Jump to content

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  bing bang blaow : (18 August 2026 - 01:18 PM) any way to see pics from the baked cakes when some guys joined amex? remembered that fun stuff haha
@  oz0rs : (03 August 2026 - 08:06 PM) feking eggs kosmks :@
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:14 PM) https://www.mediafir...o/DEMO.zip/file
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:14 PM) /connect 85.144.232.228:20100 8 pm ces
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:13 PM) https://www.youtube....h?v=5rXCwsV_3bc
@  Fastlain : (10 July 2026 - 02:13 PM) we still play everyday hitmans 8 a clock
@  RAx* : (03 July 2026 - 04:02 PM) I played this game like 10-15 years ago :D
@  RAx* : (03 July 2026 - 04:01 PM) Hi is this game still working?
@  TRUE : (13 June 2026 - 12:51 AM) candyman
@  dAN-G_ : (03 June 2026 - 05:35 AM) Prsk & Dan-G still going at it
@  Kyro : (25 May 2026 - 10:01 AM) https://www.demobase...vive-the-scene/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:03 PM) https://sof2aftermath.online/
@  kansta : (18 May 2026 - 03:02 PM) We play nowdays mix in full https://discord.gg/RF6ukKWNB Join if want play. Firstperson only
@  kansta : (01 May 2026 - 04:17 PM) https://discord.gg/RF6ukKWNB
@  Kyro : (01 May 2026 - 03:21 PM) hop in boys its gonna start soon
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) full tournament 1000 price pool, if ppl intrested
@  Fastlain : (01 May 2026 - 03:19 PM) discord.gg/sof2aftermath
@  Fastlain : (21 April 2026 - 02:38 PM) Butcher can only play if he sponser hitman fragnet server
@  kansta : (19 April 2026 - 06:03 PM) https://discord.gg/GF73Qv3dc9 if you need sof2 so join my discord
@  kansta : (19 April 2026 - 06:02 PM) 8pm cest we play
@  Butcher : (18 April 2026 - 08:05 PM) I'm gona play sometime in tea, when is it going?
@  Stark.420 : (09 April 2026 - 07:42 AM) for sure its fun
@  luisu : (08 April 2026 - 09:25 PM) Need to come own some day..
@  Stark.420 : (08 April 2026 - 08:04 PM) /connect 85.144.232.228:20100 8 pm cest
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) amex sucks btw
@  ZioNi : (07 April 2026 - 08:17 AM) sup ross
@  Stark.420 : (06 April 2026 - 07:56 PM) https://imgur.com/a/SaGdmwP 20 players in demo tonight, 8 pm CEST
@  Fastlain : (06 April 2026 - 04:01 PM) yo jaron is there away we can do it for you , or help you ?
@  shift : (06 April 2026 - 04:23 AM) dont have the time to maintain it unfortunately
@  kansta : (05 April 2026 - 09:23 AM) yo, can you put fairplay back? :D

Photo

Kampioen 2010-2011

166 replies to this topic

Poll: Kampioen 2010-2011 (68 member(s) have cast votes)

Wie wordt er dit jaar kampioen?!

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#41 uMii

uMii

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,199 posts
  • Demo Clan:cless
  • Fairplay Guid:um11

Posted 21 April 2011 - 05:11 PM

zegt de turkkkkkk die niet eens een diploma heeft xD
jij denkt net als een 10-jarige. "de bond neemt een maatregel, ze zijn bang van de turken!"

zegt de belg die denkt alles te weten over mij xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.

