conclusie trekken noem ik niet "blind volgen".
Ik hoop voor je dat je geen dubbel nationaliteit hebt Joey.( je lijkt op een indo vandaar)
Posted 05 October 2010 - 03:55 PM
PS: Misschien niet de slimste idd Niels maar, k heb tenminste mijn eigen mening, wat niet het geval is bij wilders soorten.
En niet persoonlijk opvatten hoor over "jou soorten".
dit is toch onzin hetzelve.
jij hebt een mening door niet op wilders te kiezen. sommigen hebben een mening door dit wel te doen. Omdat jij het niet eens bent met deze man, je vind het een racist 1e klas. Mag dan niemand anders hem wel goed vinden? omdat ze jou hetgeen wat jij geloofd tegengaan heeft diegene opeens geen mening meer.
waar gaat dit over.
ik denk juist dat de soorten die zo volhartig nee stemmen tegen wilders geen mening hebben. <--- dit klopt toch ook niet? En niet persoonlijk opvatten hoor over "jou soorten".
maar het probleem is dat jij een ander zijn mening niet respecteert omdat je het er niet mee eens bent
edited by lumiko to:spieter spetter spater, lekker in het water
splash splash splash nice in the water
[B]illy's :
Team-Tournament 2007
Dads Team-Tournament 2008
Demobase INF Team Cup III
Demobase Team Cup IV
Posted 05 October 2010 - 03:59 PM
En nee ik heb geen dubbele nationaliteit, mijn ouders zijn in Nederland geboren en dat is ook de enige nationaliteit die ik bezit.
Mijn grootouders zijn in Indonesië geboren maar mijn overgrootouders hadden de Nederlandse nationaliteit.
Ergens rondom mijn over-over-over-overgrootouders (ofzo) daarentegen, was de nationaliteit wel Indonesisch.
Oorspronkelijk (voor zover als we hebben kunnen ontdekken, als ik me niet vergis een behoorlijk aantal generaties) komt mijn familie uit Friesland.
Besides, je blijft vallen over het verbieden van de Koran / het vergelijken van de Koran met Mein Kampf.
Het stukje dat je van mij hebt geciteerd zou toch moeten verhelderen dat ik Wilders niet "volg" gebaseerd op 1 bepaalde overtuiging die de man heeft. Het tegenovergestelde telt dus ook.
Moet ik Wilders een eikel vinden omdat hij de Koran wil verbieden in een land waar al meer dan 50 jaar Moslims wonen?
Nee, ik heb hier helemaal niks mee te maken. Ik stem voor mijzelf en voor mijzelf alleen.
Even wat toevoegen aan de discussie omtrent de rechtszaak: ik zou het belachelijk vinden als Wilders wordt veroordeeld voor het vergelijken van een auto-biografisch boek en een zogeheten "heilig" boek.
Om het even makkelijk te maken, hij vergelijkt dus een auto-biografisch boek met een fictief boek.
Nou kunnen we los barsten over het feit dat ik de Koran een fictief boek noem, kunnen we ook niet doen.
Men vat de religieuze boeken op als non-fictie, maar zolang niemand het tegendeel bewijst, blijven deze boeken fictie voor mij. Niemand kan bewijzen / heeft bewezen dat deze boeken berusten op de waarheid.. het is dus gewoon fictie.
Als een politicus nu ook al veroordeeld kan worden voor het vergelijken van een politiek manifest met fictie, zijn we heel erg ver heen.
Edited by joeypapier, 05 October 2010 - 04:07 PM.
Posted 05 October 2010 - 04:22 PM
?dit is toch onzin hetzelve.
jij hebt een mening door niet op wilders te kiezen. sommigen hebben een mening door dit wel te doen. Omdat jij het niet eens bent met deze man, je vind het een racist 1e klas. Mag dan niemand anders hem wel goed vinden? omdat ze jou hetgeen wat jij geloofd tegengaan heeft diegene opeens geen mening meer.
waar gaat dit over.
ik denk juist dat de soorten die zo volhartig nee stemmen tegen wilders geen mening hebben. <--- dit klopt toch ook niet? En niet persoonlijk opvatten hoor over "jou soorten".
maar het probleem is dat jij een ander zijn mening niet respecteert omdat je het er niet mee eens bent
heb je wel gelezen wat ik allemaal heb gezegd Marco? Zo te zien niet echt.
