Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Geert Wilders spreekt
Posted 05 October 2010 - 04:37 PM
sorry als ik iemand beledigt hebt.
pz.
edited by lumiko to:spieter spetter spater, lekker in het water
splash splash splash nice in the water
[B]illy's :
Team-Tournament 2007
Dads Team-Tournament 2008
Demobase INF Team Cup III
Demobase Team Cup IV
Posted 05 October 2010 - 04:40 PM
ik vind het allemaal goed, ik heb een turk van afkomst uit nederland in me klas. we praten met hem er ook normaal over. maar dit is en blijft een oneindige discussie.
sorry als ik iemand beledigt hebt.
pz.
Idd, zijn onderwerpen waar nooit een einde aan zal komen. Alleen, het is wel leuk om te zien hoe bepaalde mensen snel van gedachten/mening kunnen veranderen door 1/2 uitspraken..
Doe de turk uit je klas groeten van me billyyyyyyyyyy <3
Posted 05 October 2010 - 04:40 PM
Ik vroeg of jij zeker weet of hij niets van de koran weet
Anyways, zie dat het hier een beetje doodgaat, was weer entertaining thanks ;D
Edited by asrael, 05 October 2010 - 04:43 PM.
im supoerhero
marvel asked me to be next xmen
but i refused to join their team
i said .|E for life
Posted 05 October 2010 - 04:42 PM
edited by lumiko to:spieter spetter spater, lekker in het water
splash splash splash nice in the water
[B]illy's :
Team-Tournament 2007
Dads Team-Tournament 2008
Demobase INF Team Cup III
Demobase Team Cup IV
Posted 05 October 2010 - 04:44 PM
ga anders geertje zn kont baffenWant in je eentje een partij oprichten en het naar 24 zetels loodsen in 5 jaar tijd is geen prestratie? Die man weet wel degelijk wat hij moet zeggen
tbh starelite sucks and turqua your talking so much shit but u got nothin to backup for it lol.
9-6-2011 5:35:42 Defqon OR u let me join Se
9-6-2011 5:35:46 TURQUA why
9-6-2011 5:36:29 Defqon because i dont have a clan and i need a clan since amex never wars since they play full all the time and Se was the first clan where i actually learned something and improved a bit
9-6-2011 5:37:02 TURQUA i will have to talk to other members first
9-6-2011 5:37:07 TURQUA ill let you know within a decade
Posted 05 October 2010 - 04:48 PM
dat is niet wat ik heb gezegt maar wat jij er nu van maakt en ik probeer me niet zozeer in deze discussie te mengen om hele verhalen te gaan neerzetten wat ik wel zou kunnen gaan doen... kan hier wel even over doorgaan maar goed geen tijd voor en/of zin inJe mengt je wel in deze discussie.
Jij neemt nu 2 dingen aan:
1. Dat ik klappen heb gehad door een paar turken of Marokkanen. Gebaseerd op wat ? Ik heb nog nooit klappen gehad, en ik denk ook niet dat dit in de nabije toekomst zou gebeuren
2. Ik heb gestemd, en zou als het nu zou moeten weer stemmen op, de D66. Wellicht weet jij dit maar waarschijnlijk niet: De D66 is de eerste partij die zich uitgesproken heeft tegen Wilders
Misschien is het dus ook maar beter 'dat jij je niet in deze discussie mengt'
als jij niet op wilders hebt gestemd dan hiervoor mijn wel gemeende excuses , heb het er gewoon niet zo op deze wilders stemmers, is niet echt mijn ding.. (en jij kwam echt even als een over)
Edited by R3NZ0, 05 October 2010 - 04:49 PM.
- FACING WORLDS II - *eN |
Posted 05 October 2010 - 04:53 PM
Heb niet zo veel zin om dit allemaal te lezen hoor, maar ik weet wel dat de PVV stemmen krijgt door een hele, HELE kleine groep mensen die het verzieken voor andere.
waarschijnlijk krijgt hij zo'n 80% van zijn stemmen door het bestaan van dit soort ventjes:
http://www.dumpert.n...likje_cola.html
dikke, dikke bullshit. bijna de helft van de mensen die stemmen op wilders zijn hogeropgeleiden van een jaar of 50. die maken zich echt niet druk om dat soort gasten
Als ik vind dat Wilders dood moet, jankt ie zich ook uit bij de rechter, right? Hoezo opeens schending van de grondwet als hij opeens tegen de rechter moet? Beetje hypocriet,maargoed.