Alsof diploma een bewijs of een garantie is voor het niet dom zijn goh.....
Posted Image

#42 maniman

maniman

Moderators

• Members
  • PipPipPipPip
  • 4,366 posts

Posted 21 April 2011 - 07:30 PM

junior en umi, belgie en turkije boeit niemand wat

ja steven ik herhaal alleen wat marwijk zegt loel..
nl copied zeker wel barca.. tot bepaald level, maar idd in de spits is het meer individu
maar midden en ook zeker verdedeging willen ze barca steelo playen.

en ja het is maar wat je saai vind.. persoonlijk vint t wel nice voetbal, maar 90minuten rondtikken en geen mooiie goals of alleen een 1-0 is het wel wat minder.. doet barca heel vaak en daarom toch wel beetje pesthekel aan barca, maarja, all for the win.. en + het is altijd hatelijk een club te zien domineren waar je hekel aan heb.. als NL domineert en beetje barca style playt dan ga je dan echt geen pussyplay vinden maar prachtig om te zien ;)

nl daarintegen wel heel sterk met vaak veel mooiie goals, dat is de spits

Edited by maniman, 21 April 2011 - 07:33 PM.

Mirror-retarded-down-syndrome.gif

#43 MoPy

MoPy

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,396 posts

Posted 21 April 2011 - 07:57 PM

plz stop met praten als je geen verstand van voetbal hebt lmfao
Scantaxx zegt:
*YOU FOLD
*I FOLDED
Jordy zegt:
*HAHAHA
*TO FOLD FOLD FOLD
Scantaxx zegt:
*SERIEUS
*LOL
Jordy zegt:
*yea
Scantaxx zegt:
*MOPY LEERT MIJ ENGELS
Jordy zegt:
*OWNED
Scantaxx zegt:
*OWNED IDD

#44 asrael

asrael

I don't start fights, i make explosions

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8,546 posts
  • Demo Clan:consilium Caedes.
  • Fairplay Guid:f4503

Posted 21 April 2011 - 10:23 PM

uhhh... maar ik denk dat PSV toch nog kampioen wordt. Als Ajax het wordt, dan is die directeur volgens mij ook zonder reden ontslagen he?

Volg de competitie niet zo erg, maar de directeur van Ajax zou eigenlijk niet ontslagen moeten worden als ze alsnog kampioen worden + financieel er goed voor staan.

De directie van ajax faalt, of ze nou kampioen worden of niet. En er word niemand ontslagen. Van Den Boog stapt bijv. zelf op...

Geen van de 3 teams speelt goed en eigenlijk verdienen ze het op basis van het spel alle drie niet.

Maar ik hoop in ieder geval dat PSV faalt. Dat die Toivonen nog niet uit de eredivisie geschopt is, of dat PSV er gewoon niet tegen optreed, dat kan echt niet.

PS: Het zou wel goed zijn als Umi en Junior eens hun smoel dicht zouden houden over België en Turkije in een topic over de eredivisie. Stelletje halve garen
Adrian zegt:
im supoerhero
marvel asked me to be next xmen
but i refused to join their team
i said .|E for life

#45 bia-tch

bia-tch

F*CK*NG B*TCH

• Members
  • PipPipPipPip
  • 991 posts
  • Full Clan:{{{MDK}}}
  • Fairplay Guid:8ae0c

Posted 22 April 2011 - 06:43 AM

De directie van ajax faalt, of ze nou kampioen worden of niet. En er word niemand ontslagen. Van Den Boog stapt bijv. zelf op...per 1 juni omdat hij anders zijn bonus mis loopt :D

Geen van de 3 teams speelt goed en eigenlijk verdienen ze het op basis van het spel alle drie niet.

Maar ik hoop in ieder geval dat PSV faalt. Dat die Toivonen nog niet uit de eredivisie geschopt is, of dat PSV er gewoon niet tegen optreed, dat kan echt niet.

