Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Geert Wilders spreekt
Posted 06 October 2010 - 11:57 AM
Posted 06 October 2010 - 12:00 PM
edited by lumiko to:spieter spetter spater, lekker in het water
splash splash splash nice in the water
[B]illy's :
Team-Tournament 2007
Dads Team-Tournament 2008
Demobase INF Team Cup III
Demobase Team Cup IV
Posted 06 October 2010 - 12:12 PM
RICHARD 4 PRESIDENT
Posted 06 October 2010 - 12:14 PM
hier ga ik niet eens op in
[B]illy's :
Team-Tournament 2007
Demobase Team Cup IV
Posted 06 October 2010 - 12:17 PM
[B]illy's :
Team-Tournament 2007
Demobase Team Cup IV
Posted 06 October 2010 - 02:17 PM
volgens mij voelt iemand zich aangesproken, gevoelige snaar geraakt hmmmmm dan komt het met zo'n reactie en dat noemt mij een idioot..beter dat die renzo uit deze discussie gaat want alles wat ie zegt is de grootste bs ooit lol. '' ik heb het niet op wilders stemmers'' waar slaat dat op lol echt een idioot hahahaah
ff voor jou duidelijkheid volgens mij begrijp je het niet helemaal, ik meng me niet in deze discussie, ik heb mijn mening uitgesproken en klaar, basta,finitoooo.. nogmaals ga hier niet me tijd verdoen
dus kom even met juiste argumenten voordat je iemand een idioot gaat noemen, idioot
- FACING WORLDS II - *eN |
Posted 06 October 2010 - 02:33 PM
[B]illy's :
Team-Tournament 2007
Demobase Team Cup IV
Posted 06 October 2010 - 03:24 PM
lol ja man je hebt me totaal geraaktvolgens mij voelt iemand zich aangesproken, gevoelige snaar geraakt hmmmmm dan komt het met zo'n reactie en dat noemt mij een idioot..
ff voor jou duidelijkheid volgens mij begrijp je het niet helemaal, ik meng me niet in deze discussie, ik heb mijn mening uitgesproken en klaar, basta,finitoooo.. nogmaals ga hier niet me tijd verdoen
dus kom even met juiste argumenten voordat je iemand een idioot gaat noemen, idioot
*Hey man, come join obvious
sten :l get ready, pop it, let's go says:
*obviously not
pulyka plays big guy now what he doesnt remember is his time @ high with fastlain when he become a better player!
Posted 06 October 2010 - 03:28 PM
Lees eens even wat je zegtvolgens mij voelt iemand zich aangesproken, gevoelige snaar geraakt hmmmmm dan komt het met zo'n reactie en dat noemt mij een idioot..
im supoerhero
marvel asked me to be next xmen
but i refused to join their team
i said .|E for life
Posted 06 October 2010 - 04:53 PM
tbh starelite sucks and turqua your talking so much shit but u got nothin to backup for it lol.
9-6-2011 5:35:42 Defqon OR u let me join Se
9-6-2011 5:35:46 TURQUA why
9-6-2011 5:36:29 Defqon because i dont have a clan and i need a clan since amex never wars since they play full all the time and Se was the first clan where i actually learned something and improved a bit
9-6-2011 5:37:02 TURQUA i will have to talk to other members first
9-6-2011 5:37:07 TURQUA ill let you know within a decade
Reply to this topic
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users