junior en umi, belgie en turkije boeit niemand wat
ja steven ik herhaal alleen wat marwijk zegt loel..
nl copied zeker wel barca.. tot bepaald level, maar idd in de spits is het meer individu
maar midden en ook zeker verdedeging willen ze barca steelo playen.
en ja het is maar wat je saai vind.. persoonlijk vint t wel nice voetbal, maar 90minuten rondtikken en geen mooiie goals of alleen een 1-0 is het wel wat minder.. doet barca heel vaak en daarom toch wel beetje pesthekel aan barca, maarja, all for the win.. en + het is altijd hatelijk een club te zien domineren waar je hekel aan heb.. als NL domineert en beetje barca style playt dan ga je dan echt geen pussyplay vinden maar prachtig om te zien 
nl daarintegen wel heel sterk met vaak veel mooiie goals, dat is de spits
ik trollde best hard met die barcashit, lolll nl speelt gwn beestenvoetbal dat ziet iedereen

De directie van ajax faalt, of ze nou kampioen worden of niet. En er word niemand ontslagen. Van Den Boog stapt bijv. zelf op...
Geen van de 3 teams speelt goed en eigenlijk verdienen ze het op basis van het spel alle drie niet.
Maar ik hoop in ieder geval dat PSV faalt. Dat die Toivonen nog niet uit de eredivisie geschopt is, of dat PSV er gewoon niet tegen optreed, dat kan echt niet.
PS: Het zou wel goed zijn als Umi en Junior eens hun smoel dicht zouden houden over België en Turkije in een topic over de eredivisie. Stelletje halve garen
Tja als we dan toch over toivonen beginnen, laten we dan ook even onze beste eyong enoh erbij halen? Hoe vaak schopt die man zijn medespeler om per wedstrijd? Acht keer?
ik ben geen fan van toivonen, maar vind het wel superhypocriet om nu allemaal te zeggen psv dit, psv dat, toivonen dit, toivonen dat, omdat zowel Ajax en Twente ook een paar fucking houthakkers hebben (Brama & Enoh) die per wedstrijd ongeveer 800 toivonen acties begaan. Overigens maakt toivonen ook geen slidings waarmee benen gebroken kunnen worden, wat deze twee spelers wel doen.. Wat is nou smeriger?
en lol@ die comment ''omdat ze het op eigen kracht niet kunnen tegen heerenveen'', duidelijk weer een staaltje ik heb de wedstrijd niet gezien dus ga ik maar wat zeggen.