Toggle shoutbox
Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kampioen 2010-2011
Posted 21 April 2011 - 10:05 AM
Fairplay Cup v1.00 - {{{MDK}}}
>|S4A|< CTF Tournament - Xeyes
Fairplay Cup v1.00 II - {{{MDK}}}
Posted 21 April 2011 - 10:47 AM

XILLAX zegt (14:14):
kass online?
Mike. zegt (14:14):
Yes
XILLAX zegt (14:15):
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"
Mike. zegt (14:15):
muahzor@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHA
Posted 21 April 2011 - 10:51 AM
ik zeg ajax want twente is magisch verzwakt, alsof ze suckerpunch hebben gekregen in de uefa
ben wel voor PSV maar toch denk niet dat ze kampioen worden, zelfde als bij twente eigenlijk
vind trouwens wel dat Ajax die cup niet verdient, al het gesjoemel in de directie en ook na een lange tijd slecht gespeeld te hebben vind ik niet dat ze zo snel die ladder op mogen klimmen
Edited by maniman, 21 April 2011 - 10:54 AM.
Posted 21 April 2011 - 11:02 AM
feyenoord for life! alleen dit jaar gaat het niks meer worden
ik zeg ajax want twente is magisch verzwakt, alsof ze suckerpunch hebben gekregen in de uefa
ben wel voor PSV maar toch denk niet dat ze kampioen worden, zelfde als bij twente eigenlijk
vind trouwens wel dat Ajax die cup niet verdient, al het gesjoemel in de directie en ook na een lange tijd slecht gespeeld te hebben vind ik niet dat ze zo snel die ladder op mogen klimmendan geef hem maar aan een club die gebikkeld heeft zoals idd twente of psv
Als er 1 club al jaren niet doet voetballen is het psv!
Fairplaycup III - dTeam #
Murder Death Kill Clan Cup - dTeam #
Best full clan 2011 - dTeam #
ha i remember when i started in 2004 and always wanted to join dbd and thought you were so pro chris.
Posted 21 April 2011 - 11:06 AM
lol... psv dat tegen feyenoord of groningen punten laat liggen, laat me niet lachen.
de schaal gaat gewoon naar eindhoven dit jaar.
en ajax dat van twente wint? lol please
ik heb je net al laten lachen in de topic real - barca .. dwing me niet tot verdere uitlatingen steven! ;-)
psv is in het 2e seizoenshelft enkel mrr anti voetbal gaan spelen.. en vind het gewoon jammer dat ze een zielig figuur als toivonen op 10 hebben staan die enkel smerige overtredingen kan maken.. terwijl bakal daar in mijn ogen net zo goed tot zijn recht komt..
en ja ajax gaat winnen van twente BOEYAAAA
Posted 21 April 2011 - 11:15 AM

PSV heeft een makkelijk programma. Ik denk dat ze alles wel winnen.
- FC Twente kan het moeilijk krijgen in Den Haag.
- FC Twente en Ajax moeten nog tegen elkaar, dus dat wordt sowieso spannend. Ehm, dan denk ik dat Twente met 1-0 wint omdat ze thuis spelen. ;P
Ik zeg... PSV.
Posted 21 April 2011 - 11:15 AM
ik heb je net al laten lachen in de topic real - barca .. dwing me niet tot verdere uitlatingen steven! ;-)
psv is in het 2e seizoenshelft enkel mrr anti voetbal gaan spelen.. en vind het gewoon jammer dat ze een zielig figuur als toivonen op 10 hebben staan die enkel smerige overtredingen kan maken.. terwijl bakal daar in mijn ogen net zo goed tot zijn recht komt..
en ja ajax gaat winnen van twente BOEYAAAA
dan denk ik dat jij een andere definitie van pussyplay hebt? hele tijd achterin balletje 'rondtikken' vind ik namelijk pussyplay en dat is toch echt het soort spel dat barca speelt.
echt zo'n team dat pas wanneer ze voor staan ze ook zo naar voren durven te spelen en daarvoor afhankelijk zijn van een geniale ingeving van een messi of iniesta.
Nee, doe mij dan maar Real (of elke andere bijv. engelse club) dat wanneer het de bal heeft altijd naar voren wil spelen.
OT:
psv antivoetbal? gast, ik weet niet of je ajax hebt gezien maar die gasten verdienden nu al 2x op rij om te verliezen en zijn 2x gered door of keepersfouten of door hun eigen keeper die 1831838 wereldsaves maakt. En laat me niet beginnen over het ajax van voor deze twee wedstrijden want hiervoor stonden ze GEWOON 6 punten achter en waren ze minstens net zo slecht als dat ze nu zijn.
dat psv het meest gescoord heeft en de meeste schoten op doel heeft van de eredivisie zal dan trouwens ook wel door dat 'antivoetbal' komen. Of course zijn ze ook gewoon fucking slecht atm, maar imo toch zeker de beste van de 'top3'.
en bakkal goed tot zijn recht? rick serieus als je dat zegt, is voor mij al duidelijk dat je nooit een wedstrijd van PSV kijkt en slechts je mening op samenvattingen baseert. Wat een drama is Bakkal zeg soooooo.
Ola moet gewoon de spits in, labyad erachter op 10 en dan dzsudzsak links en lens rechts en dan is psv's hele (althans aanvallende, laat me niet beginnen over marcelo,manolev,pieters en engelaar smh) probleem opgelost.
Edited by BladHark, 21 April 2011 - 11:20 AM.

http://c4.liezerserv.com
AKA Steven
Posted 21 April 2011 - 11:32 AM
Niet zeuren stevlapje ajax word gewoon kampioen!

XILLAX zegt (14:14):
kass online?
Mike. zegt (14:14):
Yes
XILLAX zegt (14:15):
gimmi his msn
i only got his "Muahzor"
Mike. zegt (14:15):
muahzor@hotmail.com
HAHAHAHAHAHAHA
Posted 21 April 2011 - 11:40 AM
ik zeg mrr zo... DE WORST HANGT BIJ DE FINISH en ik geloof in een 3e ster voor afc
oh ja en steven... KOST EEN BERG SCOORT EEN BEETJE
en bakkal goed tot zijn recht? rick serieus als je dat zegt, is voor mij al duidelijk dat je nooit een wedstrijd van PSV kijkt en slechts je mening op samenvattingen baseert. Wat een drama is Bakkal zeg soooooo.
Ola moet gewoon de spits in, labyad erachter op 10 en dan dzsudzsak links en lens rechts en dan is psv's hele (althans aanvallende, laat me niet beginnen over marcelo,manolev,pieters en engelaar smh) probleem opgelost.
oh en daar nog effe aan toe te voegen, zeefuik in de spits olee olee
Edited by bia-tch, 21 April 2011 - 11:46 AM.
Posted 21 April 2011 - 12:59 PM
jij gaat niet genieten in het ek steven
nederland geeft duidelijk aan dat ze 'pussyplay' ala barca steelo gaan voetballen
lol nederland heeft 1 match zogezegd het spel van barca geëvenaard uit tegen hongarije, de volgende match thuis tegen hongarije was dat al helemaal verdwenen en vergeten. Nederland zal niet anders kunnen dan het gwn bij hun huidige eigen spel te houden.
lol@jou btw steven, je verdient een 10-dubbele facepalm!
De laatste weken hebben trouwens zowel psv als twente belangrijke punten laten liggen dus kan nu echt nie zeggen welk team ik denk dat zal winnen.
Edited by Junior, 21 April 2011 - 01:02 PM.
abu's day is ruined becuz of chris
abu is so mad
LOL
Reply to this topic
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users