PS: Het zou wel goed zijn als Umi en Junior eens hun smoel dicht zouden houden over België en Turkije in een topic over de eredivisie. Stelletje halve garen

Ik hoop dat ze die gast 3 hoog schoppen, wat een irritant ventje is dat zeg.. er kan geeneens een glimlach van af.. bah

conclusie, die boere uit eindhove worde 3e, de tukkers worde 2e, en ons aller ajax wordt 1e .... daar gaat je hoop steven :D ;)
Posted Image Fairplay Cup v1.00 - {{{MDK}}}
Posted Image >|S4A|< CTF Tournament - Xeyes
Posted Image Fairplay Cup v1.00 II - {{{MDK}}}

Posted Image

#46 Bone20

Bone20

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 599 posts
  • Full Clan:dteam #

Posted 22 April 2011 - 07:05 AM

Waar hebben jullie last van gozers?

ps. PSV WORDT GEWOON KAMPIOEN GEEN AJAX GEEN TWENTE! Groningen en Feyenoord pakken we hard!
Posted Image Fairplay Cup v1.00 III - dTeam #
Posted Image Murder Death Kill Clan Cup - dTeam #

#47 ~ACER*

~ACER*

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,893 posts
  • Demo Team:.milazzo
  • Fairplay Guid:06e19

Posted 22 April 2011 - 10:04 AM

PSV EINDHOVEN.

Asreal, ajax fan?
& Toivonen, ik weet niet.. maar er gebeurt bij iedere club wel dingen die tegenwoordig niet meer 'horen'.
Maar beter van die acties van toivonen dan die mislukte swalbes.

Edited by ~ACER*, 22 April 2011 - 10:06 AM.

Milazzo <3
sof2-acer@hotmail.com

~~

•  
  • ~ACER* (1107) Top Shouter

#48 asrael

asrael

• Members
  • 8,546 posts

Posted 22 April 2011 - 11:09 AM

PSV EINDHOVEN.

Asreal, ajax fan?
& Toivonen, ik weet niet.. maar er gebeurt bij iedere club wel dingen die tegenwoordig niet meer 'horen'.
Maar beter van die acties van toivonen dan die mislukte swalbes.

Echt? Ik zie en lach toch liever om schwalbes dan dat ik een ventje mensen express op de voeten zie ga staan, of dat hij iemand vol over de benen legt zodat hij daarna PSV kan redden omdat ze het niet op eigen kracht kunnen tegen Heerenveen.

Dat ajax keepersblunders nodig had, ja dat is waar. Maar dat is wel regelementair.
Adrian zegt:
im supoerhero
i said .|E for life

#49 BladHark

BladHark

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,622 posts
  • Demo Clan:c4.
  • Fairplay Guid:st3v3

Posted 22 April 2011 - 11:28 AM

junior en umi, belgie en turkije boeit niemand wat

ja steven ik herhaal alleen wat marwijk zegt loel..
nl copied zeker wel barca.. tot bepaald level, maar idd in de spits is het meer individu
maar midden en ook zeker verdedeging willen ze barca steelo playen.

en ja het is maar wat je saai vind.. persoonlijk vint t wel nice voetbal, maar 90minuten rondtikken en geen mooiie goals of alleen een 1-0 is het wel wat minder.. doet barca heel vaak en daarom toch wel beetje pesthekel aan barca, maarja, all for the win.. en + het is altijd hatelijk een club te zien domineren waar je hekel aan heb.. als NL domineert en beetje barca style playt dan ga je dan echt geen pussyplay vinden maar prachtig om te zien :D

nl daarintegen wel heel sterk met vaak veel mooiie goals, dat is de spits

ik trollde best hard met die barcashit, lolll nl speelt gwn beestenvoetbal dat ziet iedereen ;)

De directie van ajax faalt, of ze nou kampioen worden of niet. En er word niemand ontslagen. Van Den Boog stapt bijv. zelf op...