Ik heb juist wel respect voor andermans mening, maar praat er graag over.
Mij zul je niet horen zeggen "Niet op Wilders stemmen". Doe je ding, boeit me niet.
Alleen, voor de 3e keer al, Wilders hoort geen uitspraken te doen over iets waar die enig iets over weet. Dat ie er niks van weet heeft ie al vaker laten blijken.
Zie m'n vorige posts maar, en SNAP MIJ MARCO
Posted 05 October 2010 - 04:24 PM
?
heb je wel gelezen wat ik allemaal heb gezegd Marco? Zo te zien niet echt.
Ik heb juist wel respect voor andermans mening, maar praat er graag over.
Mij zul je niet horen zeggen "Niet op Wilders stemmen". Doe je ding, boeit me niet.
Alleen, voor de 3e keer al, Wilders hoort geen uitspraken te doen over iets waar die enig iets over weet. Dat ie er niks van weet heeft ie al vaker laten blijken.
Zie m'n vorige posts maar, en SNAP MIJ MARCO
Oh snap!
Posted 05 October 2010 - 04:33 PM
Dat zijn kleine voorbeelden over het feit wat deze meneer over bepaalde geloofsovertuigingen denkt, en daar gaat het mij ook alleen maar om sinds ik Moslim ben weet je wel =).'Op 1 januari 2008 woonden er in Nederland 1,08 miljoen personen met de Nederlandse en ten minste één andere nationaliteit, bijna de helft van de gevallen zijn mensen met naast de Nederlandse ook de Turkse of Marokkaanse nationaliteit.'
En nee ik heb geen dubbele nationaliteit, mijn ouders zijn in Nederland geboren en dat is ook de enige nationaliteit die ik bezit.
Mijn grootouders zijn in Indonesië geboren maar mijn overgrootouders hadden de Nederlandse nationaliteit.
Ergens rondom mijn over-over-over-overgrootouders (ofzo) daarentegen, was de nationaliteit wel Indonesisch.
Oorspronkelijk (voor zover als we hebben kunnen ontdekken, als ik me niet vergis een behoorlijk aantal generaties) komt mijn familie uit Friesland.
Besides, je blijft vallen over het verbieden van de Koran / het vergelijken van de Koran met Mein Kampf.
Het stukje dat je van mij hebt geciteerd zou toch moeten verhelderen dat ik Wilders niet "volg" gebaseerd op 1 bepaalde overtuiging die de man heeft. Het tegenovergestelde telt dus ook.
Moet ik Wilders een eikel vinden omdat hij de Koran wil verbieden in een land waar al meer dan 50 jaar Moslims wonen?
Nee, ik heb hier helemaal niks mee te maken. Ik stem voor mijzelf en voor mijzelf alleen.
Even wat toevoegen aan de discussie omtrent de rechtszaak: ik zou het belachelijk vinden als Wilders wordt veroordeeld voor het vergelijken van een auto-biografisch boek en een zogeheten "heilig" boek.
Om het even makkelijk te maken, hij vergelijkt dus een auto-biografisch boek met een fictief boek.
Nou kunnen we los barsten over het feit dat ik de Koran een fictief boek noem, kunnen we ook niet doen.
Men vat de religieuze boeken op als non-fictie, maar zolang niemand het tegendeel bewijst, blijven deze boeken fictie voor mij. Niemand kan bewijzen / heeft bewezen dat deze boeken berusten op de waarheid.. het is dus gewoon fictie.
Als een politicus nu ook al veroordeeld kan worden voor het vergelijken van een politiek manifest met fictie, zijn we heel erg ver heen.
Schoon milleu begint bij jezelf Joey.
Wilders kon het ook wat betreft dit onderwerp anders aanpakken ipv haat uit te zaaien, en bepaalde groepen in 'opstand' brengen, en hoefde ik hem nu niet zo'n grote eikel te vinden.
Of hij mag zo doorgaan maar, met feiten. Er zijn genoeg wezens in Nederland die zonder enig info over deze man en zijn andere standpunten op hem stemmen, puur omdat hij tegen 'Islamisering' is. Waarom is hij er tegen? Allah mag het weten
Posted 05 October 2010 - 04:35 PM
Weet jij zeker dat hij er niets over weet?
Zo, nee, dan berust ik mij alweer op jou opmerkingen
Reply to this topic
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users