Islam is een religie, geen ideologie. En het hoort ook niet meer of minder te zijn.
complete onzin, zoek de termen ideologie en religie svp een keer op.
Alles wat een moslim tegenwoordig doet, goed of fout, word al snel bestempeld met "extremist". Wat ook uiteindelijk is ontstaan door propoganda van EU en Amerika.
PS: Misschien niet de slimste idd Niels maar, k heb tenminste mijn eigen mening, wat niet het geval is bij wilders soorten.
dat extremist gedeelte is weer bs en dat laatste slaat helemaal nergens op.
die kleine groep mensen slaat op de allochtonen waar aan de de pvv stemmer zich zo ergert. Die met uitkering en geen werk zoekt of juist die kleine kut kindjes zoals uit mn filmpje. want dat blijft toch de grootste reden voor iedereen om op de PVV te stemmen.. de onvrede op de allochtonen.
ook niet waar
kheb ff een paar dingen die de rest topten eruit gepakt (buiten de standaardzin van renzo: JIJ KLAPPIE KLAPPIE GEHAD HAHA NU WILDERS HAHA), maar ff seri deze discussie is zo ongelooflijk slecht en met nog slechter onderbouwde feiten. kzou meteen een onvoldoende geven aan iedereen buiten niels :/
Edited by BladHark, 05 October 2010 - 08:57 PM.

http://c4.liezerserv.com
AKA Steven
Posted 05 October 2010 - 04:53 PM
Mijn excuses, dat is niet wat jij hebt gezegd?dat is niet wat ik heb gezegt maar wat jij er nu van maakt en ik probeer me niet zozeer in deze discussie te mengen om hele verhalen te gaan neerzetten wat ik wel zou kunnen gaan doen... kan hier wel even over doorgaan maar goed geen tijd voor en/of zin in
als jij niet op wilders hebt gestemd dan hiervoor mijn wel gemeende excuses , heb het er gewoon niet zo op deze wilders stemmers, is niet echt mijn ding.. (en jij kwam echt even als een over)
Geef me 20 seconden
watLOL dat vind ik dus niet echt intelligent maaarja ik meng me niet in deze discussie
zult vast wel n keer klappen hebben gehad door een paar turken en marokkanen of niet? kan me anders ook niet bedenken waarom je op deze "zo slimme man" zou stemmen
Edited by asrael, 05 October 2010 - 04:54 PM.
im supoerhero
i said .|E for life
Posted 05 October 2010 - 04:55 PM
Daarmee probeer ik te zegge ja dat hij idd niks over Koran weet.Ik vroeg jou niet om een quote te geven waarin jij een zin van wilders geeft die volgens jouw verkeerd is.
Ik vroeg of jij zeker weet of hij niets van de koran weet
Anyways, zie dat het hier een beetje doodgaat, was weer entertaining thanks ;D
Posted 05 October 2010 - 04:56 PM
dikke, dikke bullshit. bijna de helft van de mensen die stemmen op wilders zijn hogeropgeleiden van een jaar of 50.
ook niet waar
kheb ff een paar dingen die de rest topten eruit gepakt (buiten de standaardzin van renzo: JIJ KLAPPIE KLAPPIE GEHAD HAHA NU WILDERS HAHA), maar ff seri deze discussie is zo ongelooflijk slecht en met nog slechter onderbouwde feiten. kzou meteen een onvoldoende geven aan iedereen buiten niels :/
verklaar.... niet dat jy bepaald onderbouwend bezig bent ofzo...
Edited by uMii, 05 October 2010 - 05:00 PM.
Posted 05 October 2010 - 04:57 PM
Mijn excuses, dat is niet wat jij hebt gezegd?
is een voorbeeld wat jou ertoe heeft kunnen zetten om op hem te stemmen, zo zijn er misschien nog wel meer redenen vul maar in.....
maar aangezien je niet eens PVV hebt gestemd, waar praten we over
Edited by R3NZ0, 05 October 2010 - 04:58 PM.