Tja als we dan toch over toivonen beginnen, laten we dan ook even onze beste eyong enoh erbij halen? Hoe vaak schopt die man zijn medespeler om per wedstrijd? Acht keer?

ik ben geen fan van toivonen, maar vind het wel superhypocriet om nu allemaal te zeggen psv dit, psv dat, toivonen dit, toivonen dat, omdat zowel Ajax en Twente ook een paar fucking houthakkers hebben (Brama & Enoh) die per wedstrijd ongeveer 800 toivonen acties begaan. Overigens maakt toivonen ook geen slidings waarmee benen gebroken kunnen worden, wat deze twee spelers wel doen.. Wat is nou smeriger?

en lol@ die comment ''omdat ze het op eigen kracht niet kunnen tegen heerenveen'', duidelijk weer een staaltje ik heb de wedstrijd niet gezien dus ga ik maar wat zeggen.
Posted Image

http://c4.liezerserv.com

AKA Steven

#50 MoPy

MoPy

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1,396 posts

Posted 22 April 2011 - 11:32 AM

zwolleeeee
Scantaxx zegt:
*YOU FOLD
*I FOLDED
Jordy zegt:
*HAHAHA
*TO FOLD FOLD FOLD
Scantaxx zegt:
*SERIEUS
*LOL
Jordy zegt:
*yea
Scantaxx zegt:
*MOPY LEERT MIJ ENGELS
Jordy zegt:
*OWNED
Scantaxx zegt:
*OWNED IDD

#51 asrael

asrael

• Members
  • 8,546 posts

Posted 22 April 2011 - 11:39 AM

'Toivonen acties', alsjeblieft. Heb je toivonen die goal wel zien maken ?
Adrian zegt:
im supoerhero
i said .|E for life

#52 Laffe Herder

Laffe Herder

Camham

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2,424 posts
  • Demo Clan:c4.
  • Fairplay Guid:25-11

Posted 22 April 2011 - 11:42 AM

Pastoortje oude reus is de baas van de eredivisie en rkc de baas van tweede liga.
Toivonen is vies, enoh ook, maar toivonen is achterbakser en verdient goals en dus drie punten met dat rare gedoe, veel beslissender dus...

Wrom zou je nederland met barca vergelijken? Lijkt meer op argentinië ten tijde van veron/ayala/aimar. Wil het goede voetbal eerst tegen goede landen zien ipv hongarije of wat dan ook. Bertje moet wel het EK winnen, anders moeten we weer jaren wachten op een monsterteam
En stop alsjeblieft met dat tweede garnituur voetbal, ze waren er niet voor niets niet bij wk 2010.

Btw ajax wordt kampioen sprak net met Frankie en kreeg door dat mounir een vrije rol krijgt + nog zo n duurste mercedes...

Edited by Laffe Herder, 22 April 2011 - 11:46 AM.

#53 Guest_niclas seven_*

Guest_niclas seven_*
  • Guests

Posted 22 April 2011 - 11:53 AM

toivonen rapes nl leauge

#54 asrael

asrael

• Members
  • 8,546 posts

Posted 22 April 2011 - 12:17 PM

literally
Adrian zegt:
im supoerhero
i said .|E for life

#55 FLAiR

FLAiR

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 697 posts

Posted 22 April 2011 - 12:24 PM

Met wat? De miskopen? Ja, maar ieder club heeft zo zijn miskoopjes. Bij Feyenoord liep dat ene dikkerdje ook (weet ff zn naam niet meer).

Ik lees op nusport "Verkoop Suarez levert Ajax financiële WINST op!". De directeurtje heeft het naar mijn idee goed gedaan. Suarezje goed verkocht, financieel er goed voor staan en nu nog kans maken op de titel ook! Waarom zou hij dan - VOLGENS de ajax aanhang - weg moeten?

Snap het niet hoor. van den Boog mag ongeloofwaardig zijn en steeds van mening veranderen, maar hij doet zijn werk (in het algemeen, alles bij elkaar opgeteld) gewoon goed, vind ik.

#56 asrael

asrael

• Members
  • 8,546 posts

Posted 22 April 2011 - 12:28 PM

'miskoopjes'. 5 miljoen voor el hamdaoui is veel geld voor een 'miskoopje' bijv.

Maar dat is wel zo, Van Den Boog is financieel zeer goed, maar daar is hij ook zakenman voor. Hij is daarnaast niets waard voor een voetbalteam ( dat zonder de verkopen van suarez/emmanuelson ook in de plus zou staan ). Hij moet volgens de ajax aanhang ook weg omdat hij cruijff tegen probeert te houden.