- FACING WORLDS II - *eN |
Posted 05 October 2010 - 04:59 PM
ik houd van ook jou steven :>dikke, dikke bullshit. bijna de helft van de mensen die stemmen op wilders zijn hogeropgeleiden van een jaar of 50.
ook niet waar
ps: je hebt het dus wel gezegd renzo (K)
Edited by asrael, 05 October 2010 - 05:00 PM.
im supoerhero
i said .|E for life
Posted 05 October 2010 - 04:59 PM

XILLAX zegt (14:14):
kass online?
Mike. zegt (14:14):
Yes
XILLAX zegt (14:15):
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"
Mike. zegt (14:15):
muahzor@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHA
Posted 05 October 2010 - 08:16 PM
*Hey man, come join obvious
sten :l get ready, pop it, let's go says:
*obviously not
pulyka plays big guy now what he doesnt remember is his time @ high with fastlain when he become a better player!
Posted 05 October 2010 - 08:52 PM
Sommige mensen denken dat er zoveel zal gaan veranderen, je zult zien je maakt je druk om niets. Deze regering zou echt wel goede zaken kunnen doen, als mensen niet allemaal op hun kop gaan staan over dingen die niet gaan gebeuren of volgens wetgeving niet eens uitgevoerd kunnen worden.
Allochtonen worden echt niet massaal uitgezet of iets dergelijks, dat gaat om mensen met een straf van ik meen 12 jaar en een dubbele nationaliteit (en dan nog moet je je aan een pak Europese wetgeving houden). Criminaliteit is in Nederland sowieso al niet hoog en de 'Marokkaanse' schoffies waar mensen zo'n last van claimen te hebben staan er over een maand nog, die mogen niet zomaar opgesloten worden. De schoffies zullen de normen en waarden moeten leren van mensen om hun heen.
Maargoed, ik vind het persoonlijk belangrijker om te kijken naar de echte problemen in dit land want de groep die overlast veroorzaakt is in verhouding maar klein, er zijn dus genoeg hardwerkende 'allochtonen' die niet als 'allochtoon' gelabeld en gezien willen worden en gewoon hun leven op een normale manier willen leven.
De meeste allochtonen die ik ken zijn gewoon aardige mensen.
*size dont mean much
*it's how you use it
-- EHMM LIKE WTF?
Posted 06 October 2010 - 12:03 AM
lol steven leer wat van richard the managerIk weet niet waar iedereen (niet alleen in dit topic, maar in heel Nederland) zich druk om maakt. Wilders geeft gedoogsteun...
Sommige mensen denken dat er zoveel zal gaan veranderen, je zult zien je maakt je druk om niets. Deze regering zou echt wel goede zaken kunnen doen, als mensen niet allemaal op hun kop gaan staan over dingen die niet gaan gebeuren of volgens wetgeving niet eens uitgevoerd kunnen worden.
Allochtonen worden echt niet massaal uitgezet of iets dergelijks, dat gaat om mensen met een straf van ik meen 12 jaar en een dubbele nationaliteit (en dan nog moet je je aan een pak Europese wetgeving houden). Criminaliteit is in Nederland sowieso al niet hoog en de 'Marokkaanse' schoffies waar mensen zo'n last van claimen te hebben staan er over een maand nog, die mogen niet zomaar opgesloten worden. De schoffies zullen de normen en waarden moeten leren van mensen om hun heen.
Maargoed, ik vind het persoonlijk belangrijker om te kijken naar de echte problemen in dit land want de groep die overlast veroorzaakt is in verhouding maar klein, er zijn dus genoeg hardwerkende 'allochtonen' die niet als 'allochtoon' gelabeld en gezien willen worden en gewoon hun leven op een normale manier willen leven.
De meeste allochtonen die ik ken zijn gewoon aardige mensen.
tbh starelite sucks and turqua your talking so much shit but u got nothin to backup for it lol.
9-6-2011 5:35:42 Defqon OR u let me join Se
9-6-2011 5:35:46 TURQUA why
9-6-2011 5:36:29 Defqon because i dont have a clan and i need a clan since amex never wars since they play full all the time and Se was the first clan where i actually learned something and improved a bit
9-6-2011 5:37:02 TURQUA i will have to talk to other members first
9-6-2011 5:37:07 TURQUA ill let you know within a decade
Reply to this topic
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users