Nogmaals, hij is zelf opgestapt..

PS: http://www.ajaxupdat...jong-inleveren/
Adrian zegt:
im supoerhero
i said .|E for life

#57 FLAiR

FLAiR

Contributor

• Members
  • PipPipPipPip
  • 697 posts

Posted 22 April 2011 - 12:38 PM

'miskoopjes'. 5 miljoen voor el hamdaoui is veel geld voor een 'miskoopje' bijv.

Maar dat is wel zo, Van Den Boog is financieel zeer goed, maar daar is hij ook zakenman voor. Hij is daarnaast niets waard voor een voetbalteam ( dat zonder de verkopen van suarez/emmanuelson ook in de plus zou staan ). Hij moet volgens de ajax aanhang ook weg omdat hij cruijff tegen probeert te houden.

Nogmaals, hij is zelf opgestapt..

PS: http://www.ajaxupdat...jong-inleveren/

Kom op, jij en ik weten best dat een directeur niet een scout is. Een directeur is de eindverantwoordelijke. En ik kan me niet voorstellen dat van den Boog ZELF het initiatief nam om te zeggen van "ey, die el hamdaoui gaan we kopen!". Daar zijn scouts voor en het technische platform ofzo. Eigenlijk is het hen schuld, en niet de schuld van van den Boog. Zij weten meer over voetbal dan van den Boog, dus zij hadden dit moeten zien aankomen!

Bovendien vond ik el hamdaoui niet eens zo slecht spelen in het begin. Ik weet helaas niet wat er daarna is gebeurd...?

Cruijff is een idool, maar ik kan zijn actie om eerst in bladen al het negatieve over ajax te zeggen niet goedkeuren. Daarmee bereik je geen ene moer. Hetzelfde geldt voor van Hanegem. Beide hebben die fout gemaakt. Onnodige onrust. Als ze het nou rustig onderling hadden uitgepraat... dan was er niks aan de hand geweest. Dan zou er geen "Cruijff vs van den Boog" zijn.

De link over dat contract... je wilt niet weten hoe vaak dat bij clubs gebeurd. Daarom praten ze ook 10000x met elkaar/1000x 'testcontracten'. Dit is uitgelekt en dan lijkt alles ineens zo dom, zo anti-van den boog. C'mon man... die man heeft echt veel te verduren gehad. Give him a f*cking break!

#58 asrael

asrael

• Members
  • 8,546 posts

Posted 22 April 2011 - 12:40 PM

Er is geen Cruijff vs van den Boog. Er is alleen van den Boog vs Cruijff. Niemand hoefde weg..

Enfin, dit gaat toch offtopic en nergens heen.
Adrian zegt:
im supoerhero
i said .|E for life

#59 luminoKo

luminoKo

詐欺師の本能

• Moderators
  • PipPipPipPip
  • 4,535 posts
  • Demo Clan:c4. / relinquished.
  • Demo Team:!nfuriating.
  • Full Clan:dTeam #
  • Fairplay Guid:light

Posted 22 April 2011 - 04:29 PM

word je dit jaar als ajax supporter voor de 6e keer op rij teleurgesteld bitch. Psv wint dit jaar.

Posted Image
ひどく腹立たしい

#60 Button

Button

The beast from the east!

• Members
  • PipPipPipPip
  • 3,675 posts
  • Demo Team:*3B*
  • Fairplay Guid:P3N!S

Posted 22 April 2011 - 05:24 PM

Ik hoop twente natuurlijk maar word wel erg moeilijk, mocht het niet lukken dan hoop ik psv, want ben anti. AJax.

En ik zie veel gezeik op el hamdaoui maar hij speelt niet eens zo slecht, ajax verneukt zijn spel gewoon, hij had er nooit heen moeten gaan.
Posted Image SECONDARY DNC IV U/VDTCHBLS

Posted Image

Reply to this topic

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users